Paskelbta
21 val prieš-
By
LukasLietuviško prekybos tinklo „Maxima“ asortimente artėjant didžiosioms žiemos šventėms pasirodė kruopščiai atrinkti „Well Done Premium“ produktai. Tai – prekybos tinklo privataus prekės ženklo „Well Done“ nauja linija, pasižyminti išskirtinų skonių pasiūla. Gurmaniškus produktus pirkėjai jau gali rasti visose Baltijos šalių „Maxima“ parduotuvėse, kuriose jie bus siūlomi tik ribotą laiką.
„Naujoji prekybos tinklo privatus prekės ženklo „Well Done Premium“ linija orientuota į pirkėją, vertinantį ir ieškantį aukštos kokybės išskirtinių, gurmaniškų skonių. Šie komplimentų verti kokybiški produktai praturtins tiek kasdienius patiekalus, tiek ir šventinius susibūrimus, kurių metu taip norisi nustebinti artimuosius ar draugus ypatingais skoniais bei sukurti jaukią Kalėdų laukimo atmosferą be didelių pastangų“, – dalinasi Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė.
„Well Done Premium“ asortimente – pusšimtis išskirtinių kokybiškų produktų: nuo skirtingų skonių ančių kepenėlių pašteto, olandiško sūrio su trumais, daugiau kaip dešimt mėnesių vytinto kumpio, buivolų buratos, 6 valandas sous vide maisto ruošimo būdu lėtai virtų ančių kulšelių ar jautienos antrekoto be kaulo iki karamelizuotų bei sūdytų riešutų, burnoje tirpstančių sirupe konservuotų vaisių, tradicinių Niurnbergo meduolių ar pistacijų kremo su juodais šokolado gabaliukais panetonės ir dar daugiau.
„Pastarasis pyragas puikiai tinka ieškantiems naujų derinių, ir tiems, kurie mieliau panetonę renkasi be razinų, nes šioje versijoje vietoje jų – juodojo šokolado gabaliukai. Be to, šios panetonės gamyboje naudojami tik kruopščiai atrinkti ingredientai: šviežias pienas ir sviestas bei laisvai laikomų vištų kiaušinių tryniai. Visų šių ir daugelio kitų gurmaniškų „Well Done Premium“ produktų privalumai – itin aukšta kokybė bei patraukli kaina.
Kiekviena šios linijos prekė, pasižyminti unikaliu ir išskirtiniu skoniu, yra kruopščiai atrinkta mūsų specialistų bendradarbiaujant su gamintojais iš įvairiausių Europos šalių. Taip pat, „Well Done Premium“ prekės parduotuvėje išsiskiria stilingu pakuotės dizainu, todėl produktai papuoš ne tik šventinį stalą, bet ir galės tapti gurmaniška bei elegantiška dovana“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
„Well Done Premium“ produktus pirkėjai ribotą laiką gali rasti tik „Maxima“ tinklo parduotuvėse visose Baltijos šalyse, įskaitant X, XX ir XXX formato parduotuves.
„Maxima“ taip pat primena, kad „Well Done“ yra didžiausias tinklo privatus prekės ženklas visose Baltijos šalyse, siūlantis patikimų ir sertifikuotų gamintojų aukštos kokybės produkciją iš artimiausių šalių už patrauklią kainą. Šis naujas prekės ženklas pirkėjams buvo pristatytas praėjusių metų balandžio mėnesį, o šiuo metu „Well Done“ asortimente jau yra daugiau nei 650 skirtingų maisto produktų visose kategorijose, įskaitant pieno produktus ir kiaušinius, šviežius vaisius ir daržoves, mėsos ir žuvies gaminius, kepinius, šaldytus produktus bei daugybę kitų.
Restoranai pamažu eina prekybos centrų keliu: įvedamas pakuotės mokestis
Atnaujinta pagrindinė Druskininkų „Maxima“: kokie pokyčiai laukia pirkėjų?
Projektas „Maximanija“ atgimė naujame kontekste: parduotuvėje galite būti aptarnauti prekybos tinklo finansų, teisės, rinkodaros ar kitų sričių vadovų
Darbą „Maximoje“ žinomi žmonės prisimins dar ilgai: susitikti su jais Klaipėdoje pirkėjai plūdo iš visos Lietuvos
Karoliniškėse pirkėjams duris atvėrė atnaujinta dviejų X „Maxima“ parduotuvė
Aiškėja griausmingo Klaipėdos „Akropolio“ „Maximos“ atidarymo detalės: nemokamos vaišės, Lietuvos įžymybės kasose ir kitos netikėtos staigmenos
Lankomiausia Klaipėdos „Akropolio“ „Maxima“ planuoja griausmingą sugrįžimą: po atnaujinimo stebins pokyčiais
Iš parduotuvių į mokytojų glėbius iškeliaus šimtai tūkstančių kardelių: gėlėmis pirkėjai rūpinasi gerokai iš anksto
Atsidarė pirkėjų pamėgta Šalčininkų „Maxima“: kas naujo laukia parduotuvėje?
Jau 2035 m. gyvą bendravimą keis bičiulystė su dirbtiniu intelektu (DI), o verslui kils dar nematytų iššūkių pelnant vartotojų pasitikėjimą....
Tris dešimtmečius rinkoje veikianti įmonė „PakMarkas“ įgyvendino stambų – daugiau nei pusės milijono eurų vertės – projektą. Pasinaudojusi Norvegijos finansinio...
„Summus Capital“, viena didžiausių nekilnojamojo turto investicijų bendrovių Baltijos šalyse, Lietuvoje valdanti biurų kompleksą „Park Town“ ir prekybos centrą „Nordika“,...
Sparčiai augančiame technologijų sektoriuje sėkmingų produktų kūrimas priklauso ne tik nuo talentingų darbuotojų, bet ir nuo jų įgalinimo organizacijoje. Kaip...
Franšizė yra verslo modelis, kuris pasaulyje jau seniai tapo populiariu būdu plėsti ir valdyti verslus. Lietuvoje, per pastaruosius du dešimtmečius,...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...