Sekite naujienas

Ekspertai

Išmanus šiuolaikinio biuro baldas, kuris – svarbesnis nei stalas

L

Paskelbta

-

Hibridinis darbo modelis smarkiai pakeitė tai, kaip dirbame moderniuose biuruose. Dėl juose kintančių darbuotojų srautų dingsta poreikis turėti nuolatines sėdimas darbo vietas, o jas ima keisti bendro dalijimosi darbo erdvės. Vis tik tokia dinamiška biuro aplinka darbuotojams sukelia ir praktinę problemą: kur laikyti asmeninius daiktus, kai tavo stalas kasdien vis kitas?

Reklama

Kaip sako Justina Jankienė, įmonės „Nord Security“, įsikūrusios „Cyber City“ verslo miestelyje, atstovė, šiandien biuras nebėra tiesiog darbo vieta. Tai – dinamiška erdvė, kurioje darbuotojai daug juda, dirba iš skirtingų zonų ir nuolat keičia lokacijas:

„Bendravimas nuotoliu tapo naująja norma, todėl vienas svarbiausių iššūkių šiuolaikiniame biure – užtikrinti lankstumą ir prisitaikymą prie skirtingų darbuotojų bei partnerių poreikių. Stebime aiškią tendenciją, kad biuras tampa ne tik darbo vieta, bet ir socialine susitikimų erdve – vieta, kur gimsta idėjos, vystomi bendri projektai, stiprinami komandiniai ryšiai.

Todėl reikia kurti tokias darbo aplinkas, kur būtų galima laisvai judėti, keisti darbo vietą, kurios skatintų bendradarbiavimą, kūrybiškumą ir bendruomeniškumą. Šiuolaikiniai darbuotojai ieško ne tik funkcionalumo, bet ir estetiškai įkvepiančių erdvių, kuriose būtų malonu leisti laiką.“

Naujas darbo modelis atneša ir savitų iššūkių

Modernių biurų valdytojams ir nuomininkams vis dažniau kyla labai praktiškas iššūkis – kur darbuotojai turėtų laikyti asmeninius ir darbui reikalingus daiktus? Tradiciniai sprendimai – spintos su rakteliais – tokiam šiuolaikiniam biurui nebetinka. „Norėdami palaikyti tvarką ir užtikrinti asmeninių daiktų saugumą, pasirinkome spinteles su išmaniosiomis užraktų sistemomis, kurias darbuotojai gali rezervuoti, užrakinti ar atrakinti per mobiliąją aplikaciją. Tokios spintelės veikia kaip laikinos saugojimo vietos, suteikiančios darbuotojams papildomo lankstumo“, – apie problemos sprendimą pasakoja J. Jankienė.

Išmaniųjų spintelių privalumus biurams su laisvai pasirenkamomis darbo vietomis komentuoja IT įmonės „nSoft“ direktorius Lukas Radvilavičius:

Reklama

„Įsivaizduokite, jei biurų darbuotojų daiktams laikyti reikėtų 1000-io rakinamų spintelių. Tai ypač nepatogu, nes reikėtų išdavinėti raktelius, o kiekvienas nesklandumas – papildomas darbas. Reikia keisti spyną, ieškoti atsarginio rakto, tikrinti, kieno daiktai spintelėje. Pamiršta ir užrakinta spintelė gali būti užimta mėnesiams (kartais ir metams) – niekas jos nepanaudos. Tokios „vaiduoklių“ spintelės – dažna problema, ypač darbuotojui palikus įmonę.

Išmaniosios užraktų sistemos viską supaprastina: nereikia raktų, darbuotojai joms atrakinti naudoja tas pačias praėjimo korteles, apyrankes ar programėles, kurias ir taip turi, o administracija realiu laiku mato spintelių užimtumą, bendrą situaciją ir gali greitai reaguoti.“ Prie „Spiečiaus“ prisijungusios drabužių kūrėjos

Išmaniosios spintelės – vis dažniau sutinkamos šiuolaikiniuose biuruose

Kaip teigia „nSoft“ direktorius L. Radvilavičius, tokios modernios spintelės su išmaniosiomis spynomis, vis populiarėja. Jas puikiai priima tiek darbuotojai, tiek įmonės, kurios sutaupo kaštų tokio inventoriaus priežiūrai ir valdymui. „Turime ir tokių atvejų, kai išmaniosios spynos veikia be pakeitimų daugiau nei 20 metų. Todėl tai yra ilgainiui atsiperkanti investicija į lankstesnį biurą ir didesnį patogumą darbuotojams“, – sako jis ir paaiškina kitus jų privalumus:

„Biurų administratoriai ir IT sistemų valdytojai gali lengvai pritaikyti išmaniųjų spintelių nustatymus pagal biuro poreikius, keisti naudotojų prieigos teises. Taip pat yra lengva integruoti tokių spintelių valdymą su „Microsoft Active Directory“, „Okta“ ar personalo valdymo (HR) sistemomis. Tai daugiau nei tik spintelės – tai vieninga ekosistema su pažangiu, centralizuotu valdymu.“

Specialistas taip pat atkreipia biurų valdytojų dėmesį į tokias galimybes kaip spintelių zonavimas ir limitai. Pavyzdžiui, galima nustatyti, kiek spintelių ir kokioje zonoje darbuotojas gali turėti. „Tarkime, vienas darbuotojas turės vieną spintelę biure, kitą – verslo centro sporto klube. Taip pat kiek asmeninių, laisvai pasirenkamų ir bendro naudojimo išmaniųjų spintelių jis gali turėti tame pačiame biure. Pastarosios ypač tinka bendriems komandų ar viso biuro dokumentams ir įrenginiams laikyti“, – paaiškina L. Radvilavičius. Užkandžiai iš namų ar teisinis problemos sprendimo kelias

Kai kurios spintelės, kurių spynos turi nuolatinį energijos tiekimą, yra komplektuojamos su LED apšvietimu ir dviem USB lizdais įrenginiams įkrauti. Apšvietimas praverčia, jei spintelės įrengiamos mažiau šviesos gaunančioje biuro vietoje, taip pat tamsesniais metų laikais. Integruoti USB lizdai leidžia įkrauti nešiojamas baterijas ar kitus įrenginius, kol jie yra saugomi spintelėje.

Teigiamai vertina tiek biurų nuomininkai, tiek darbuotojai

Bet koks sprendimas yra geras tiek, kiek jį mėgsta ir vertina galutinis naudotojas. Šiuo atveju – biuro darbuotojas. J. Jankienė teigia kad darbuotojų reakcija į išmaniąsias spinteles buvo itin teigiama. „Rimi“ rodo pavyzdį – kai kuriose parduotuvėse nebeliks narvuose laikomų vištų kiaušinių

„Pirmieji atsiliepimai parodė, kad šis sprendimas ženkliai padidino komforto jausmą ir saugumą darbo vietoje. Galimybė savarankiškai rezervuoti spintelę, naudotis ja be fizinių raktų ir keisti jos vietą pagal kasdienius poreikius buvo įvertinta kaip patogi ir šiuolaikiška alternatyva tradiciniams sprendimams. Šie privalumai kai kuriems darbuotojams jau tapo natūralia kasdienio biuro gyvenimo dalimi“, – atsiliepimais dalijasi J. Jankienė. Gyvūnų gerovė pirmoje vietoje

Pasak jos, nemaža dalis įmonės darbuotojų lankosi sporto salėje ar palaiko aktyvų gyvenimo būdą, tad jos labiausiai išpopuliarėjo būtent jų tarpe. „Sportu bei aktyviomis veiklomis užsiimantys mūsų darbuotojai gali patogiai darbovietėje laikyti laisvalaikiui reikalingus daiktus ir pasiimti juos bet kurią kitą dieną, kad ir po darbo valandų. Šios smulkios detalės kuria aplinką, kurioje žmonės jaučiasi patogiai ir laisvai“, – išmaniųjų spintelių pranašumus apibendrina „Nord Security“ atstovė. Rudeninis virtuvės tvarkymas

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas46 minutės prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas4 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams10 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Verslas1 d. prieš

Duris oficialiai atvėrė „Hero“: erdvė žmonių gerovei, kūrybai ir idėjoms

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje duris oficialiai atvėrė naujausias sostinės verslo centras „Hero“. Į iškilmingą šventinį renginį susirinko daugybė žmonių, tarp kurių...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |