Paskelbta
7 metai prieš-
By
Raminta V.I. Talaikienė nuo šiol bus atsakinga už bendrovės prekės ženklo komunikacijos strategijos formavimą, planavimą bei vadovaus prekės ženklo komunikacijos komandai.
„Lietuvos telekomunikacijų rinka – pati konkurencingiausia, su gausybe iššūkių, bet tuo pačiu ir su ne ką mažiau galimybių netikėtiems bei originaliems sprendimams. Dar vienu svarbiu argumentu, priimant sprendimą prisijungti prie „Bitės“, tapo jos vidinė kultūra – su aukštais profesiniais tikslais čia kartu atkeliauja laisvė, komandiškumas ir palaikymas veikti, o juos pasiekus – įvertinimas. Ilgametė mano patirtis konkurencingose ir itin dinamiškose rinkose bus naudinga, ieškant būdų, kaip patraukliai pateikti „Bitės“ klientams kuriamus išmanius sprendimus“, – sako naujoji „Bitės“ prekės ženklo komunikacijos vadovė.
„Jau kurį laiką kalbame apie „Bitę“, kaip apie bendrovę, kuri kuria išmanius sprendimus ir ieško būdų kaip jais palengvinti mūsų klientų kasdienybę. Šiemet tokių sprendimų turėsime dar daugiau, o dalį pristatysime jau visai netrukus. Todėl tikime, kad Ieva bus puikus ir stiprus komandos lyderis, padėsiantis šias naujienas pristatyti mūsų klientams“, – teigia Arūnas Mickevičius, „Bitės“ rinkodaros vadovas.
Iki šiol beveik penkerius metus I. Talaikienė dirbo „Kalnapilio – Tauro“ grupėje, kur vadovavo „craft“ ir importuojamo alaus rinkodarai Baltijos šalyse. Anksčiau ji buvo atsakinga už mineralinio vandens „Borjomi“ rinkodarą Baltijos šalyse. Naujoji „Bitės“ prekės ženklo komunikacijos vadovė daugiau nei trejus metus dirbo įvairiose vadovaujančiose pozicijose, aktyviai dalyvavo Lietuvos marketingo asociacijos veikloje. I. Talaikienė rinkodaros akademines žinias gilino Sertifikuotame marketingo institute (The Chartered Institute of Marketing).
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...