Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
By
RobertaTinklinis marketingas (dar žinomas kaip MLM, arba „multi-level marketing“) yra verslo modelis, kuriame asmenys uždirba pinigus ne tik parduodami produktus, bet ir pritraukdami kitus žmones prisijungti prie pardavimo tinklo. Tai dažnai laikoma alternatyva tradiciniams pardavimų metodams, nes tinklinio marketingo veikimo pagrindas yra asmeninis ryšys ir rekomendacijos.
Tinklinis marketingas siūlo įvairius privalumus tiek verslo atstovams, tiek vartotojams. Pagrindinis privalumas yra galimybė uždirbti pinigus ne tik parduodant produktus, bet ir sukuriant savo komandą. Kuo daugiau žmonių prisijungia prie jūsų komandos, tuo didesnį pelną galite uždirbti iš jų pardavimų.
Šis verslo modelis taip pat siūlo lankstumą ir galimybę dirbti iš namų. Daugelis žmonių, pasirinkusių tinklinį marketingą, vertina šią galimybę kaip puikų būdą užsidirbti papildomų pinigų, ypač jei jie turi lankstų darbo grafiką arba nori pabandyti savo verslo idėjas be didelių pradinių investicijų.
Tinklinio marketingo sistema pagrįsta „multiniveline“ struktūra, kurią sudaro keli pardavimų lygiai. Paprastai, kai žmogus prisijungia prie sistemos, jis tampa ne tik pardavėju, bet ir potencialiu komandos lyderiu, kuris pritraukia kitus asmenis į savo tinklą. Kiekvienas narys uždirba ne tik už savo tiesiogiai parduodamus produktus, bet ir už savo komandos narių pardavimus.
Tinklinio marketingo pagrindiniai elementai:
Tinklinis marketingas kartais klaidingai painiojamas su piramidžių schemomis. Nors tiek tinklinio marketingo, tiek piramidžių schemų veikimo pagrindas gali atrodyti panašus, yra esminių skirtumų. Piramidės schemos dažnai nesuteikia jokio realaus produkto ar paslaugos ir uždirbti pinigus galima tik dėl to, kad nauji nariai perka vietą sistemoje arba moka prisijungimo mokestį. Tai yra neteisėta, nes uždarbiai gaunami tik iš naujų narių įneštų pinigų.
Priešingai, tinklinis marketingas remiasi tikrais produktais, o uždarbiai gaunami ne tik už narystę, bet ir už produktų pardavimus. Dėl šios priežasties tinklinis marketingas yra teisėtas ir priimtinas, tačiau kaip ir bet kuris kitas verslo modelis, reikalauja atsargumo ir atidumo renkantis kompaniją.
Pradžia gali atrodyti paprasta: reikia pasirinkti tinklinio marketingo kompaniją, įsigyti produktų rinkinį ir pradėti pardavimus. Tačiau norint pasiekti sėkmės, reikia gerai išmanyti rinką, gebėti bendrauti su potencialiais klientais ir gebėti pritraukti kitus žmones prisijungti prie jūsų komandos.
Prieš įsijungiant į tinklinį marketingą, svarbu atlikti išsamią tyrimą apie pasirinktos kompanijos reputaciją ir produktų kokybę. Patikimos kompanijos siūlo aukštos kokybės produktus ir siūlo teisingą kompensavimo planą, kuris skatina tiek pardavimus, tiek komandų kūrimą.
Tinklinis marketingas ne visiems gali būti tinkamas pasirinkimas. Tai reikalauja daug darbo, kantrybės ir gebėjimo bendrauti su žmonėmis. Nors šis modelis gali suteikti galimybių uždirbti, tačiau dažnai prireikia daug laiko ir pastangų, kad būtų pasiektas reikšmingas pelnas.
Sėkmingiems tinklinio marketingo specialistams dažnai reikia išvystyti gerus pardavimų įgūdžius ir gebėjimą kurti stiprias, patikimas komandas. Todėl svarbu apsvarstyti, ar turite įgūdžių ir norą užsiimti tokiu darbu, kad galėtumėte pasiekti ilgalaikę sėkmę šioje srityje.
Tinklinis marketingas – tai galimybė užsidirbti, kurioje svarbų vaidmenį atlieka ne tik produktų pardavimai, bet ir komandų kūrimas. Tai gali būti puikus pasirinkimas tiems, kurie nori dirbti savarankiškai ir turi aistrą pardavimams. Tačiau svarbu atidžiai pasirinkti kompaniją ir įvertinti, ar šis verslo modelis atitinka jūsų lūkesčius bei gebėjimus.
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...