Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ asortimente artėjant didžiosioms žiemos šventėms pasirodė kruopščiai atrinkti „Well Done Premium“ produktai. Tai – prekybos tinklo privataus prekės ženklo „Well Done“ nauja linija, pasižyminti išskirtinų skonių pasiūla. Gurmaniškus produktus pirkėjai jau gali rasti visose Baltijos šalių „Maxima“ parduotuvėse, kuriose jie bus siūlomi tik ribotą laiką.
„Naujoji prekybos tinklo privatus prekės ženklo „Well Done Premium“ linija orientuota į pirkėją, vertinantį ir ieškantį aukštos kokybės išskirtinių, gurmaniškų skonių. Šie komplimentų verti kokybiški produktai praturtins tiek kasdienius patiekalus, tiek ir šventinius susibūrimus, kurių metu taip norisi nustebinti artimuosius ar draugus ypatingais skoniais bei sukurti jaukią Kalėdų laukimo atmosferą be didelių pastangų“, – dalinasi Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė.
„Well Done Premium“ asortimente – pusšimtis išskirtinių kokybiškų produktų: nuo skirtingų skonių ančių kepenėlių pašteto, olandiško sūrio su trumais, daugiau kaip dešimt mėnesių vytinto kumpio, buivolų buratos, 6 valandas sous vide maisto ruošimo būdu lėtai virtų ančių kulšelių ar jautienos antrekoto be kaulo iki karamelizuotų bei sūdytų riešutų, burnoje tirpstančių sirupe konservuotų vaisių, tradicinių Niurnbergo meduolių ar pistacijų kremo su juodais šokolado gabaliukais panetonės ir dar daugiau.
„Pastarasis pyragas puikiai tinka ieškantiems naujų derinių, ir tiems, kurie mieliau panetonę renkasi be razinų, nes šioje versijoje vietoje jų – juodojo šokolado gabaliukai. Be to, šios panetonės gamyboje naudojami tik kruopščiai atrinkti ingredientai: šviežias pienas ir sviestas bei laisvai laikomų vištų kiaušinių tryniai. Visų šių ir daugelio kitų gurmaniškų „Well Done Premium“ produktų privalumai – itin aukšta kokybė bei patraukli kaina.
Kiekviena šios linijos prekė, pasižyminti unikaliu ir išskirtiniu skoniu, yra kruopščiai atrinkta mūsų specialistų bendradarbiaujant su gamintojais iš įvairiausių Europos šalių. Taip pat, „Well Done Premium“ prekės parduotuvėje išsiskiria stilingu pakuotės dizainu, todėl produktai papuoš ne tik šventinį stalą, bet ir galės tapti gurmaniška bei elegantiška dovana“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
„Well Done Premium“ produktus pirkėjai ribotą laiką gali rasti tik „Maxima“ tinklo parduotuvėse visose Baltijos šalyse, įskaitant X, XX ir XXX formato parduotuves.
„Maxima“ taip pat primena, kad „Well Done“ yra didžiausias tinklo privatus prekės ženklas visose Baltijos šalyse, siūlantis patikimų ir sertifikuotų gamintojų aukštos kokybės produkciją iš artimiausių šalių už patrauklią kainą. Šis naujas prekės ženklas pirkėjams buvo pristatytas praėjusių metų balandžio mėnesį, o šiuo metu „Well Done“ asortimente jau yra daugiau nei 650 skirtingų maisto produktų visose kategorijose, įskaitant pieno produktus ir kiaušinius, šviežius vaisius ir daržoves, mėsos ir žuvies gaminius, kepinius, šaldytus produktus bei daugybę kitų.
Rudens sezoninė mityba: dietistė patarė, kurias šviežias lietuviškas derliaus gėrybes įtraukti į valgiaraštį
Tvarumo ataskaitų startas: ką atskleidė didžiosios Lietuvos įmonės?
Svarbi žinia „Maximos“ pirkėjams – naujos geltonos kainų etiketės: jos žymės visada geras kavos kainas
30 populiariausių produktų atskleidė lietuvių, latvių ir estų skonių panašumus bei skirtumus
Didysis atnaujintos Kauno „Akropolio“ „Maximos“ atidarymas – jau kitą savaitę: pirkėjų lauks staigmenų kupinas savaitgalis
Graikijos „žaliasis auksas“ – ant lietuvių stalo: kuo ypatingas šioje šalyje gaminamas alyvuogių aliejus?
Po daugiau nei 7 mėnesių atidaryta atnaujinta „Maxima“ Kauno rajone: tapo dviejų X parduotuve
Prekybos tinklas „Maxima“ keičia amžiaus patvirtinimo tvarką: ką svarbu žinoti perkantiems prekes, kurioms taikomi ribojimai
„Maxima“ skelbia: daugiausiai tiekėjų pranešimų sulaukė dėl šokolado ir mėsos gaminių, ryškėja kokosų gaminių brangimo tendencija
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...