Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
2025 m. sausio 27 d. Šiaulių bankas pratęsė strateginę partnerystę su viena iš lyderiaujančių prekių ženklų agentūrų grupių „Synthesis Consulting Group“, siekdamas toliau stiprinti savo pozicijas rinkoje.
Bankas su agentūra dirba nuo 2018 m., kai buvo sukurta dabartinė banko prekės ženklo strategija ir dizainas, o per pastaruosius kelerius metus partnerystę išplėtė ir į kitas sritis – nuo klientų tyrimų ir vartotojų patirties gerinimo iki skaitmeninių kanalų kūrimo ir ESG strategijos įgyvendinimo.
Šiaulių bankas atnaujintoje 2024 – 2029 metų strategijoje pranešė apie ketinimus keisti prekės ženklą bei pavadinimą, puoselėti glaudesnius santykius ir būti dar arčiau savo klientų. „Synthesis Consulting Group“ prisideda bankui rengiantis atnaujinti savo įvaizdį ir siekiant tapti pirmuoju pasirinkimu šalies bankų sektoriuje.
„Finansų sektorius šiuo metu išgyvena reikšmingas permainas – technologijos keičia klientų lūkesčius, o konkurencija su tradiciniais ir finansinių technologijų žaidėjais skatina ieškoti kūrybiškų ir efektyvių sprendimų.
Mūsų mūsų strateginių konsultantų pasirinkimas atspindi tarptautines tendencijas – apgalvotas, modernus įvaizdis tampa neatsiejama stipraus prekės ženklo dalimi. Norime ne tik prisitaikyti prie rinkos pokyčių, bet ir ją formuoti“, – sako Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos vadovė Raimonda Gudaitė.
„Vienas pagrindinių mūsų uždavinių – padėti Šiaulių bankui transformuotis ir įgyti pranašumą lėtai besikeičiančiame šalies finansų sektoriuje, kuriame dominuoja tarptautinės bankų grupės.
Prekės ženklo atnaujinimas – tai daugiau nei logotipo pakeitimas ar vizualinė transformacija. Tai – gilesnis, nuoseklus procesas, apimantis kultūros ir vertybių peržiūrą, santykių su vartotojais stiprinimą bei atnaujintą komunikacijos kalbą, kuri užtikrina ilgalaikį įsipareigojimą ir pasitikėjimą. Įsigiliname į organizacijos DNR – peržiūrime, kas daro prekės ženklą aktualų šiuolaikiniam klientui“, – teigia „Synthesis Consulting Group“ vadovas G. Užkuraitis.
Rygoje lietuvių vystomas kvartalas „Preses Nama Kvartāls“ išleidžia ketvirtąją obligacijų emisiją su 10 proc. palūkanomis
„Storent Holding“ obligacijų platinimo metu pritraukė 23 mln. Eur
Didesnės materialinės gerovės link – kaip planuoti šeimos finansus 2025-aisiais?
„Storent Holding“ pajamos Baltijos šalyse šiemet – 20 proc. didesnės
Finansų ekspertai primena: pasitikrinkite – dalis gyventojų pateikę pajamų deklaracijas gali susigrąžinti iki 300 eurų GPM
Plėtrą planuojanti „Storent Holding“ platina 35 mln. eurų vertės obligacijų emisiją
Lietuviai kasmet praranda apie 100 mln. eurų perkamosios galios: kaip apsaugoti savo lėšas?
Šiaulių bankas ruošiasi pokyčiams – keis pavadinimą į „Artea“
Internetinės prenumeratos vis daugiau „suvalgo“ gyventojų pinigų – kaip atrasti papildomas lėšas?
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...