Paskelbta
3 metai prieš-
Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų plėtros ir valdymo lyderės „Akropolis Group“ Lietuvoje ir Latvijoje valdomuose penkiuose prekybos centruose nuomininkų apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį augo nuo 224,9 iki 487,2 mln. eurų, t. y. buvo daugiau nei du kartus didesnė nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Palyginti su ikipandeminiais 2019 metais, tuo metu valdytų prekybos centrų (like-for-like) nuomininkų apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį buvo 27 proc. didesnė. Šių metų pradžioje švelnėjant pandemijos ribojimams, grupės valdomuose centruose per pirmąjį šių metų pusmetį sulaukta 18,5 mln. lankytojų. „Akropolis Group“ svarbiausiais finansiniais rodikliais aplenkė ikipandeminį laikotarpį.
„Prie įprastų verslo sąlygų šiemet „Akropoliams“ leido sugrįžti lankytojų srautą ribojusio galimybių paso ir kitų ribojimų atšaukimas pavasarį. Džiaugėmės stebėdami, kaip lankytojai su malonumu grįžta prie gyvo apsipirkimo ir laisvalaikio leidimo prekybos centruose. Tai atsispindi ir didėjusioje nuomininkų apyvartoje, kuri buvo rekordinė“, – sako „Akropolis Group“ direktorius ir valdybos pirmininkas Manfredas Dargužis. – „Grupės finansinius rezultatus teigiamai įtakojo į „Akropolių“ šeimą šiemet pilnai integruotas, pernai įsigytas Rygos prekybos centras „Akropole Alfa“.
Konsoliduotais duomenimis, šiemet sausį-birželį „Akropolis Group“ pajamos siekė 54 mln. eurų, o pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) buvo 36,4 mln. eurų – atitinkamai 49 proc. ir 37 proc. daugiau, palyginti su pirmuoju pusmečiu pernai. Lyginant su pirmuoju 2019 m. pusmečiu, tuo metu valdytų prekybos centrų (like-for-like) sugeneruotos pajamos ir EBITDA šių metų pirmą pusmetį buvo atitinkamai 14 proc. ir 9 proc. didesnės.
Pirmąjį šių metų pusmetį „Akropoliuose“ apsilankė 18,5 mln. lankytojų – 68 proc. daugiau negu tuo pačiu laikotarpiu pernai, neįtraukiant „Akropole Alfa“ – 42 proc. daugiau. Tuo tarpu 2019 metų sausį-birželį tuo metu veikusiuose „Akropolis Group“ valdomuose prekybos centruose apsilankė 16,9 mln. klientų.
Prekybos ir pramogų centrų plotų užimtumas šiemet sausį-birželį išliko aukštas, juose buvo vos 2 proc. neišnuomotų erdvių.
Šiais metais „Akropolis Group“ užbaigė pernai rudenį įsigyto antrojo prekybos centro Rygoje integravimą į grupės struktūrą, taip pat pakeitė jo pavadinimą į „Akropole Alfa“. Gegužę grupė pristatė preliminarų planą Klaipėdoje šalia „Akropolio“ statyti naują apie 3,5 tūkst. kvadratinių metrų prekybinio ploto vieno aukšto pastatą. Pastarasis leis išplėsti prekių bei paslaugų pasiūlą „Akropolio“ lankytojams uostamiestyje.
Šiuo metu „Akropolis Group“ daug dėmesio skiria konversijos projektui „Akropolis Vingis“ Vilkpėdės mikrorajone Vilniuje. Vilniaus regioninės architektūros taryba (VRAT) teigiamai įvertino planuojamo daugiafunkcinio kultūros, pramogų, verslo ir prekybos kvartalo architektūrinius sprendinius, projekto projektiniai pasiūlymai liepą buvo pristatyti visuomenei.
„Akropolis Group“ 2024 m. rezultatai: nuomininkų apyvarta viršijo 1,2 mlrd. eurų, atidaryta daugiau nei 130 naujų ir atnaujintų parduotuvių, apsilankė per 44 mln. lankytojų, augo grupės pajamos
Šalia Vilniaus „Akropolio“ atnaujinami želdiniai: pasodins per 60 medžių
Besilankantiems „Akropoliuose“ – galimybė kasdien laimėti 1000 eurų
„NEO Finance“ 2024 metais pajamas augino 29 procentais, uždirbo beveik 0,5 mln. eurų pelno
„Akropolis Group“ parengė Žaliojo finansavimo programą ir jai gavo teigiamą įvertinimą
Nemokamos pramogos moksleiviams! Ką Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ siūlo atostogų metu?
Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujintos bendrosios erdvės antrame aukšte – štai kas keisis
Vilniaus „Akropolyje“ atidaroma nemokama vaikų žaidimo aikštelė: kodėl tėvai privalo atvykti – renginiai, kurie nustebins net pačius mažiausius
Nuo šiol visi „Akropoliai“ Lietuvoje ir Latvijoje turi „BREEAM” „Very Good“ sertifikatus
Šiuolaikinės technologijos tapo neatsiejamu įrankiu, palengvinančiu informacijos paiešką ir bendravimą. Tačiau naudojimasis šiais privalumais turi savo kainą. Technologijos nuolat renka...
Norint namuose užtikrinti jaukią ir komfortišką aplinką vien tik patrauklių interjero sprendimų gali nepakakti – didelę įtaką gerai savijautai turi...
Gegužės 1 dieną verslo laukia du svarbūs pokyčiai: įsigalios nauja atsiskaitymo grynaisiais tvarka ir daliai verslo teks pereiti prie išmaniųjų...
Balandžio 9 d. Šardžoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE), vyko dvišalės Lietuvos ir JAE verslo tarybos posėdis ir verslo forumas, skirtas...
„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...
Artėjant Velykų atostogoms, vis daugiau šeimų planuoja trumpas ar ilgesnes išvykas į šiltus kraštus. Kelionių ekspertai ir draudikai vieningai sako:...