Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „Realco“ tęsia gyvenamojo kvartalo „Baltupis“, įsikūrusio Vilniaus Baltupių rajone, plėtrą. Iš pirmuoju etapu statomų 155 butų daugiau nei trečdalis jau yra parduota. Antrojo etapo metu, adresu Didlaukio g. 45B, bus pastatyta dar 200 gyvenamosios paskirties butų ir komercinių patalpų su daline apdaila. Planuojama, kad šio etapo statybos bus baigtos iki 2026 m. rudens, o investicijos sieks 23 mln. Eur.
Antruoju etapu siekiama tęsti pirmojo etapo metu plėtotą projekto koncepciją – „Baltupis“ išsiskirs įvairiapusiu pasirinkimu. Gyventojams bus siūlomi „penthouse“ stiliaus butai su aukštomis lubomis, miesto kotedžai su privačiais kiemeliais ir individualiais įėjimais bei butai su erdviomis terasomis. „Realco“ šiais metais planuoja investuoti 80,6 mln. eurų ir pirminei NT rinkai pasiūlyti 1000 butų
„Baltupių rajonas sparčiai keičiasi – čia kuriamos modernios gyvenimo erdvės, pritaikytos šiuolaikinių gyventojų poreikiams. Antrasis „Baltupio“ projekto etapas papildys rajoną kokybiškais būstais ir prisidės prie viso rajono atsinaujinimo bei gyvybingumo didinimo. Kartu su architektų komanda siekiame pasiūlyti kokybišką būstą ir prisidėti prie gyventojų bendruomeniškumo kūrimo bei viešųjų erdvių gerinimo,“ – komentuoja „Realco“ vadovas Julius Dovidonis.
Tarp kvartalo sklypų esančiame valstybei priklausančiame žemės sklype „Realco“ planuoja sukurti atvirą viešąją erdvę su žaliosiomis zonomis bei mažosios architektūros elementais. „Baltupio“ projekte planuojama 60 kv. metrų bendruomeninė erdvė, kuri bus pritaikyta įvairioms veikloms – nuo gyventojų susirinkimų ir renginių iki kūrybinių dirbtuvių ar kitų iniciatyvų, skatinančių gyventojų bendravimą. Šalia sostinės finansinio centro vystomame „Naujojo Skanseno“ kvartale „YIT Lietuva“ stato du naujus namus
J. Dovidonis pabrėžia, kad „Baltupis“ bus orientuotas ne tik į čia apsigyvensiančius žmones, bet ir į visai visuomenei atviras erdves – rekreacines susitikimų vietas, alėjas, viešąsias erdves – ir pretenduos tapti nauju traukos centru Baltupiuose.
„Šiuo projektu siekiame ne tik pasiūlyti patogų būstą, bet ir kurti naują gyvenimo būdą, orientuotą į bendravimą, dalijimąsi idėjomis ir tarpusavio ryšių stiprinimą. Toks požiūris atliepia šiuolaikinių gyventojų poreikį turėti ir privačią, ir bendrai naudojamą erdvę, kurioje galima susitikti, leisti laiką su kaimynais, kurti bendruomenės tradicijas“, – pasakoja J. Dovidonis.
„Baltupio“ išskirtinumą kuria individuali urbanistinė tūrių kompozicija, kai formuojami atskiri mažų tūrių kvartalai su skirtingų aukščių pastatais, uždarais kiemais bei privačių ir viešų erdvių sąranga. Visus projekto kvartalus, savo spalvine gama natūraliai ir harmoningai įsiliesiančius į vietos aplinką, vienija bendras pasirinktas architektūrinis elementas – plytų fasadų apdaila, būdinga daugeliui Baltupio pastatų. „YIT Lietuva“ antrojo ketvirčio pardavimai: primena situaciją prieš penkerius metus, būsto rinkoje mato daugiau balanso
Antrojo etapo metu „Baltupio“ kvartale iš viso bus įrengtas 191 skirtingo tipo butas ir 9 patalpos, skirtos komercinei veiklai. Butų plotas sieks nuo 25 iki beveik 92 kv. m., vidutinė kaina planuojama apie 3-4 tūkst. eurų už kv. m. Čia taip pat numatyta papildomai įrengti 150 automobilių stovėjimo vietų, dviračių laikymo vietų ir saugyklų bei sandėliukų. Elektrinėms transporto priemonėms kvartale bus įrengtos įkrovimo stotelės, skatinsiančios ekologišką judėjimą mieste.
Projektas „Baltupis“, kurio bendra teritorija užima 1,67 ha plotą, po šio etapo taps viena moderniausių gyvenamųjų erdvių Vilniaus Baltupių rajone. Architektūrinius sprendimus projektui sukūrė architektų biuras „Unitectus“, „SP architektų grupė“ ir architektų studija „Trys A. M.“. Abiejų etapų metu iš viso 1-5 aukštų gyvenamųjų namų kvartale planuojama įrengti 368 skirtingo tipo butus ir 21 komercinei veiklai skirtą patalpą. „Tele2“ ir toliau užima didžiausią rinkos dalį, pritraukia daugiausiai naujų verslo klientų
Be „Baltupio“ projekto, „Realco“ šiuo metu taip pat parduoda aukštesnės klasės butus projekte „Vileišio 27“ bei prestižinės klasės butus projekte „Algirdo 3“ Vilniuje. Ispanijos Kosta del Solio pakrantėje bendrovė plėtoja du prabangių vilų kompleksų ir vieną apartamentų projektą.
„Realco“ pradeda naujo gyvenamojo kvartalo sostinės Baltupiuose statybas ir pardavimus
Vilniaus NT rinka auga: pirmojo ketvirčio rezultatai dvigubai lenkia pernykščius
„Aggressive Capital“ įsigijo „Realco“ vystomą prestižinį NT projektą Vilniuje
„Realco“: per trumpiausią metų mėnesį Vilniuje parduota net 451 butas
Verslo centro „Hero“ plėtotojai pradeda platinti penktąją 5,5 mln. eurų vertės obligacijų emisijos dalį
„Hero“ verslo centras artėja link finišo – fasado montavimo darbai jau baigti
„Realco“ siūlo unikalią galimybę: investuok į prabangius „Ocean 11“ projektus Ispanijoje
Stiprus metų startas Vilniaus NT rinkoje – didžiausi pardavimai per trejus metus
„Realco“ šiais metais planuoja investuoti 80,6 mln. eurų ir pirminei NT rinkai pasiūlyti 1000 butų
Paskutinį metų mėnesį Vilniaus NT rinka lapkričio rezultatą pagerino trečdaliu
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...