Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
2025 m. sausio 27 d. Šiaulių bankas pratęsė strateginę partnerystę su viena iš lyderiaujančių prekių ženklų agentūrų grupių „Synthesis Consulting Group“, siekdamas toliau stiprinti savo pozicijas rinkoje.
Bankas su agentūra dirba nuo 2018 m., kai buvo sukurta dabartinė banko prekės ženklo strategija ir dizainas, o per pastaruosius kelerius metus partnerystę išplėtė ir į kitas sritis – nuo klientų tyrimų ir vartotojų patirties gerinimo iki skaitmeninių kanalų kūrimo ir ESG strategijos įgyvendinimo.
Šiaulių bankas atnaujintoje 2024 – 2029 metų strategijoje pranešė apie ketinimus keisti prekės ženklą bei pavadinimą, puoselėti glaudesnius santykius ir būti dar arčiau savo klientų. „Synthesis Consulting Group“ prisideda bankui rengiantis atnaujinti savo įvaizdį ir siekiant tapti pirmuoju pasirinkimu šalies bankų sektoriuje.
„Finansų sektorius šiuo metu išgyvena reikšmingas permainas – technologijos keičia klientų lūkesčius, o konkurencija su tradiciniais ir finansinių technologijų žaidėjais skatina ieškoti kūrybiškų ir efektyvių sprendimų.
Mūsų mūsų strateginių konsultantų pasirinkimas atspindi tarptautines tendencijas – apgalvotas, modernus įvaizdis tampa neatsiejama stipraus prekės ženklo dalimi. Norime ne tik prisitaikyti prie rinkos pokyčių, bet ir ją formuoti“, – sako Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos vadovė Raimonda Gudaitė.
„Vienas pagrindinių mūsų uždavinių – padėti Šiaulių bankui transformuotis ir įgyti pranašumą lėtai besikeičiančiame šalies finansų sektoriuje, kuriame dominuoja tarptautinės bankų grupės.
Prekės ženklo atnaujinimas – tai daugiau nei logotipo pakeitimas ar vizualinė transformacija. Tai – gilesnis, nuoseklus procesas, apimantis kultūros ir vertybių peržiūrą, santykių su vartotojais stiprinimą bei atnaujintą komunikacijos kalbą, kuri užtikrina ilgalaikį įsipareigojimą ir pasitikėjimą. Įsigiliname į organizacijos DNR – peržiūrime, kas daro prekės ženklą aktualų šiuolaikiniam klientui“, – teigia „Synthesis Consulting Group“ vadovas G. Užkuraitis.
Finansų ekspertai primena: pasitikrinkite – dalis gyventojų pateikę pajamų deklaracijas gali susigrąžinti iki 300 eurų GPM
Plėtrą planuojanti „Storent Holding“ platina 35 mln. eurų vertės obligacijų emisiją
Lietuviai kasmet praranda apie 100 mln. eurų perkamosios galios: kaip apsaugoti savo lėšas?
Šiaulių bankas ruošiasi pokyčiams – keis pavadinimą į „Artea“
Internetinės prenumeratos vis daugiau „suvalgo“ gyventojų pinigų – kaip atrasti papildomas lėšas?
B2B marketingo ateitis 2025 m.: kokie pokyčiai laukia ir kaip jiems pasiruošti?
Lietuviai pamiršta apie finansus naujųjų metų tikslams: tik 9 proc. visada nusimato biudžetą – ar priklausai jiems?
Vedate SMART-ID kodą? Įsitikinkite, kad nepatvirtinate sukčių operacijos
„AD Baltic“ anksčiau laiko išperka obligacijas už 10 mln. eurų
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...