Paskelbta
2 metai prieš-
„Password 2023“ konferencijoje išrinkta efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija – apdovanojimą pelnė prekių ženklas „Pildyk“ už originalią integraciją, bendradarbiaujant su populiariomis Lietuvos grupėmis „Saulės kliošas“ ir „Flying Saucer Gang“. Kampaniją „Pildyk“ įgyvendino kartu su partneriais: „Ogilvy Vilnius“, „Carat“, „The Chocolate“ ir „Critical“.
„Šis įvertinimas mums yra svarbus pirmiausia dėl to, kad atspindi mūsų vertybes ir santykį su klientu. „Pildyk“ yra ne tik linksmas ir draugiškas prekinis ženklas – mes esame paslauga, kuria itin paprasta ir nebrangu naudotis. Išliekame populiariausiu išankstinio mokėjimo paslaugų prekiniu ženklu, todėl ir toliau stengsimės vartotojams pasiūlyti ne tik pigesnes, bet ir jų poreikius labiausiai atitinkančias paslaugas“, – komentuoja „Pildyk“ ženklo vadovė Dominyka Jonušienė.
Efektyviausios didelio biudžeto pardavimo skatinimo kampanijos kategorijoje apdovanojimą taip pat pelnė ir „Swedbank“.
Sulaukė didelio susidomėjimo
Stulbinamo populiarumo sulaukusi kampanija, viršijo visus turėtus lūkesčius. „Pildyk“ klientams pristatė riboto leidimo belaidės ausinės, sukurtas kartu su žymiomis ir visų pamėgtomis Lietuvos grupėmis „Saulės kliošas“ ir „Flying Saucer Gang“.
„Ši kampanija – išties netradicinė ir net šiek tiek rizikinga, tačiau pasiekti rezultatai atperka viską. „Pildyk“ prekių ženklas alsuoja laisve ir nuolatiniu smalsumu. Mes ne tik sukūrėme unikalų produktą – belaides ausines su garsiais atlikėjais, bet ir suteikėme galimybę Lietuvos jaunuoliams pasidžiaugti riboto leidimo mylimos grupės atributika. Visos ausinės buvo iššluotos vos per 5 dienas, vietoje planuotų kelių savaičių“, – kampanijos rezultatais džiaugėsi D. Jonušienė.
D. Jonušienės teigimu, Lietuvoje tik nedidelė dalis atlikėjų turi sukūrę savo atributiką, o prekių ženklų ir muzikos pasaulio kūrėjų bendradarbiavimo pavyzdžių pasitaiko retai.
„Supratome, kad įprastos reklaminės prekės ženklo ausinės klientų nesudomins, todėl sugalvojome bendradarbiauti kartu su populiariausiomis grupėmis „Saulės kliošas“ bei „Flying Saucer Gang“ ir sukurti kokybiškas, riboto leidimo belaides ausines su šių atlikėjų atributika“, – sako prekių ženklo vadovė.
Keitė klientų įpročius
Didelė dalis „Pildyk“ paslaugomis besinaudojančių klientų įpratę pildyti telefono sąskaitas fizinėse vietose – parduotuvių kasose, terminaluose, degalinėse, kioskuose. D. Jonušienės teigimu, tai yra lėtas ir klientui nepatogus būdas, kuris kasmet vis labiau prarandantis savo populiarumą.
Nauja kampanija buvo siekiama klientams pasiūlyti rinktis patogesnius ir išmanesnius sąskaitos papildymo būdus. „Pildyk“ ženklo vadovė papildo, kad su šia kampanija siekta operatoriaus paslaugomis jau ne vienerius metus besinaudojančius klientus paskatinti išbandyti pildyti sąskaitą internetinėje svetainėje pildyk.lt ar programėlėje „Mano Pildyk“ per e-bankininkystę.
Sąskaitos pildymas el. būdu yra gerokai paprastesnis, optimalesnis, patogesnis mokėjimo būdas. Išmanus sąskaitos pildymas ne tik sutaupo brangų laiką, bet gali būti atliekamas vos keliais paspaudimais – sąskaitą galima pasipildyti telefone ar kitame išmaniajame įrenginyje vos prireikus.
Praėjusiais metais „Password 2022“ konferencijoje apdovanojimą taip pat pelnė ir mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ kampanija. Jį efektyviausios didelio biudžeto rinkodaros kampanijos kategorijoje atnešė įvaizdinė kalėdinė kampanija „Vienas namuose“.
2021-aisiais efektyviausia kampanija „Password“ konferencijoje pripažinta „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdžio kampanija
Maratonas – renginys, miestui atnešantis milijoninę naudą
Šis „YouTube“ kanalas – tarp žiūrimiausių Lietuvoje: karaliauja jaunimas
Geriausios investavimo platformos: kur investuoti saugiai ir pelningai
„Acme Solar Group” atidarė vieną didžiausių saulės parkų Lietuvoje: energija – šaliai, nauda – bendruomenei
„Laimingo jaunimo dienos“ koncertas – jau kitą savaitę: atskleistas žvaigždžių sąrašas
Gegužės 16-ąją sostinėje – „Laimingo jaunimo diena“: ateik šią dieną paminėti kartu
Kas jie – Baltijos šalių TOP darbdaviai?
„Swedbank“ iki 66,3 mln. eurų padidino finansavimą „Cyber City“ biurų kompleksui
Didžiausia Baltijos šalyse „fintech“ konferencija: Vilniuje susitinka finansinių technologijų lyderiai iš 30 pasaulio šalių
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...