Paskelbta
3 metai prieš-
By
Raminta V.Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų plėtros ir valdymo lyderės „Akropolis Group“ Lietuvoje ir Latvijoje valdomuose penkiuose prekybos centruose nuomininkų apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį augo nuo 224,9 iki 487,2 mln. eurų, t. y. buvo daugiau nei du kartus didesnė nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Palyginti su ikipandeminiais 2019 metais, tuo metu valdytų prekybos centrų (like-for-like) nuomininkų apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį buvo 27 proc. didesnė. Šių metų pradžioje švelnėjant pandemijos ribojimams, grupės valdomuose centruose per pirmąjį šių metų pusmetį sulaukta 18,5 mln. lankytojų. „Akropolis Group“ svarbiausiais finansiniais rodikliais aplenkė ikipandeminį laikotarpį.
„Prie įprastų verslo sąlygų šiemet „Akropoliams“ leido sugrįžti lankytojų srautą ribojusio galimybių paso ir kitų ribojimų atšaukimas pavasarį. Džiaugėmės stebėdami, kaip lankytojai su malonumu grįžta prie gyvo apsipirkimo ir laisvalaikio leidimo prekybos centruose. Tai atsispindi ir didėjusioje nuomininkų apyvartoje, kuri buvo rekordinė“, – sako „Akropolis Group“ direktorius ir valdybos pirmininkas Manfredas Dargužis. – „Grupės finansinius rezultatus teigiamai įtakojo į „Akropolių“ šeimą šiemet pilnai integruotas, pernai įsigytas Rygos prekybos centras „Akropole Alfa“.
Konsoliduotais duomenimis, šiemet sausį-birželį „Akropolis Group“ pajamos siekė 54 mln. eurų, o pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) buvo 36,4 mln. eurų – atitinkamai 49 proc. ir 37 proc. daugiau, palyginti su pirmuoju pusmečiu pernai. Lyginant su pirmuoju 2019 m. pusmečiu, tuo metu valdytų prekybos centrų (like-for-like) sugeneruotos pajamos ir EBITDA šių metų pirmą pusmetį buvo atitinkamai 14 proc. ir 9 proc. didesnės.
Pirmąjį šių metų pusmetį „Akropoliuose“ apsilankė 18,5 mln. lankytojų – 68 proc. daugiau negu tuo pačiu laikotarpiu pernai, neįtraukiant „Akropole Alfa“ – 42 proc. daugiau. Tuo tarpu 2019 metų sausį-birželį tuo metu veikusiuose „Akropolis Group“ valdomuose prekybos centruose apsilankė 16,9 mln. klientų.
Prekybos ir pramogų centrų plotų užimtumas šiemet sausį-birželį išliko aukštas, juose buvo vos 2 proc. neišnuomotų erdvių.
Šiais metais „Akropolis Group“ užbaigė pernai rudenį įsigyto antrojo prekybos centro Rygoje integravimą į grupės struktūrą, taip pat pakeitė jo pavadinimą į „Akropole Alfa“. Gegužę grupė pristatė preliminarų planą Klaipėdoje šalia „Akropolio“ statyti naują apie 3,5 tūkst. kvadratinių metrų prekybinio ploto vieno aukšto pastatą. Pastarasis leis išplėsti prekių bei paslaugų pasiūlą „Akropolio“ lankytojams uostamiestyje.
Šiuo metu „Akropolis Group“ daug dėmesio skiria konversijos projektui „Akropolis Vingis“ Vilkpėdės mikrorajone Vilniuje. Vilniaus regioninės architektūros taryba (VRAT) teigiamai įvertino planuojamo daugiafunkcinio kultūros, pramogų, verslo ir prekybos kvartalo architektūrinius sprendinius, projekto projektiniai pasiūlymai liepą buvo pristatyti visuomenei.
„Akropolis Group“ užbaigė bendrovės „Galio Group“ įsigijimo sandorį
„S&P Global Ratings“ įvertino planuojamą „Akropolis Group“ sandorį ir patvirtino suteiktą BB+ kredito reitingą su stabilia perspektyva
„Akropolis Group“ augina ir diversifikuoja nekilnojamojo turto portfelį: planuoja įsigyti „Galio Group“ bendrovę
Vilniaus „Akropolio“ vyriškų drabužių asortimentą papildė pirmoji Lietuvoje „Boggi Milano“ parduotuvė
Vilniaus „Akropolyje“ startuoja pramogų fiesta su dar daugiau nemokamų atrakcijų šeimoms
2025 m. pirmąjį pusmetį „Akropolis Group“ koncentravosi į parduotuvių atnaujinimą ir asortimento stiprinimą, nuomininkų apyvarta taip pat augo
„Kasdien kitas vaibas!“ – „Akropoliai“ skelbia naujų mokslo metų startą su nemokamais renginiais moksleiviams
Mokyklinių prekių madas šį sezoną diktuoja ir populiarusis „Labubu“
„Akropoliuose“ – ledų fiesta: 12 tūkst. porcijų nemokamų ledų ir pramogos visai šeimai
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...