Paskelbta
1 metai prieš-
Jau birželio viduryje Vokietijoje nuaidės švilpukas, pradėsiantis šių metų Europos futbolo čempionatą „UEFA EURO 2024“. Futbolo gerbėjai iš Lietuvos turės unikalią galimybę kas ketverius metus vykstančią futbolo šventę patirti gyvai: prekybos tinklas „Lidl“ skelbia konkursą, kurio metu bus galima laimėti bilietus į svarbiausias 2024 m. Europos futbolo čempionato rungtynes.
„Futbolas nėra tik sportas – tai žmones vienijantis reiškinys. Užtenka tik kamuolio bei aktyviai nusiteikusių komandos draugų, ir jau gali žaisti futbolą. Todėl nuoširdžiai džiaugiamės, kad „Lidl“ – oficialus šiemet Vokietijoje vyksiančio Europos futbolo čempionato „UEFA EURO 2024“ partneris. Tuo džiaugsmu pasidalysime su savo pirkėjais, kviesdami juos laimėti išskirtinę patirtį gyvenime – gyvai pamatyti geriausius Europos futbolininkus“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Ne vien tik bilietai: dovanos išskirtinę patirtį
Penkias savaites – nuo balandžio 29 d. iki birželio 2 d. imtinai – truksiančiame žaidime kiekvienas, bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje Lietuvoje apsipirkęs bent už 15 Eur ir kasoje nuskenavęs „Lidl Plus“ mobiliąją programėlę, gaus virtualų žaidimo bilietą. Jų skaičius nėra ribojamas. Užtenka programėlėje patvirtinti gautą bilietą, ir jau dalyvaujate prizų traukime, kuriame prizai atiteks net 50-iai laimingųjų.
Pagrindinis žaidimo prizas – net dešimt bilietų į „UEFA EURO 2024“ čempionato rungtynes. Pagrindinio prizo laimėtojams bilietai atsitiktine tvarka atiteks į vienas iš šių rungtynių: liepos 5 d. ketvirtfinalio rungtynes Hamburge, liepos 6 d. ketvirtfinalio rungtynes Berlyne, liepos 9 d. pusfinalio susitikimą Miunchene ir finalo rungtynes, kurios liepos 14 d. vyks Berlyne.
Kiekvieną pagrindinį prizą sudaro paketas dviem asmenims: kelionė į Vokietiją, dvi nakvynės viešbutyje, maitinimas kelionėje, pervežimai bei 2 kategorijos bilietai laimėtojui ir kartu vykstančiam dar vienam asmeniui. Laimėtojas galės pats pasirinkti, su kuo keliauti – tai gali būti ir vaikas. Laimėtojų taip pat laukia ir išskirtinės pramogos varžybų dieną.
Tuo metu kitiems 40-iai laimingųjų atiteks papildomi žaidimo prizai – oficialūs futbolo čempionato kamuoliai „Adidas“.
Kaskart, apsipirkus bent už 15 Eur, pirkėjui atiteks vienas virtualus žaidimo bilietas, apsipirkus už 30 Eur – du bilietai ir t. t. Mobiliojoje programėlėje „Lidl Plus“ patvirtinus dalyvavimą žaidime, vienas bilietas suteikia galimybę laimėti vieną prizą: vieną pagrindinį arba vieną papildomą prizą. Kiekvienas apsipirkimas „Lidl“ už 15 Eur didina šansus laimėti žaidime.
„Šiame Europos futbolo čempionate „Lidl“ turi ir kitą svarbią misiją – esame šviežumo partneriai. Todėl tiek čempionato metu, tiek ir jam pasibaigus aktyviai kalbėsime bei kviesime rinktis šviežius produktus ir skatinsime sveiką mitybą. Mūsų, kaip atsakingo prekybos tinklo, misija yra užtikrinti pirkėjams geriausią kokybę už geriausią kainą – tai apima ir nepriekaištingą vaisių bei daržovių kokybę“, – teigia „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė K. Mažeikytė.
Į apsipirkimo metu išleistų pinigų sumas, už kurias yra gaunami virtualūs žaidimo bilietai, nėra įskaičiuojamos sumos už įsigytus alkoholinius gėrimus, tabako gaminius, pradinio maitinimo kūdikių mišinius, dovanų korteles, spaudos prekes, tarą (depozitą). Taip pat nėra įskaičiuojama suma, gaunama nuskenavus už grąžintą tarą taromatų išduotą čekį.
Pagrindinių ir papildomų prizų laimėtojai bus nustatyti burtų keliu, o apie laimėjimą bus informuoti programėlėje „Lidl Plus“ registruojantis nurodytu el. paštu ne vėliau kaip iki birželio 14 d. imtinai. Pabrėžiama, kad vyksiantieji su vaikais turėtų pasirūpinti papildomais, vaikams skirtais kelionės dokumentais. Daugiau informacijos – www.lidl.lt ir mobiliojoje programėlėje „Lidl Plus“.
Be paskelbto žaidimo, lietuviškų akcentų šių metų Europos futbolo čempionate tikrai netrūks: liepos 6 d., Berlyno olimpiniame stadione vyksiančių ketvirtfinalio rungtynių metu, žaidėjus į aikštę palydės vaikai iš Lietuvos. Pirmą kartą šalies istorijoje „Lidl“ atrinks net 11 vaikų – tiek, kiek sudaro aikštėje esančią futbolo komandą. Vienas vaikas bus atrinktas iš „Lidl Lietuva“ darbuotojų šeimų.
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: Šilainiuose duris atvers jau 17-oji parduotuvė mieste
Nebrangūs, bet išskirtiniai gurmaniški receptai – iš įprastos ir pamėgtos cukinijos
Stažuotės užsienyje su „Lidl“: neįkainojama patirtis ir platesnės karjeros galimybės sugrįžus
„Lidl“ kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Kaune: naujiems darbuotojams – papildomas 600 eurų priedas
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...