Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
By
RobertaKauno technologijos universitetas (KTU) jau seniai užsitarnavo reputaciją kaip viena pirmaujančių aukštųjų mokyklų Lietuvoje. Siekdamas prisitaikyti prie šiuolaikinių iššūkių ir globalios švietimo rinkos, KTU marketingo strategijos akcentuoja inovacijas, bendradarbiavimą su verslu ir socialinį atsakingumą. Kokios yra pagrindinės šio universiteto marketingo kryptys ir kas lemia jo sėkmę?
KTU marketingas orientuojasi į kelis esminius aspektus: technologijų naudojimą, ryšių su pramone stiprinimą ir tvarumo skatinimą. Tai leidžia universiteto komandai efektyviai bendrauti su potencialiais studentais ir užtikrinti ilgalaikį įvaizdį tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
KTU aktyviai diegia naujas technologijas ne tik mokslo srityje, bet ir marketingo kampanijose. Tai apima skaitmenines platformas, virtualius renginius ir socialinius tinklus, kurie padeda pasiekti platesnę auditoriją. Internetinės parodos ir tiesioginės transliacijos suteikia studentams galimybę pažinti universiteto gyvenimą, studijų programas ir pažangiausias mokslinių tyrimų sritis.
KTU marketingo komanda užtikrina tvirtus ryšius su verslu, kad studentai turėtų galimybę atlikti praktiką ir rasti darbo vietas po studijų. Šis bendradarbiavimas ne tik stiprina universiteto pozicijas, bet ir suteikia studentams praktinių žinių, kurios padeda įgyti konkurencinį pranašumą darbo rinkoje. Universiteto partnerystės su įvairiomis įmonėmis taip pat prisideda prie jo prekinio ženklo žinomumo.
Universitetas aktyviai dalyvauja socialinėse ir ekologinėse iniciatyvose, siekdamas įrodyti, kad jis yra atsakingas ir ateities kartoms palankus. Marketingo kampanijos, kuriose pabrėžiamos tvarumo vertybės, ne tik pritraukia studentus, bet ir stiprina KTU įvaizdį kaip universiteto, kuris rūpinasi aplinka ir socialine atsakomybe.
Skaitmeninės priemonės tapo neatsiejama KTU marketingo dalimi. Universiteto socialinių tinklų paskyros ir internetinė svetainė leidžia tiesiogiai pasiekti auditoriją, informuoti apie studijų programas, renginius ir mokslo naujienas. Taip pat socialinė medija tampa puikia priemone universitetui bendrauti su būsimiems studentais ir jų tėvais.
KTU marketingo komanda nuolat įgyvendina kūrybingas ir inovatyvias kampanijas, kurios sulaukia teigiamų atsiliepimų tiek Lietuvoje, tiek tarptautiniu mastu. Viena iš tokių buvo kampanija „Mokykis ir keisk pasaulį“, kuri paskatino studentus ne tik rinktis universitetą, bet ir pabrėžė mokslinių tyrimų svarbą pasaulio problemų sprendimui.
KTU marketingas – tai apgalvota strategija, pagrįsta inovacijomis, technologijomis ir bendradarbiavimu su verslu. Universiteto gebėjimas prisitaikyti prie rinkos pokyčių ir užmegzti ryšius su pasaulio švietimo bei verslo lyderiais užtikrina, kad KTU išlieka viena iš pirmaujančių institucijų tiek Lietuvoje, tiek tarptautinėje arenoje.
Pietų Ispanijos pakrantė, kurioje saulė šviečia daugiau nei 300 dienų per metus – tai ne tik rojaus kampelis atostogoms, bet...
Jensen Huang, „Nvidia“ generalinis direktorius, pardavė 100 000 akcijų už 14,4 mln. USD pagal savo 865 mln. USD vertės akcijų...
Pasaulyje, kuriame skaitmeninis gyvenimas juda braukimų ir paspaudimų greičiu, vienas Bengalūro startuolis orientuojasi į kažką žmogiškesnio: jūsų balsą. Pristatome „Ringg...
„Meta“ investuoja 14,3 mlrd. USD į „Scale AI“, pritraukdama startuolio generalinį direktorių Alexandr Wang, kad šis padėtų bendrovės dirbtinio intelekto...
Naujuoju daugiau nei 120 technologijų sektoriaus bendrovių vienijančios Lietuvos startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“ valdybos pirmininku išrinktas Mantas Katinas, „Wargaming Vilnius“...
Vasara – ne tik atostogų metas, bet ir iššūkių sezonas darbdaviams. Vieni darbuotojai ilsisi, kiti – priima sprendimus keisti darbą....
Įspūdingos Gizos piramidės, dirbtinės palmės formos salos Dubajuje, 828 metrų aukščio „Burj Khalifa“ dangoraižis – tūkstančius metų pasaulis žavisi inžinerijos...
Kad ir kur dirbtumėte – biure ar namuose – darbo stalas dažnai tampa tarsi magnetas, traukiantis popierius, puodelius, laidus, užrašus...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...