Paskelbta
1 metai prieš-
By
LukasStebėti po pasaulį judančius sunkvežimius gali tapti iššūkiu ne tik žmogui, bet ir skaitmeninėms sistemoms. Tam reikia visą parą tobulai veikiančių nuotolinių daviklių ir duomenų valdymo sistemų – realiu laiku vienoje platformoje stebėti transporto priemonių veiklą ir prireikus reaguoti. „Telia“ debesijos paslaugos padėjo transporto valdymo sprendimų kūrėjai tarptautinei įmonei „Ruptela“ susidoroti su iššūkiais ir užtikrinti nenutrūkstamą darbą bei patikimą ryšį su klientais.
Lietuvoje įkurtos įmonių grupės „Ruptela Group“ dalis – sparčiai auganti įmonė „Linqo“ – padeda stebėti transporto parkų veiklą, identifikuoti problemas ir priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, kuriais naudojasi daugiau nei 10 000 klientų 120 šalių. Visame pasaulyje yra stebimos transporto priemonių buvimo vietos, greitis, degalų sąnaudos ir kiti parametrai. Tam „Linqo“ duomenų perdavimui naudoja daugiau nei 100 tūkstančių „Telia“ M2M (Machine-to-Machine) SIM kortelių. Tai vienas iš didžiausias komercinių SIM kiekis Lietuvoje.
„Su „Telia“ daiktų internetu įmonė gali perduoti duomenis iš transporto priemonių visame pasaulyje. Kartu „Telia“ prižiūri „Linqo“ viešą ir privačią debesų infrastruktūrą, bei pasiūlė automatizavimo įrankius, kurie padėjo optimizuoti procesus ir sumažinti sąnaudas“, – sako „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.
IT infrastruktūra neatlaikė augančio poreikio
„Linqo“ sprendimai naudojami įvairiose srityse, įskaitant logistiką, statybas, žemės ūkį ir transporto paslaugas. Jų technologijas naudoja tokie dideli tarptautiniai klientai kaip „Amazon“, „UPS“, „TNT“ ir „DHL“. Įmonė sparčiai auga ir plečiasi į naujas rinkas, tačiau augantis klientų skaičius kėlė IT infrastruktūros problemas.
„Susidūrėme su baime keisti bei tobulinti platformą. O programuotojai nenorėjo nieko girdėti apie infrastruktūros problemas – jiems tiesiog reikėjo patikimų debesijos įrankių, kad galėtų sutelkti dėmesį į augančius verslo poreikius“, – teigia „Linqo“ Informacijos vadovas Aurimas Baubkus.
Senoji sistema leido aptarnauti tūkstančius transporto priemonių visame pasaulyje, tačiau kai „Linqo“ klientų skaičius ėmė augti itin greitai, tapo akivaizdu, kad bendrovė kokybiško ryšio klientams užtikrinti nebepajėgs. Stringantis ryšys reiškia prarastą klientų pasitikėjimą, o įmonė išsiskiria iš konkurentų tuo, kad stengiasi kuo operatyviau bendradarbiauti su užsakovais.
„Pasiūlėme išgelbėti programuotojus nuo galvos skausmų, teikdami aukščiausio patikimumo duomenų centrų paslaugas ir debesijos platformos priežiūrą. Atnaujinome debesijos platformą, užlopėme saugumo skyles, suteikėme reikalingus automatizavimo įrankius skaitmeninei komercijos platformai. Gedimų kiekis sumažėjo, dabar „Linqo“ specialistai gali koncentruotis tik į produkto kūrimą“, – teigia „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.
Užtikrintas sistemų saugumas
Didėjančiai klientų bazei palaikyti ir komunikacijos iššūkiams spręsti „Telia“ pasiūlė M2M paslaugą su 100 tūkstančių SIM kortelių, kurios veikia visame pasaulyje.
„Bendrovei pavyko užtikrinti nenutrūkstamą debesijos sistemų darbą, patikimą ryšį su logistikos ir automobilių dalijimosi įmonėmis. Nustojome raudonuoti ir atsiprašinėti klientų. Optimizavome procesus, todėl išvengiame neracionalių sąnaudų“, – pabrėžia „Linqo“ Informacijos vadovas Aurimas Baubkus.
Pasak A. Baubkaus, tai pagerina našumą, leidžia operatyviai reaguoti į pokyčius bei priimti duomenimis pagrįstus sprendimus. Įmonės gauna pranešimus apie artėjantį transporto priemonių aptarnavimo poreikį, todėl galima suplanuoti techninės priežiūros procedūras taupant laiką bei išlaidas.
Tamsioji Kalėdų mugė: kiek sukčiams kainuoja jūsų tapatybė?
Tvarumas versle: strateginė būtinybė ar privalomas įsipareigojimas?
Lietuvos ekranų paslaptys: ką iš tiesų tautiečiai žiūri savo televizoriuose?
Juodasis penktadienis: kaip nesumokėti už „nuolaidas“ savo asmens duomenimis?
Operacija per atstumą: kaip 5G gelbės gyvybes regionuose?
Netikėta Lietuvos sėkmė pasaulinėje turizmo arenoje: kokias tendencijas įžvelgia ryšio operatoriai?
Kaip suomiai su „Telia“ 5G vėjo malūnus prie Akmenės statė
Kol miegate, jūsų Wi-Fi maršrutizatorius „laužia“ banką: kaip jį sustabdyti?
„Telia“ Lietuvos institucijoms parduos kompiuterių už 1,2 mln. eurų
Giliųjų žemės ūkio technologijų startuolis „Freya Cultivation Systems“ pritraukė 500 tūkst. eurų investiciją, kurios lėšomis šalia Kauno bus įrengtas demonstracinis...
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ pradeda trečiojo etapo statybas daugiabučių projekte „ReVingis“ – kvartale „City Space“ 2026 m. antroje...
Šeštadienį, gruodžio 14 d, Vilniuje apsilankė legendinis „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas, keliaujantis per Baltijos šalis ir skleidžiantis šventinę nuotaiką visiems. Karavane,...
Plikledis kelyje sukuria pavojingas situacijas, kurios dažnai baigiasi automobilio slydimu. Deja, šių vairavimo aplinkybių pavojus žiemą vis dar nėra tinkamai...
Artėjančios žiemos šventės – darbymetis nusikaltėliams ir kibernetinėje, ir fizinėje erdvėje. Ekspertų teigimu, apimti kalėdinės karštligės, dažnai prarandame kritinį mąstymą,...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....