Paskelbta
1 metai prieš-
Prekybos tinklas „Lidl“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius Lietuvoje. Naujaisiais „Lidl Lietuva“ partneriais tapo agentūra „BPN Intense“, kurie bus atsakingi už reklamos žiniasklaidoje strategiją, planavimą ir pirkimą.
Žiniasklaidos planavimo agentūrų atranka vienu metu vyko tarptautiniu mastu įvairiose „Lidl“ šalyse, Lietuvoje jame dalyvavo penkios agentūros. Siekiant pasirinkti geriausią partnerį ir užtikrinti atrankos skaidrumą, agentūrų siūlymus vertino net keli auditoriai, taip pat ir „Schwarz“ grupės, kuriai priklauso „Lidl“, auditorius.
„Norime padėkoti savo ligšioliniams žiniasklaidos planavimo partneriams agentūrai „Media House“, su kuriais dirbome nuo pat „Lidl“ starto Lietuvoje ir kurie buvo laimėję kelis per šį laikotarpį skelbtus konkursus. Kartu įgyvendinome ne vieną svarbų projektą ir pasiekėme puikių rezultatų.
Dėkojame ir visiems pastarojo konkurso dalyviams, kurie skyrė laiko paruošti ir pateikti savo įžvalgas bei pasiūlymus. Konkurso metu vertinome kainos pasiūlymą, žiniasklaidos planavimo gebėjimus, strateginį mąstymą, gebėjimą prisiimti įsipareigojimus. Naujosios žiniasklaidos planavimo agentūros laukia daug dinamikos ir iššūkių, tad tikimės, kad jie darbų imsis su tokia pat motyvacija ir užsidegimu, kaip ir dalyvaujant konkurse“, – teigė „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Sutartis su naujaisiais partneriais, agentūra „BPN Intense“, buvo pasirašyta trejiems metams.
„Džiaugiamės, kad nuo pat agentūros veiklos pradžios įžiebtas vektorius būti geriausiai klientus aptarnaujančia agentūra, ir aplink šį tikslą susibūrusi vieninga bei susitelkusi komanda, leido per ganėtinai trumpą laiką tapti lyderiaujančia agentūra. Itin džiaugiamės, kad būtent šios savybės kartu su mūsų strateginiu požiūriu į verslo vystymą bei lyderyste skaitmeninės žiniasklaidos srityje, buvo įvertinti šiame konkurse. Prieš akis – didelės ambicijos ir iššūkiai, kuriuos tikime kartu sėkmingai įveikti“, – sako „BPN Intense“ vadovas Linas Šiautkulis.
Tarp kitų „Lidl“ partnerių – kūrybinė agentūra „New!“, komunikacijos agentūros „co:agency“ ir „Bosanova“, renginių organizavimo agentūra „Partizanas“, nuomonės formuotojų agentūra „Influenceriai.lt“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Whatabout agency“.
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: pradeda rinkti komandą naujai parduotuvei Šilainiuose
„Lidl“ vasarai ieško apie 70 sezoninių darbuotojų: labiausiai laukiami poilsiautojų pamėgtuose miestuose
Nuo gegužės 1-osios – pokyčiai atsiskaitant grynaisiais: „Lidl“ primena, ką aktualu žinoti pirkėjams
Mobilūs „Lidl“ darbuotojai: kviečia prisijungti prie išskirtinės pozicijos, suteiks ir papildomas naudas
Dar vienas įvertinimas: „Lidl Lietuva“ – patraukliausias darbdavys prekybos kategorijoje
Dažome velykinius margučius: laisvėje laikomų vištų kiaušiniai ir natūralūs marginimo būdai padės švęsti tvariau
„Lidl“ – geriausią reputaciją turintis prekybos tinklas Lietuvoje
Repetuojame Velykas: 3 netikėti receptai, kurie nustebins artimuosius. Išbandykite!
Pasaulinė sveikatos diena: kokias sveikatingumo iniciatyvas „Lidl“ siūlo savo darbuotojams?
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...