Paskelbta
2 metai prieš-
By
Raminta V.Dabartiniame pasaulyje sunku įsivaizduoti sėkmingą įmonę ar organizaciją, kuri nesireklamuoja internete ar neturi stiprios strategijos. Internetinė erdvė siūlo kone beribes galimybes. Tačiau nors tos galimybės yra, ne kiekvienam aišku, kaip jomis pasinaudoti. Norint pagerinti veiklos rezultatus, reikalinga efektyvi reklama verslui. Į ją įeina: strateginis planavimas, auditorijos pažinimas bei tinkamų įrankių pasirinkimas.
Vienas saugiausių būdų pagerinti verslo rezultatus online erdvėje – nuolatinės investicijos į optimizavimą paieškos sistemoms (SEO).
SEO nėra vienkartinė užduotis – tai nuolatinis procesas. Nuosekliai optimizuodami savo svetainės turinį, struktūrą ir puslapio elementus, pavyzdžiui, meta žymas ir paveikslėlius, galite pagerinti savo svetainės matomumą ir reitingą paieškos rezultatų puslapiuose. Kriterijai, pagal kuriuos Google vertina puslapio kokybę, nuolat kinta, tad ir SEO procesas niekad negali sustoti.
Geriausia SEO patikėti profesionalams, kurie kuruotų raktažodžių analizę, kokybiško turinio kūrimą ir prižiūrėtų svetainę. Geriausia įsivaizduoti, kad SEO yra maratonas, o ne sprintas, tačiau geri rezultatai atneša itin daug naudos.
Socialiniai tinklai ir jų platformos – tai ne tik kanalai bendrauti, bet ir galingi įrankiai, per kuriuos verslas gali užmegzti pakankamai betarpišką ryšį su savo auditorija.
Patikėkite savo rinkodaros specialistams arba partneriams išvystyti efektyvią, paspaudimus skatinančią rinkodaros strategiją soc. tinkluose. Ji turėtų atitikti jūsų prekės ženklo balsą ir tikslus.
Reguliariai dalinkitės įrašais (planuokite įrašus bent 5-7 dienoms į priekį), bendraukite su sekėjais ir talpinkite įvairių tipų turinį, pavyzdžiui, video, infografikus, tinklaraščio įrašus ir ne tik. Dėmesingas klientų aptarnavimas, komunikacija ir aktyvumas gali duoti milžinišką grąžą.
Duomenų analitika yra bene svarbiausias akcentas, jei siekiama pagerinti interneto svetainės našumą ir rezultatus online sferoje.
Tokie įrankiai, kaip Google Analytics, suteikia informacijos apie lankytojų srautą, jų elgseną ir konversijų rodiklius. Analizuodami šiuos duomenis, galite priimti pagrįstus sprendimus, į ką investuoti savo išteklius. Nustatydami, kurie puslapiai veikia gerai, o kurie – ne, galite optimizuoti svetainę ir rinkodaros strategiją, kad pasiektumėte geresnių rezultatų.
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...