Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
Aukštos kokybės maisto produktai neturėtų būti prabangos prekės, kurias galima įsigyti tik ypatingomis progomis. Būtent tokį principą taiko prekybos tinklas „Lidl“, siekdamas, kad kokybiški produktai būtų prieinami visiems. Griežtai atrinkti tiekėjai, pažangi kokybės kontrolė ir privatūs prekės ženklai leidžia užtikrinti, jog lentynose pirkėjai rastų tik kruopščiai atrinktus produktus už patrauklią kainą. Šį verslo modelį dar labiau pabrėžia ir nauja „Lidl“ įvaizdžio kampanija „Legenda apie aukštą kokybę ir žemą kainą“, kviečianti įsitikinti, kad gera kaina su aukšta kokybe gali eiti išvien.
„Pagrindinis mūsų tikslas – už žemą kainą pasiūlyti išskirtinės kokybės produktus. Mums svarbu, kad pirkėjai parduotuvėse rastų ne vienadienes akcijas, o kokybiškas ir žemos kainos prekes galėtų įsigyti kiekvieną dieną, todėl nuolat ieškome būdų, kaip tai užtikrinti“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Privatūs prekės ženklai – žemos kainos garantas
Vienas veiksnių, lemiančių žemą produktų kainą – privatūs prekės ženklai. Pasak A. Bubnelio, jie sudaro net 90 proc. „Lidl“ asortimento.
„Privačių prekės ženklų produktai įprastai kainuoja pigiau dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, į jų kainą neįeina papildomi rinkodaros kaštai – pirkėjams nereikia mokėti už reklamą, pakuotę ar gerai žinomą vardą. Kita svarbi priežastis – „Lidl“ tarptautiškumas, kuris leidžia dalį privačių prekės ženklų produktų užsakyti dideliais kiekiais tūkstančiams parduotuvių įvairiose šalyse. Dėl didelio užsakymų masto vieno produkto savikaina yra mažesnė, todėl pirkėjams galime pasiūlyti itin patrauklią kainą išlaikant tokią pat aukštą, legendinę produktų kokybę“, – teigia „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.
Jis priduria, kad dažnai privatūs prekės ženklų produktai yra gaminami tose pačiose gamyklose, kaip ir žinomų tarptautinių prekės ženklų bei pasižymi beveik identiška ar net geresne sudėtimi.
Pigiau neturi reikšti prasčiau
Dar vienas privačių prekės ženklų produktų privalumas – „Lidl“ gali kontroliuoti ne tik jų sudėtį, bet ir užtikrinti aukštus kokybės standartus. A. Bubnelio teigimu, savo privačių prekės ženklų kokybę „Lidl“ garantuoja taikydama itin griežtus reikalavimus gamintojams ir tiekėjams – tiek esantiems Lietuvoje, tiek užsienyje.
„Kiekvienas „Lidl“ privačių prekių ženklų produktų gamintojas privalo atitikti griežtus tarptautinius kokybės standartus, tokius kaip Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos konsorciumo (BRC) ar pripažintos sertifikavimo įstaigos „International Featured Standard“ (IFS) reikalavimus. Šių sertifikatų laikymasis užtikrina, kad tiekėjai gamybos procesus vykdytų pagal aukščiausius kokybės ir saugumo principus“, – akcentuoja A. Bubnelis.
Kadangi „Lidl“ veikia tarptautiniu mastu, kokybės standartai yra vienodi visose šalyse, todėl Lietuvos tiekėjams taikomi tokie patys reikalavimai kaip ir Vokietijoje, Prancūzijoje, Italijoje ar bet kurioje kitoje rinkoje. Tai reiškia, kad pirkėjai Lietuvoje gali būti tikri – lentynose esantys produktai atitinka tuos pačius aukštus standartus kaip ir didžiausiose Europos rinkose.
Aukštą kokybę taip pat užtikrina kruopštus „Lidl“ privačių prekės ženklų tikrinimas, kuris atliekamas tiek įmonės viduje, tiek užsakant tyrimus nepriklausomose akredituotose tyrimų laboratorijose.
„Šių patikrinimų metu yra tiriamos gaminių maistinės vertės, nepageidaujamų medžiagų likučiai, analizuojamos produktų sudedamosios dalys. Tiriama, ar produktas yra saugus, ar atitinka numatytą receptūrą ir kitus keliamus reikalavimus. Pavyzdžiui, mūsų mėsos, žuvies bei pieno produktai vieninteliai Lietuvoje pažymėti „Eurofins“ ženklu. Tai reiškia, kad šie produktai praėjo sudėtingą kokybės kontrolę nepriklausomoje tarptautinėje „Eurofins“ laboratorijoje“, – teigia „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.
Gyventi sveikiau gali padėti ir darbdavys: kaip „Lidl“ rūpinasi savo komandos narių fizine ir emocine sveikata?
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: Šilainiuose duris atvers jau 17-oji parduotuvė mieste
Nebrangūs, bet išskirtiniai gurmaniški receptai – iš įprastos ir pamėgtos cukinijos
Stažuotės užsienyje su „Lidl“: neįkainojama patirtis ir platesnės karjeros galimybės sugrįžus
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...