Sekite naujienas

Verslas

Bendrovė „NordSpace“ į verslo erdvių parką Vilniuje investuoja 3 mln. eurų

L

Paskelbta

-

Išmaniųjų verslo erdvių parkus Lietuvoje valdanti įmonė „NordSpace“ plečia veiklą ir liepą rinkai pasiūlė dar vieną objektą Vilniuje. Investicijos į jį siekia 3 mln. eurų, tai jau septintasis prieš penkerius metus veiklą pradėjusios bendrovės vystomas objektas.

Reklama

Naująjį verslo erdvių parką sostinės Vanaginės Sodų 4-ojoje gatvėje valdančiai bendrovei „NordSpace Molėtai“ 2 mln. eurų paskolą 15 metų laikotarpiui suteikė „Urbo“ bankas.

Paskolintos lėšos panaudotos 2,300 kvadratinių metrų nuomojamo ploto objekto statybai. Iš viso naujajame objekte įrengti 43 nuomojami boksai, kurių plotas siekia nuo 44 iki 95 kv. metrų.


„Nuolat skiriame daug dėmesio smulkiam bei vidutinio dydžio verslui, kuris geba įžvelgti perspektyvių veiklos erdvių nišiniuose atskirų sektorių segmentuose. Matome, kad naujos koncepcijos nedidelių patalpų verslo parkai sėkmingai pildo paklausią nišą rinkoje, iš esmės besiorientuojančioje į didelių verslo centrų statybas, todėl nutarėme prisidėti prie „NordSpace“ projektų plėtros“, – komentuoja „Urbo“ banko Verslo tarnybos direktorius Julius Ivaška.

Pasak „NordSpace“ finansų direktoriaus Mindaugo Pekoriaus, 40-90 kv. metrų erdvių, turinčių tiesioginį patekimą bei tinkančių smulkiai gamybai, el. parduotuvėms, prekių ekspozicijai, paslaugų teikimui, nuomos punktams ar kitoms veikloms, potencialas yra labai didelis.

„Augant lietuvių verslumui matome, kad dažnai naujai įsikūrusios ar jau veikiančios mažos įmonės, taip pat individualiai dirbantys asmenys, susiduria su veiklai tinkamų modernių erdvių trūkumu. Išmaniosiomis technologijomis valdomą verslo bei hobių erdvių parką Lietuvoje pradėjome vystyti išnagrinėję sėkmingus užsienio šalių pavydžius, o matydami nemenkstantį tokių erdvių poreikį, veiklą aktyviai plečiame. Šiuo metu aktyviai deramės ir su potencialiais „NordSpace“ franšizės partneriais kituose miestuose, taip pat Latvijoje bei Lenkijoje“, – sako M. Pekorius.

„NordSpace“ šiuo metu valdo penkis pastatytus ir jau nuomojamus objektus Vilniuje, po vieną Kaune ir Klaipėdoje. Daugiausiai „NordSpace“ verslo parkuose patalpas nuomojasi smulkios bei vidutinės įmonės, veikiančios transporto, elektroninės prekybos, statybų sektoriuose, taip pat maitinimo bei paslaugų srityse.

carvertical VIN patikra

Pasak J. Ivaškos, Lietuvos kapitalo „Urbo“ bankas verslo finansavimo srityje ypatingą dėmesį skiria šalies smulkiam ir vidutiniam verslui, šioje srityje ne vienerius metus bendradarbiaudamas ir su „Invega“ („Investicijų ir verslo garantijos“).

„Pastaruoju metu stebime vis didesnį verslo dėmesį ilgalaikei partnerystei su finansų institucijomis. Optimistiniai vartotojų lūkesčiai, pašviesėjusi bendra šalies ūkio padangė verslininkus skatina imtis ilgalaikių investicinių projektų, o aktyvi bankų konkurencija savo ruožtu leidžia pasirinkti optimaliausius kreditavimo instrumentus tiek plėtros finansavimui, tiek jau įgyvendintų projektų refinansavimui“, – sako „Urbo“ banko Verslo tarnybos direktorius.

Bendras „Urbo“ banko suteiktų paskolų portfelis šių metų kovo 31 d. siekė 329 mln. Eur ir buvo 22,28 proc. didesnis nei prieš metus.

Naujienos

Startuoliai2 val prieš

Lietuvių startuolis „Commody“ pritraukė 0,5 milijono eurų investicijų

Kolekcinių automobilių platforma „Commody“ sulaukė sėkmės – pritraukė 500 tūkst. eurų investicijų. Praėjusiais metais veiklą pradėjusi įmonė – pirmoji automobilių...

Auto8 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |