Paskelbta
2 metai prieš-
Stebėti po pasaulį judančius sunkvežimius gali tapti iššūkiu ne tik žmogui, bet ir skaitmeninėms sistemoms. Tam reikia visą parą tobulai veikiančių nuotolinių daviklių ir duomenų valdymo sistemų – realiu laiku vienoje platformoje stebėti transporto priemonių veiklą ir prireikus reaguoti. „Telia“ debesijos paslaugos padėjo transporto valdymo sprendimų kūrėjai tarptautinei įmonei „Ruptela“ susidoroti su iššūkiais ir užtikrinti nenutrūkstamą darbą bei patikimą ryšį su klientais.
Lietuvoje įkurtos įmonių grupės „Ruptela Group“ dalis – sparčiai auganti įmonė „Linqo“ – padeda stebėti transporto parkų veiklą, identifikuoti problemas ir priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, kuriais naudojasi daugiau nei 10 000 klientų 120 šalių. Visame pasaulyje yra stebimos transporto priemonių buvimo vietos, greitis, degalų sąnaudos ir kiti parametrai. Tam „Linqo“ duomenų perdavimui naudoja daugiau nei 100 tūkstančių „Telia“ M2M (Machine-to-Machine) SIM kortelių. Tai vienas iš didžiausias komercinių SIM kiekis Lietuvoje.
„Su „Telia“ daiktų internetu įmonė gali perduoti duomenis iš transporto priemonių visame pasaulyje. Kartu „Telia“ prižiūri „Linqo“ viešą ir privačią debesų infrastruktūrą, bei pasiūlė automatizavimo įrankius, kurie padėjo optimizuoti procesus ir sumažinti sąnaudas“, – sako „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.
IT infrastruktūra neatlaikė augančio poreikio
„Linqo“ sprendimai naudojami įvairiose srityse, įskaitant logistiką, statybas, žemės ūkį ir transporto paslaugas. Jų technologijas naudoja tokie dideli tarptautiniai klientai kaip „Amazon“, „UPS“, „TNT“ ir „DHL“. Įmonė sparčiai auga ir plečiasi į naujas rinkas, tačiau augantis klientų skaičius kėlė IT infrastruktūros problemas.
„Susidūrėme su baime keisti bei tobulinti platformą. O programuotojai nenorėjo nieko girdėti apie infrastruktūros problemas – jiems tiesiog reikėjo patikimų debesijos įrankių, kad galėtų sutelkti dėmesį į augančius verslo poreikius“, – teigia „Linqo“ Informacijos vadovas Aurimas Baubkus.
Senoji sistema leido aptarnauti tūkstančius transporto priemonių visame pasaulyje, tačiau kai „Linqo“ klientų skaičius ėmė augti itin greitai, tapo akivaizdu, kad bendrovė kokybiško ryšio klientams užtikrinti nebepajėgs. Stringantis ryšys reiškia prarastą klientų pasitikėjimą, o įmonė išsiskiria iš konkurentų tuo, kad stengiasi kuo operatyviau bendradarbiauti su užsakovais.
„Pasiūlėme išgelbėti programuotojus nuo galvos skausmų, teikdami aukščiausio patikimumo duomenų centrų paslaugas ir debesijos platformos priežiūrą. Atnaujinome debesijos platformą, užlopėme saugumo skyles, suteikėme reikalingus automatizavimo įrankius skaitmeninei komercijos platformai. Gedimų kiekis sumažėjo, dabar „Linqo“ specialistai gali koncentruotis tik į produkto kūrimą“, – teigia „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.
Užtikrintas sistemų saugumas
Didėjančiai klientų bazei palaikyti ir komunikacijos iššūkiams spręsti „Telia“ pasiūlė M2M paslaugą su 100 tūkstančių SIM kortelių, kurios veikia visame pasaulyje.
„Bendrovei pavyko užtikrinti nenutrūkstamą debesijos sistemų darbą, patikimą ryšį su logistikos ir automobilių dalijimosi įmonėmis. Nustojome raudonuoti ir atsiprašinėti klientų. Optimizavome procesus, todėl išvengiame neracionalių sąnaudų“, – pabrėžia „Linqo“ Informacijos vadovas Aurimas Baubkus.
Pasak A. Baubkaus, tai pagerina našumą, leidžia operatyviai reaguoti į pokyčius bei priimti duomenimis pagrįstus sprendimus. Įmonės gauna pranešimus apie artėjantį transporto priemonių aptarnavimo poreikį, todėl galima suplanuoti techninės priežiūros procedūras taupant laiką bei išlaidas.
Idealus darbo pokalbis: atsako, kas išduoda, kad kandidatas naudoja DI
Kas nutiktų, jei dingtų internetas? „Telia“ investuoja į scenarijų, apie kurį nenorime galvoti
Naujas daiktų interneto standartas: pakeisti operatorių verslui kainuos iki 20 kartų pigiau
DI prabils lietuviškai: „Telia“ jungiasi prie universitetų kuriamo nacionalinio garsyno
„Telematics and Connected Mobility“ konferencija Vilniuje subūrė pramonės lyderius ir inovatorius
Naudota įranga: atnaujinti ar išmesti – ką renkasi lietuviai?
Viešas „Wi-Fi“ – patogumas ar spąstai? Prasidedant mokslo metams ekspertas įspėja studentus
Tobuli nuomonės formuotojai: kodėl būtina žymėti DI turinį?
Vilnius – telematikos centras: kodėl mus stebi pasaulis ir ką naudinga žinoti?
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...