Sekite naujienas

Verslas

Šiaulių bankas ir „Synthesis CG“ stiprina partnerystę – nauji strateginiai sprendimai jau greitai

L

Paskelbta

-

2025 m. sausio 27 d. Šiaulių bankas pratęsė strateginę partnerystę su viena iš lyderiaujančių prekių ženklų agentūrų grupių „Synthesis Consulting Group“, siekdamas toliau stiprinti savo pozicijas rinkoje.

Reklama

Bankas su agentūra dirba nuo 2018 m., kai buvo sukurta dabartinė banko prekės ženklo strategija ir dizainas, o per pastaruosius kelerius metus partnerystę išplėtė ir į kitas sritis – nuo klientų tyrimų ir vartotojų patirties gerinimo iki skaitmeninių kanalų kūrimo ir ESG strategijos įgyvendinimo.

Šiaulių bankas atnaujintoje 2024 – 2029 metų strategijoje pranešė apie ketinimus keisti prekės ženklą bei pavadinimą, puoselėti glaudesnius santykius ir būti dar arčiau savo klientų. „Synthesis Consulting Group“ prisideda bankui rengiantis atnaujinti savo įvaizdį ir siekiant tapti pirmuoju pasirinkimu šalies bankų sektoriuje.

„Finansų sektorius šiuo metu išgyvena reikšmingas permainas – technologijos keičia klientų lūkesčius, o konkurencija su tradiciniais ir finansinių technologijų žaidėjais skatina ieškoti kūrybiškų ir efektyvių sprendimų.

Mūsų mūsų strateginių konsultantų pasirinkimas atspindi tarptautines tendencijas – apgalvotas, modernus įvaizdis tampa neatsiejama stipraus prekės ženklo dalimi. Norime ne tik prisitaikyti prie rinkos pokyčių, bet ir ją formuoti“, – sako Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos vadovė Raimonda Gudaitė.

„Vienas pagrindinių mūsų uždavinių – padėti Šiaulių bankui transformuotis ir įgyti pranašumą lėtai besikeičiančiame šalies finansų sektoriuje, kuriame dominuoja tarptautinės bankų grupės.

Prekės ženklo atnaujinimas – tai daugiau nei logotipo pakeitimas ar vizualinė transformacija. Tai – gilesnis, nuoseklus procesas, apimantis kultūros ir vertybių peržiūrą, santykių su vartotojais stiprinimą bei atnaujintą komunikacijos kalbą, kuri užtikrina ilgalaikį įsipareigojimą ir pasitikėjimą. Įsigiliname į organizacijos DNR – peržiūrime, kas daro prekės ženklą aktualų šiuolaikiniam klientui“, – teigia „Synthesis Consulting Group“ vadovas G. Užkuraitis.

carvertical VIN patikra

Naujienos

Verslas21 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas1 d. prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas2 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas3 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |