Sekite naujienas

Technologijos

Slaptarakčiai vietoj slaptažodžių: „NordPass“ siūlo nemokamą įrankį verslams Lietuvojev

Paskelbta

-

„NordPass“ kibernetinio saugumo ekspertai įmonėms Lietuvoje siūlo nemokamą įrankį, leidžiantį savo interneto svetaines lengvai papildyti nauju autentifikacijos būdu – slaptarakčiais. Tai bendrovėms sutaupys kone tris mėnesius pilnos IT komandos darbo, o jų klientams suteiks galimybę prisijungti prie paskyrų be slaptažodžių.

Reklama

„Slaptarakčių technologija šiuo metu laikoma saugiausia alternatyva slaptažodžiams. Progresyviausios pasaulio bendrovės, tarp jų ir „Amazon“, „Google“ bei „Microsoft“, savo klientams jau leidžia prisijungti prie paskyrų su slaptarakčiais. Mes džiaugiamės, galėdami verslams Lietuvoje pasiūlyti patogų įrankį, leisiantį žengti koja kojon su naujausiomis asmens autentikacijos internete technologijomis“, – teigia „NordPass“ vadovas Jonas Karklys.

Naudodamosios „Authopia“ įrankiu įmonės galės pasirinkti, ar slaptarakčių autentikaciją nustatyti kaip vienintelį būdą pasiekti turimą paskyrą, ar kaip papildomą. Jos taip pat turės prieigą prie administratoriaus aplinkos, kur galės stebėti, kiek klientų naudojasi slaptarakčiais, ir kitus susijusius rodiklius.

Pasak J. Karklio, nors slaptarakčių technologija atsiradusi, palyginti, neseniai, jau pastebima itin pozityvių tendencijų. Bendrovėms, ypač elektroninės prekybos verslams, slaptarakčiai padeda sumažinti išlaidas klientų aptarnavimui, daugiau naudotojų sėkmingai prisijungia prie paskyrų ir nusiperka paslaugų ar prekių. Anot „FIDO“ aljanso, suvienijusio progresyviausias pasaulio bendroves ieškoti alternatyvų slaptažodžiams, slaptarakčių technologija jau leidžiama naudotis daugiau nei 13 mlrd. paskyrų internete.

Praėjusiais metais populiariausi slaptažodžiai Lietuvoje buvo „admin“, „123456789“, „123456“ ir „lopas123“. J. Karklys tikina, kad tokie slaptažodžiai programišių gali būti nulaužiami greičiau nei per sekundę. Panaši situacija matyti ir globaliu mastu – tiek įmonių darbuotojai ir įmonių vadovai, tiek individualūs interneto naudotojai visame pasaulyje naudoja itin silpnus slaptažodžius apsaugoti savo turimas paskyras.

Tuo tarpu slaptarakčių vartotojai nekuria patys ir neturi jų įsiminti. Slaptarakčių technologiją sudaro biometrinis patvirtinimas ir du prieigos raktai – viešasis ir privatusis. Viešasis saugomas interneto svetainėje, prie kurios norima prisijungti, o privatusis – vartotojo įrenginyje. Vienas be kito prieigos raktai neveikia, todėl yra kur kas mažiau vertingi programišiams.

„Authopia“ – ne pirmasis „NordPass“ sprendimas, kurtas padėti įmonėms ir verslams greičiau pereiti nuo slaptažodžių prie slaptarakčių. Kibernetinio saugumo vienaragiui „Nord Security“ priklausantis „NordPass“ buvo vienas pirmųjų pasaulyje, sukūręs sprendimą saugiai saugoti slaptarakčius bei jais dalintis su kitais.

 

Naujienos

Reklama ir marketingas24 val prieš

Top 4: visų laikų paveikiausios kalėdinės reklamos

Artėjant žiemos šventėms įmonės kasmet rungiasi savo kalėdinėmis reklamomis. Tiesa, ne visos jų yra vienodai paveikios ir vertingos, teigia reklamos...

Verslas1 d. prieš

Atnaujintame Klaipėdos „Akropolyje“ – naujos parduotuvės, pramogų zonos ir modernios bendrosios erdvės

Didžiausiame Vakarų Lietuvoje prekybos ir pramogų centre Klaipėdos „Akropolis“ baigti bendrųjų erdvių atnaujinimo darbai. Interjero atnaujinimo ir modernizavimo projekto metu...

Nekilnojamasis turtas1 d. prieš

Nors būstą įsigyti tampa lengviau, jo kaina lieka svarbiausiu pasirinkimo kriterijumi

Kelerius pastaruosius metus pristabdžiusi tempą Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) rinka šių metų vasarą ėmė demonstruoti atsigavimo ženklus. Pokyčius paskatino gerėjančios...

Startuoliai2 d. prieš

Dalijimosi automobiliais platforma savininkams išmokėjo 77 tūkst. Eur pelno

Automobilių nuomos ir dalijimosi platforma „Sigvi“ per šiuos metus savininkams už jų įdarbintus automobilius išmokėjo 77 tūkst. eurų pelno. Startuolis...

Verslas2 d. prieš

„Juodasis penktadienis“ – ir toliau „juodai“ geras prekybininkams: šiemet fiksuoja dviženklį augimą

Pasibaigęs vienas laukiamiausių išpardavimų metas – „Juodasis penktadienis“ – šiemet buvo sėkmingas elektroninių parduotuvių prekybininkams Lietuvoje. Lietuvių startuolio „Omnisend“ duomenimis,...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |