Paskelbta
2 metai prieš-
Mažmeninės prekybos sprendimų bendrovė „StrongPoint“ jau 17 kartą prekybos sektoriaus profesionalus kviečia į kasmet organizuojamą tarptautinę konferenciją „Baltic Retail Forum“. Šiemet svarbiausioms sektoriaus tendencijoms, aktualijoms ir inovacijoms dedikuotas renginys vyks lapkričio 14 d. Vilniuje, MO muziejuje. Konferencijoje pranešimus sektoriui aktualiomis temomis skaitys mažmeninės prekybos ir technologijų ekspertai, ekonomistai, rinkos analitikai iš Lietuvos ir užsienio.
Renginio metu bus aptariamos ekonominės prekybos sektoriaus tendencijos ir prognozės, vartotojų elgesio pokyčiai, dalijamasi patirtimi ir gerosiomis praktikomis optimizuojant ir automatizuojant prekybos procesus, supažindinama su pažangiausiomis šiandienos prekybos inovacijomis ir jų reikšme šiuolaikiniam verslui. Dalyvių patogumui visų pranešimų metu bus atliekamas sinchroninis vertimas iš anglų į lietuvių kalbą ir atvirkščiai.
„Keli pastarieji nuolatinių pokyčių ir iššūkių metai prekybininkus privertė iš naujo išmokti prisitaikyti ir stiprinti savo verslo atsparumą, o tuo pačiu paskatino ieškoti būdų optimizuoti kasdienes operacijas. Tapo akivaizdu, kad norint išlikti konkurencingais nuolat besikeičiančiame prekybos pasaulyje, reikia nebijoti eksperimentuoti ir žengti koja kojon su technologine pažanga. Įgyvendinti pokyčius nebūtinai yra lengva, tačiau dalijantis gerosiomis praktikomis, patirtimi ir įžvalgomis transformacijų keliu galima žengti užtikrinčiau. Dėl to tradiciškai kviečiame sektoriaus profesionalus susiburti kasmetinėje „Baltic Retail Forum“ konferencijoje, padiskutuoti aktualiomis temomis ir pasisemti vertingų žinių“, – sako bendrovės „StrongPoint“ vadovas Rimantas Mažulis.
Kaip ir kasmet, daug dėmesio renginyje bus skiriama perspektyviausioms mažmeninės prekybos inovacijoms. Itin daugiausiai dėmesio iš jų pastaruoju metu sulaukia kompiuterinės regos ir dirbtinio intelekto technologijomis grįsti autonominio apsipirkimo sprendimai, kuriuos pristatys ir realiomis jų pritaikymo patirtimis pasidalins autonominių prekybos sprendimų kompanijos „AiFi“ atstovas Rehman Mohammed.
Taip pat pranešimą konferencijos metu skaitys robotizuotų sandėlių kūrėjų „AutoStore“ verslo vystymo vadovas Oskar Kringlebotten. Jis pasidalins savo įžvalgomis apie tiekimo grandinių efektyvumo didinimą ir šiuolaikinių technologijų šioje srityje suteikiamas galimybes.
Konferencijoje savo įžvalgomis pasidalins ir SEB banko ekonomistas Tadas Povilauskas, kuris pristatys prekybos sektoriui aktualiausias ekonomines tendencijas ir prognozes. Bendrovės „NielsenIQ“ atstovas Aurimas Saulytis pateiks išsamią greito vartojimo prekių rinkos tendencijų, vartotojų mąstymo bei elgsenos pokyčių analizę, o pranešimą apie prekybos sektoriaus iššūkius ir perspektyvas popandeminiame pasaulyje skaitys bendrovės „Zebra Technologies“ mažmeninės prekybos strategijos direktorius Mark Thomson.
Konferencijos dalyviai taip pat išgirs pranešimus apie nuostolių prekyboje mažinimą šiuolaikinių technologijų pagalba ir apie skirtingų prekybos kanalų valdymą pasitelkiant pažangius duomenų apdorojimo sprendimus.
„Baltic Retail Forum“ konferencija vyks lapkričio 14 d. nuo 9 val. iki 16.30 val. MO muziejuje Vilniuje, adresu Pylimo g. 17. Registracija renginiui vyksta interneto svetainėje www.strongpoint.com/lt/baltic-retail-forum-2023. Čia taip pat galima susipažinti su išsamia konferencijos programa ir pranešimų temomis.
Naujas tyrimas atskleidė: beveik pusė lietuvių pirmenybę teikia savitarnos kasoms
Lietuviai ir toliau medžioja nuolaidas – prekybininkai ieško išmanesnių sprendimų
Kiek metų jums duotų dirbtinis intelektas? Kviečia išbandyti Vilniaus centre
Tvariam būstui – paskolos geresnėmis sąlygomis: kodėl bankams apsimoka skatinti jo įsigijimą?
Misija – nuosavi namai. Kaip susitaupyti pirmajam įnašui?
Naujas technologijų puslapis atverstas knygyne: viename iš jų apsipirkti galima greičiau
Naujas etapas verslui: reikalavimas naudoti išmaniuosius kasos aparatus padės mažinti šešėlį
SEB bankas: Lietuvoje jau investuoja kas antras, likusiems įdarbinti pinigus trukdo mitai ir baimė
Parduotuvės keičiasi greičiau nei pastebi pirkėjai: ką netrukus išvysime Lietuvoje?
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...