Paskelbta
2 metai prieš-
Prekybos tinklas „Lidl“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius Lietuvoje. Naujaisiais „Lidl Lietuva“ partneriais tapo agentūra „BPN Intense“, kurie bus atsakingi už reklamos žiniasklaidoje strategiją, planavimą ir pirkimą.
Žiniasklaidos planavimo agentūrų atranka vienu metu vyko tarptautiniu mastu įvairiose „Lidl“ šalyse, Lietuvoje jame dalyvavo penkios agentūros. Siekiant pasirinkti geriausią partnerį ir užtikrinti atrankos skaidrumą, agentūrų siūlymus vertino net keli auditoriai, taip pat ir „Schwarz“ grupės, kuriai priklauso „Lidl“, auditorius.
„Norime padėkoti savo ligšioliniams žiniasklaidos planavimo partneriams agentūrai „Media House“, su kuriais dirbome nuo pat „Lidl“ starto Lietuvoje ir kurie buvo laimėję kelis per šį laikotarpį skelbtus konkursus. Kartu įgyvendinome ne vieną svarbų projektą ir pasiekėme puikių rezultatų.
Dėkojame ir visiems pastarojo konkurso dalyviams, kurie skyrė laiko paruošti ir pateikti savo įžvalgas bei pasiūlymus. Konkurso metu vertinome kainos pasiūlymą, žiniasklaidos planavimo gebėjimus, strateginį mąstymą, gebėjimą prisiimti įsipareigojimus. Naujosios žiniasklaidos planavimo agentūros laukia daug dinamikos ir iššūkių, tad tikimės, kad jie darbų imsis su tokia pat motyvacija ir užsidegimu, kaip ir dalyvaujant konkurse“, – teigė „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Sutartis su naujaisiais partneriais, agentūra „BPN Intense“, buvo pasirašyta trejiems metams.
„Džiaugiamės, kad nuo pat agentūros veiklos pradžios įžiebtas vektorius būti geriausiai klientus aptarnaujančia agentūra, ir aplink šį tikslą susibūrusi vieninga bei susitelkusi komanda, leido per ganėtinai trumpą laiką tapti lyderiaujančia agentūra. Itin džiaugiamės, kad būtent šios savybės kartu su mūsų strateginiu požiūriu į verslo vystymą bei lyderyste skaitmeninės žiniasklaidos srityje, buvo įvertinti šiame konkurse. Prieš akis – didelės ambicijos ir iššūkiai, kuriuos tikime kartu sėkmingai įveikti“, – sako „BPN Intense“ vadovas Linas Šiautkulis.
Tarp kitų „Lidl“ partnerių – kūrybinė agentūra „New!“, komunikacijos agentūros „co:agency“ ir „Bosanova“, renginių organizavimo agentūra „Partizanas“, nuomonės formuotojų agentūra „Influenceriai.lt“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Whatabout agency“.
Gyventi sveikiau gali padėti ir darbdavys: kaip „Lidl“ rūpinasi savo komandos narių fizine ir emocine sveikata?
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
Įsidarbinus pardavėja dabar jau vadovauja visai parduotuvei: darbas „Lidl“ Gerdai tapo tikru karjeros tramplinu
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rudens derliaus sezonas įsibėgėja: ūkininkas įvardijo, kokia daržovė tarsi iš naujo užkariauja Lietuvos gyventojų virtuves
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ plečiasi Kaune – Šilainiuose atidaryta jau 17-oji parduotuvė mieste
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...