Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Virš 12 mln. suteiktų paslaugų ir daugiau nei 9 mln. nuvažiuotų kilometrų – taip praėjusieji metai atrodė 440 Lietuvos pašto mobiliųjų laiškininkų. Mobilieji laiškininkai, užtikrinantys pašto paslaugų prieinamumą vietovėse, kuriose nėra įprastinių pašto skyrių, gyventojams pristato ne tik siuntas, laiškus ar prenumeruojamus leidinius, bet ir įvairias socialines išmokas.
„Mobilieji laiškininkai leidžia mūsų klientams sutaupyti laiko ir gauti pašto paslaugas neišeinant iš namų net ir atokiausiose vietovėse. Šios paslaugos populiarumą ir aktualumą liudija tiek įspūdingi suteiktų paslaugų kiekiai, tiek nuvažiuotų kilometrų skaičius. Džiaugiamės, kad jau aštuntus veiklos metus pradėsiančių mobiliųjų laiškininkų darbas užtikrina kokybiškas Lietuvos pašto paslaugas net 650 tūkst. adresų įsikūrusiems gyventojams“, – sako Lietuvos pašto Tinklo padalinio vadovė Giedrė Vaitekūnaitė.
Ji primena, kad ši paslauga gyventojams nieko nekainuoja, o mobilusis laiškininkas pas klientą atvyksta jau kitą darbo dieną po iškvietimo. Išsikviesti mobilųjį laiškininką į namus ar kitą sutartą vietą galima paskambinus telefonu 1842 arba 0 700 55 400. Darbo dienomis tai galima padaryti nuo 8 iki 19 val., o šeštadieniais – nuo 9 iki 16 val.
Pas gyventoją mobilusis laiškininkas atvyksta tiek norint išsiųsti laišką ar siuntą, tiek užsisakyti prenumeruojamą leidinį. Mobilusis laiškininkas, kaip ir kiti laiškininkai, taip pat pristato gyventojų pensijas. Be to, jis gali suteikti ir papildomas paslaugas: priimti įmokas bei mokesčius, parduoti pašto siuntų pakuotes, pašto ženklus, vokus, atvirukus ir kitas prekes.
Lietuvos paštas primena, kad teritorijas su mobiliųjų laiškininkų aptarnaujamais adresais galima pasitikrinti šiame žemėlapyje.
Vilniuje apsilankiusiame „Coca-Cola“ Kalėdų karavane – daugiau nei dešimt tūkstančių lankytojų
Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti
Lietuvos pašto klientams siuntos pristatomos jau per 1150 paštomatų Baltijos šalyse
Įvertintas VVĮ strateginių veiklos planų įgyvendinimas: apie 40 proc. VVĮ vis dar stokoja ambicijos, nustatant siektinas rodiklių reikšmes
Lietuvos paštas pasirinko elektroninių atsiskaitymų partnerį Baltijos šalims
Transporto ir logistikos paslaugų grupė GBY Group pristato naują prekių ženklo vizualinį identitetą. Pokytis žymi ne tik šiemet minimą 30-ąjį...
Kibernetiniai sukčiai nuolat ieško naujų būdų, kaip išvilioti asmeninius duomenis, o viena iš efektyviausių priemonių nuo to apsisaugoti – dviejų...
Prasidėjus šiltajam sezonui vis daugiau žmonių leidžiasi į trumpas ar ilgesnes išvykas po Lietuvą – nuo poilsio pajūryje iki savaitgalio...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...