Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
Laiką ir pinigus taupantys, maistingi ir skanūs patiekalai parduotuvėse – vis dažnesnis kasdienis pasirinkimas. Prekybos tinklas „Iki“, neseniai atnaujinęs pagamintų patiekalų prekės ženklą, į pateikalų vertinimą įtraukė ir pirkėjus. „Iki“ klientų valdyba, pirmoji tokio pobūdžio iniciatyva Lietuvoje, drauge su „IKI Šefų“ maisto technologais degustavo ir vertino populiariausius patiekalus. Tai – dar vienas žingsnis siekiant užtikrinti, kad „Iki“ maisto kokybė ir toliau išliktų aukščiausiame lygyje.
Nuolatinis tobulėjimas ir apsipirkimo patirties gerinimas – tinklo DNR, pabrėžia Nijolė Kvietkauskaitė, „IKI Lietuva“ generalinė direktorė. Dažnai „Iki“ būna pirmasis, įvedantis naujoves Lietuvos prekybos rinkoje – nuo pirmųjų savitarnos kasų, dabar tapusių apsipirkimo standartu, iki autonominių parduotuvių, kurios apsipirkti leidžia visą parą.
„Visgi suprantame, kad geriausias rezultatas pasiekiamas bendradarbiaujant. Todėl šalia mūsų komandos kuriamų inovacijų, aktyviai siekiame įtraukti ir kitas suinteresuotas šalis, o svarbiausia – pirkėjus. Pavyzdžiui, „Iki“ klientų valdybos patarimų įkvėpti, jau įgyvendinome pokyčius, kad apsipirkimas „Iki“ kasose būtų dar greitesnis ir patogesnis, taip pat stipriai išplėtėme augalinių produktų pasiūlą. Tad ir produktų tobulinimo procese pasitelkiame ne tik profesionalius virtuvės šefus, bet ir norime išgirsti klientų nuomonę. Būtent jie geriausiai gali pasakyti, ko tikisi iš kasdienių patiekalų, tad jų patarimai ir įžvalgos mums padeda suteikti geresnę apsipirkimo patirtį tobulinant tiek asortimentą, tiek paslaugas“, – teigia N. Kvietkauskaitė.
Profesionalų komanda papildyta pirkėjų įžvalgomis
„Iki“ klientų valdybos įžvalgos jau padėjo įgyvendinti nemažai svarbių naujienų prekybos tinkle. Nuo mobiliosios programėlės patobulinimų iki aiškesnių kainų pasiūlymų parduotuvėse – visa tai buvo įgyvendinta atsižvelgiant į pirkėjų pastabas ir pageidavimus. Nespėjote Užgavėnėms išsikepti blynų? Šefai siūlo išeitį skubantiems ir norintiems sutaupyti
„Iki“ klientų valdybos įsitraukimas ir į maisto degustaciją – dar vienas veiksmas rūpinantis, kad „Iki“ paruošti patiekalai idealiai atlieptų pirkėjų poreikius bei lūkesčius.
Šiemet „Iki“ žengė svarbų žingsnį, pristatydama naują jau paruoštų deli patiekalų prekės ženklą „IKI Šefai“. Prie komandos prisijungę garsūs virtuvės šefai Liutauras Čeprackas, Dainius Špakauskas ir tinklaraščio „Kitchen Julie“ autorė Julija Steponavičiūtė-Vosylė jau aktyviai prisideda prie pirkėjams siūlomų ypač plataus asortimento patiekalų tobulinimo bei jau netrukus pasirodysiančių pavasarinių naujienų. O dabar į šį procesą „Iki“ įtraukė ir klientus.
„Produkciją gaminame laikydamiesi aukščiausių kokybės standartų ir orientuodamiesi į šiuolaikinio pirkėjo poreikius: greitą, patogų ir gardų maistą. Mūsų tikslas – kad kiekvienas pirkėjas galėtų mėgautis šviežiu ir skaniu maistu už prieinamą kainą. Todėl ypač vertiname šią galimybę išgirsti tiesioginį pirkėjų vertinimą ir pasiūlymus atnaujinamiems „IKI šefai“ skoniams“, – sako Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė.
Iš pirkėjų – naudingi patarimai
Kiekvienas turime savo mėgstamiausius patiekalus ir skonius, kaip ir savus apsipirkimo įpročius. „Iki“ turi vieną plačiausių parduotuvių tinklų Lietuvoje ir yra kasdienis pirmasis pasirinkimas patiems įvairiausiems sutaupyti norintiems žmonėms – nuo skubančių darbuotojų iki senjorų. „Nestlé Professional“ ir „Bocuse d’Or Lithuania“ pradeda bendradarbiavimą
„Todėl ir į prieš metus suburtą „Iki“ klientų valdybą pakvietėme gyventojus iš įvairių pirkėjų grupių, kad geriau atlieptume kuo platesnius klientų poreikius“, – sako G. Kitovė. Tokia taktika ir naujame „Iki“ klientų valdybos posėdyje įrodė esanti be galo naudinga. Nariai degustavo įvairias salotas, užkandžius, karštus gaminius, desertus – ir kiekvienas galėjo pasidalinti savo nuomone, kurie patiekalai patinka labiausiai, o kuriuose pastebi tobulintinų savybių.
Kornelija atviravo neįsivaizduojanti savo stalo be humuso ir jai jo variantų niekad nebus per daug. Tiesa, sakė jau nustojusi jį pati gaminti po to, kai jau paruoštą atrado atrado „Iki“ parduotuvėse. Laura gyrė „IKI Šefų“ alyvuoges, bet pasiūlė ir „Iki“ maisto technologams patikusią idėją viename indelyje sumaišyti skirtingų jų spalvų.
Tuo tarpu „Iki“ valdybos nariai Viktoras bei Onutė – dideli tradicinių patiekalų gerbėjai. Tad jie su „Iki“ profesionalais diskutavo ne tik apie skonį, bet ir apie gamybos būdą – pavyzdžiui, koks jiems patinka drebučių ir mėsos santykis šaltienoje, kokias bulves geriausia naudoti cepelinams.
Degustacija ne tik pasotino pilvus, bet suteikė ir naudingų įžvalgų abiem pusėms. „Iki“ maisto technologai išsinešė vertingų patarimų, tuo tarpu „Iki“ klientų valdyba – atradimų. Pavyzdžiui, pirkėjai pastebėjo, kad bulvių košė tapusi net dar skanesnė – tai atnaujintų „IKI Šefų“ receptų nuopelnas. Profesionalios SEO paslaugos
Specialios progos išbandyti atnaujintus „IKI Šefų“ gaminius net nereikia – „Iki“ klientų valdybos nariai dalijosi, kad patys noriai perka ir ragauja skirtingus patiekalus, pastebi pokyčius. Štai Eglei įspūdį paliko atnaujinta burokėlių mišrainė – ji tapo dar skanesnė ir regis, lengvesnio padažo.
Daug naudos pirkėjams atnešusi iniciatyva bus tęsiama
„Iki“ klientų valdybos tikslas – tobulėjimas. Jos narių nuomonės jau duoda naudos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.
Visiškai produktai asortimente, patogesnė mobilioji „Iki“ programėlė ir aiškesni kainų pasiūlymai parduotuvėse – tai tik keli patobulinimai „Iki“ tinkle, padedantys apsipirkti dar paprasčiau ir sklandžiau. Pokyčiai ypač taikliai priderinti prie klientų poreikių, kadangi jie įgyvendinti atsižvelgiant į pačių pirkėjų nuomonę. Video
„Pirmieji „Iki“ klientų valdybos veiklos metai pranoko visus lūkesčius – kartu su aktyviais nariais įgyvendinome nemažai svarbių pokyčių, kurie jau dabar teikia realią naudą visiems mūsų pirkėjams. Tačiau tai tik pradžia – 2024-aisiais dar intensyviau dirbsime prie apsipirkimo patirties tobulinimo. Todėl pavasarį pradėsime burti antrąją klientų valdybos kadenciją. Norime, kad mūsų pirkėjai ir toliau būtų ne tik pokyčių liudininkai, bet ir aktyvūs jų kūrėjai“, – ateities planais dalinasi G. Kitovė.
Artėjant didžiosioms metų šventėms prekybos tinklas „Iki“ kelia atlyginimus parduotuvių darbuotojams: šiemet tam skirta suma pasieks 7,5 mln. eurų
„Iki“ užbaigia autonominių parduotuvių „IKI GO!“ etapą – fokusuosis į kitas inovacijas ir tinklo plėtrą
Nijolė Kvietkauskaitė: klausimas, kurį privalo užduoti kiekvienas vadovas
Ilgasis savaitgalis – su skaniu maistu ir mažiau rūpesčių: 3 žinomo šefo gudrybės ir receptai
Kiek metų jums duotų dirbtinis intelektas? Kviečia išbandyti Vilniaus centre
Dirbtinis intelektas be atminties: dėl amžiaus patvirtinimo paso matyti nereikia
„Iki“ strategijoje inovacijos ir tvarumas žengia koja kojon – tinklas įvardijo svarbiausius 2024-ųjų pasiekimus
Pirkėjų balsas ir toliau padės tobulinti „Iki“ – darbą pradeda jau antroji „Iki“ klientų valdyba
„Iki“ jauniems darbuotojams siūlo unikalią galimybę – nemokamas korepetitorių paslaugas ir antrą šansą siekti svajonių

Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Nėra daug verslo istorijų, kurios prasideda viešbučio bare Bankoke ir baigiasi globalia industrija, kurioje kasmet sukasi milijardai. „Red Bull“ būtent...
Gyvenimas verčia skubėti, o įsibėgėjus tamsiajam metų laikui pastebite, kad dienos emocinis fonas tampa dar labiau nepastovus? Psichoterapeutė teigia, kad...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...