Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Siekdama prisidėti prie marketingo stiprinimo Lietuvoje, „Nord Security” marketingo vadovė, „Metų CMO’21”, ilgametė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narė Toma Sabaliauskienė įsteigė dvi stipendijas LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo ir LiMA PRO profesionalaus marketingo valdymo tarptautinio sertifikavimo kursams.
„Marketingas yra labai dinamiška sritis, kurioje, siekiant suvaldyti pokyčius ir neatsilikti nuo naujausių tendencijų, svarbu nuolat atnaujinti žinias ir stiprinti kompetencijas. Tikėdama nuolatinio tobulėjimo svarba, džiaugiuosi galėdama įsteigti dvi stipendijas LiMA organizuojamiems tarptautiniams sertifikavimo kursams – vieną būsimam profesionaliam skaitmeninio marketingo praktikui, o kitą būsimam marketingo vadovui”, – sako T. Sabaliauskienė.
Įsteigtos stipendijos padengia 100 procentų kursų vertės, todėl pretenduojantys kandidatai turi galimybę pusės metų trukmės programose mokytis ir tarptautinį marketingo sertifikatą gauti nemokamai.
„Šios stipendijos – unikali galimybė ne tik įgyti darbo rinkoje itin vertinamų naujų žinių ir praktinių įgūdžių, bet ir būti sertifikuotam tarptautiniu mastu. Stipendijos atveria duris tiems, kurie šiuo metu dalyvauti kursuose savo lėšomis negali, tačiau jaučia stiprų poreikį ir motyvaciją tobulėti marketingo srityje. Jos taip pat gali būti vertingos svajojantiems įkurti naują ar plėtoti jau esamą verslą, tačiau stokojantiems žinių apie skaitmeninį ar strateginį marketingą“, – pastebi LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo (EQF 5 lygmens) programa skirta marketingo specialistams, projektų, skyrių ar įmonių vadovams, siekiantiems gauti sisteminių žinių apie skaitmeninio marketingo kampanijų planavimą bei taktinį įgyvendinimą per įvairius skaitmeninius kanalus, o LiMA PRO profesionalaus marketingo valdymo (EQF 6 lygmens) kursai skirti marketingo vadovams ar norintiems jais tapti. Ši programa tinka siekiantiems gilinti strategines marketingo kompetencijas, apjungiant visas marketingo valdymo bei susijusias veiklos sritis į bendrą visumą bei pažinti savo klientą, pritaikant kliento kelionės konceptą procesuose.
„LiMA DIGITAL programa suteiks galimybę išmokti valdyti daugiakanales skaitmeninio marketingo kampanijas, integruoti dirbtinio intelekto įrankius ir analizuoti vartotojų duomenis, o LiMA PRO padės kelti strategines marketingo kompetencijas ir suprasti vartotojo kelionę bei profesionaliai valdyti marketingo procesus”, – priduria T. Sabaliauskienė.
Vertinant kandidatų paraiškas, bus atsižvelgiama į jau turimas žinias, patirtį dirbant marketingo srityje, motyvaciją mokytis ir toliau šioje srityje siekti karjeros.
„Siekiame sudaryti sąlygas kelti marketingo kompetencijas visos šalies mastu, todėl skatiname nuotolinį hibridinį mokymosi formatą ir tikimės sulaukti paraiškų iš visos Lietuvos“, – kandidatuoti kviečia A. Palaimaitė.
Kandidatavimo paraišką stipendijai gauti galima pateikti iki 2025 m. sausio 13 d. Imtinai. Užpildyti paraišką galima čia:
https://forms.gle/wgiPDnMSWftq2ZVK9
Kompetencijomis ir mokymosi rezultatais grįstos programos
LiMA tarptautinio sertifikavimo kursai sudaryti iš teorinio ir praktinio modulių. Jų metu dalyviai individualiai rengia strateginį planą savo įmonei ar prekės ženklui. Lektoriai – rinkos pripažįstami, kompetentingi marketingo ekspertai ir praktikai. Jie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.
LiMA DIGITAL ir LiMA PRO programos yra akredituotos tarptautiniu mastu bei paremtos Europos marketingo konfederacijos (EMC) patvirtintais, Europos Komisijos klasifikacijoje (ESCO) nurodytais marketingo profesijos kompetencijų ir gebėjimų standartais bei Europos kvalifikacijų sandaros lygmenimis.
Sėkmingai teorinį ir praktinį egzaminus išlaikiusiems dalyviams suteikiamas profesinis LiMA sertifikatas ir tarptautinis EMC sertifikatas.
LiMA programų turinio aktualumą patvirtina „Httpool by Aleph“, „NFQ Technologies“, „Civitta“, „BPN Intense“, „Master Class Lietuva“, „Kesko Senukai“ ir kitos.
LiMA PRO profesinio marketingo valdymo programa startuoja jau 2025 m. sausio 31 d. Plačiau apie kursus:https://lima.lt/lt/sertifikavimas/apie_lima_pro.html
LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo programa startuoja 2025 m. vasario 7 d. Plačiau apie kursus:https://lima.lt/lt/sertifikavimas/digital.html
Startuoliai pernai sumokėjo 473 mln. eurų mokesčių, o vidutinis atlyginimas viršijo 4 tūkst. eurų.
B2B marketingo ateitis 2025 m.: kokie pokyčiai laukia ir kaip jiems pasiruošti?
Lietuvoje skaitmeninę bangą kėlė net 80 tūkst. dalyvių
Lietuvos startuolių vertė išaugo iki 16 mlrd. eurų
Ryškiausi technologijų lyderiai įvertinti prestižiniais „Vilnius TechFusion Awards 2024“ apdovanojimais
Kokios skaitmeninio marketingo tendencijos dominuos 2025 metais?
Vilniaus dėmesio centre – TechFusion Awards: sužinokite, kas taps šių metų žvaigždėmis
Lietuvoje įkurto startuolio „Surfshark“ paslaugas prenumeruoja jau daugiau kaip trys milijonai vartotojų visame pasaulyje
Į biudžetą – 100 mln. eurų mokesčių: daugiausiai mokesčių sumokėję technologijų sektoriaus lyderiai – „Vinted“, „Wargaming“ ir „Nord Security“
Transporto ir logistikos paslaugų grupė GBY Group pristato naują prekių ženklo vizualinį identitetą. Pokytis žymi ne tik šiemet minimą 30-ąjį...
Kibernetiniai sukčiai nuolat ieško naujų būdų, kaip išvilioti asmeninius duomenis, o viena iš efektyviausių priemonių nuo to apsisaugoti – dviejų...
Prasidėjus šiltajam sezonui vis daugiau žmonių leidžiasi į trumpas ar ilgesnes išvykas po Lietuvą – nuo poilsio pajūryje iki savaitgalio...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...