Sekite naujienas

Verslas

SEO dalys

Paskelbta

-

SEO (search engine optimization) galime paprasčiausiai pavadinti svetainės optimizacija, bet tai nėra taip lengva, kaip gali pasirodyti pradžioje. Google robotukai įeidami į svetaines perskaito jų turinį ir išanalizuoja svetainę pagal daugiau nei 200 skirtingų parametrų taip nuspręsdami kurioje paieškos pozicijoje pagal vieną ar kitą raktažodį turėtumėte atsidurti. Tam, kad iškiltumėte Google paieškose pagal tam tikrus raktažodžius ir Jūsų svetainė būtų labiau matoma, nei konkurentų – ji turi būti optimizuota.

Reklama

Vidinis svetainės optimizavimas

Pirma dalis vidinės svetainės optimizacijos yra techninė optimizacija. Tam reikia sukurti arba koreguoti svetainės kodą, kad šis būtų tvarkingas, svarbus svetainės atidarymo greitis, pritaikymas mobiliesiems telefonams ir teisingas tag’ų naudojimas (pvz. meta, H). Be šios techninės optimizacijos, tolimesnis SEO darbas neatneš sėkmės. Norint pagerinti svetainę techniškai reikia naudoti mokamus arba nemokamus įrankius. 

Antra dalis vidinės svetainės optimizacijos yra turinio optimizacija. Tai yra pačios svetainės viduje esančio turinio kūrimas ir tobulinimas. Jis turi būti unikalus ir jame turi būti naudojami teisingi raktažodžiai. Labai svarbu visą tai turėti, kad Google robotai ir paieškos laukelio vartotojai turėtų gerą patirtį Jūsų svetainėje (UX – user experience). Kuo tiksliau Jūsų svetainėje pateikiamas turinys atitinka žmonių užklausą, tuo labiau Jūsų svetainė gali pakilti į aukštesnes vietas paieškoje ir būti pirmiau pastebima, nei konkurentų. 

Išorinis svetainės optimizavimas

Atlikus vidinį svetainės optimizavimą reikia tęsti darbą atliekant išorinį svetainės optimizavimą. Paprastai tariant tai yra svetainės autoriteto ir reputacijos didinimas dirbant už svetainės ribų. Svetainės autoritetas priklauso nuo tokių faktorių kaip nuorodos į puslapį, socialiniai signalai, nuorodų kokybė ir lankytojų srautai. Google svetainei priskiria PR (page rank) įvertindami svetainę nuo 1 iki 10, bet dabar šie duomenys nebėra rodomi viešai, todėl SEO specialistai naudoja kitus įrankius, dažniausiai mokamus, kad nustatytų tinklapio autoritetą. Šie įrankiai naudoja savo rodiklius svetainės arba domeno autoritetui nustayti – DR (domain rank), UR (url rank), TF (trust flow) ir CF (citation flow). 

Domeno autoriteto augimas priklauso nuo įeinančių nuorodų kokybės ir reputacijos. Norint svetainei padidinti domeno autoritetą, reikia turėti kuo daugiau nuorodų iš svetainių su aukštais rodikliais. Tačiau nereikėtų skubėti talpinti kuo daugiau nuorodų atvedančių į Jūsų svetainę per trumpą laiką. Per didelio skaičiaus nuorodų atsiradimas įvykęs per pernelyg trumpą laikotarpį Google gali pasirodyti nenatūralus ir po gilesnės apžiūros Jums gali būti pritaikytos tam tikros nuobaudos. 

carvertical VIN patikra

Anchor – tai terminas naudojamas SEO specialistų, kuris reiškia tekstą nuorodos viduje. Jis padės Jūsų svetainei reitinguoti aukštesnėse pozicijose, bet anchor teksto piktnaudžiavimas taip pat gali atnešti Jums nemalonias pasekmes. Tam, kad sužinoti kokį anchor tekstą naudoti palankiausia, būtina atlikti TOP 10 paieškos rezultatų analizę. 

Daugiau apie SEO galite skaityti seosmegenis.lt svetainėje.

 

Skaitykite

Naujienos

Verslas21 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas1 d. prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas2 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas3 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |