Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
By
Roberta„Google“ reklama tapo viena iš populiariausių ir efektyviausių priemonių reklamuoti verslą internete. Nesvarbu, ar jūs mažas verslas, ar didelė įmonė – „Google Ads“ suteikia galimybę pasiekti tikslinę auditoriją ir padidinti savo pardavimus. Tačiau dažnai kyla klausimas: kiek gi kainuoja „Google“ reklama? Atsakymas priklauso nuo daugelio faktorių, todėl svarbu išsiaiškinti, kaip veikia šis reklamos modelis ir kokias kainas galima tikėtis.
„Google Ads“ sistema veikia pagal aukciono principą. Tai reiškia, kad reklamuotojai konkurencijoje dėl vietos reklaminiuose skelbimuose nustato savo pasiūlymus (kiek jie yra pasirengę sumokėti už paspaudimą). Aukcionas vyksta kiekvieną kartą, kai naudotojas atliks paiešką, ir „Google“ nurodo reklamos vietą pagal tai, kas siūlo aukščiausią pasiūlymą ir kokia yra reklamos kokybė.
Kuo konkurencingesnė rinka, tuo didesnės kainos. Pavyzdžiui, jei reklamuojate paslaugas, kurios turi didelę paklausą, kaip advokatų paslaugos ar draudimas, jūsų kaina už paspaudimą gali būti daug didesnė nei mažesnėse nišose.
„Google Ads“ reklama dažniausiai remiasi kaina už paspaudimą (CPC – cost per click). Tai reiškia, kad reklamuotojas moka tik tada, kai vartotojas paspaudžia ant jo reklamos skelbimo. Kainos už paspaudimą gali labai skirtis, priklausomai nuo konkurencijos ir pasirinktų raktinių žodžių.
Tipiškos CPC kainos gali svyruoti nuo kelių centų iki kelių eurų. Dėl labai konkurencingų raktinių žodžių, kaip „skrydžiai į užsienį“ ar „advokatas“, CPC gali siekti net ir 10-50 eurų už paspaudimą. Kita vertus, už mažiau konkurencingus raktinius žodžius galite sumokėti vos 0,10-0,50 eurų už paspaudimą.
Kitas modelis, naudojamas „Google Ads“, yra kaina už tūkstantį peržiūrų (CPM – cost per thousand impressions). Tai puikus pasirinkimas, jei tikslas – padidinti prekės ženklo žinomumą ir pasiekti platesnę auditoriją. Ši kaina priklauso nuo reklamos peržiūrų skaičiaus ir gali skirtis priklausomai nuo tikslinės auditorijos.
CPM kainos paprastai yra mažesnės nei CPC, nes jums nereikia mokėti už paspaudimus, tik už reklamų parodymus. Kainos gali svyruoti nuo kelių eurų už 1000 peržiūrų, priklausomai nuo jūsų reklamos tikslų ir auditorijos.
„Google Ads“ taip pat siūlo įvairius reklamos tipus, o kainos gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto tipo:
„Google Ads“ suteikia lankstumą ir leidžia jums nustatyti savo reklamos biudžetą. Jūs galite pasirinkti kasdienį arba mėnesinį biudžetą, taip pat nustatyti maksimalias išlaidas už paspaudimą arba peržiūrą. Tai leidžia jums tiksliai kontroliuoti išlaidas ir pritaikyti kampaniją pagal jūsų verslo poreikius.
Įmonės gali pasirinkti, kiek pinigų nori investuoti į reklamos kampaniją, ir, priklausomai nuo to, jų reklamos kampanijos pasieks daugiau žmonių ar bus tiksliau nukreiptos į mažesnę, tačiau tikslesnę auditoriją.
Nėra vienos universalios sumos, kurią reikia skirti „Google“ reklamai, nes tai priklauso nuo jūsų verslo tipo, rinkos konkurencingumo ir tikslų. Tačiau mažesni verslai gali pradėti nuo 5-10 eurų per dieną, kad išbandytų reklamos efektyvumą. Didesniems biudžetams, priklausomai nuo tikslų, gali prireikti nuo 100 iki kelių tūkstančių eurų per mėnesį.
Prognozės: 50 % biuro darbo vietų gali išnykti. Ar Lietuva pasiruošusi šiam pokyčiui, ir ką turi daryti darbuotojai bei valdžia?...
Gran Kanarija ir toliau traukia platų tarptautinių pirkėjų ratą – nuo tų, kurie persikelia dėl geresnio gyvenimo būdo, iki investuotojų,...
Graikijos nekilnojamojo turto rinka 22025 metais yra pasirengusi toliau augti, didėjant nekilnojamojo turto vertei ir išliekant stabiliai paklausai tiek iš...
Kaina, vieta, plotas ir statytojo patirtis – tai pagrindiniai kriterijai renkantis naują būstą. Vis dėlto daugelis pirkėjų išsamiau neįvertina aspektų,...
Jūs jau išbandėte „ChatGPT“, galbūt keletą kitų dirbtinio intelekto (DI) įrankių (tarkime, „RightBlogger“), ir dabar svarstote, kaip su DI užsidirbti...
Ilsėtis turėtų būti natūralu. Vis dėlto vis daugiau žmonių sako, kad net per atostogas jiems nepavyksta iš tikrųjų atsipalaiduoti –...
Skaičiuojant paskutines valandas iki didžiausių Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynių“ starto, „Circle K Miles+“ komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas atskleidžia,...
Baltijos šalys Europoje išsiskiria ne tik greitai augančiu kibernetinių atakų skaičiumi, bet ir unikaliu jų pobūdžiu. Nepaisant to, kad Lietuvoje...
Kai namuose kažkas negerai, dažniausiai tai pirmieji pajaučia augintiniai. Šio įvykio pagrindinis herojus – mažas baltas šuniukas, kuris, būtent dėl...
Įsibėgėjusi vasara daugeliui dirbančių tėvų Lietuvoje – tikras galvosūkis: kaip pasirūpinti vaikais, kai mokyklos atostogauja, o darželiai užveria duris? Specialistai...