Paskelbta
2 metai prieš-
Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų plėtros ir valdymo lyderės „Akropolis Group“ Lietuvoje ir Latvijoje valdomuose penkiuose prekybos centruose nuomininkų apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį augo nuo 224,9 iki 487,2 mln. eurų, t. y. buvo daugiau nei du kartus didesnė nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Palyginti su ikipandeminiais 2019 metais, tuo metu valdytų prekybos centrų (like-for-like) nuomininkų apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį buvo 27 proc. didesnė. Šių metų pradžioje švelnėjant pandemijos ribojimams, grupės valdomuose centruose per pirmąjį šių metų pusmetį sulaukta 18,5 mln. lankytojų. „Akropolis Group“ svarbiausiais finansiniais rodikliais aplenkė ikipandeminį laikotarpį.
„Prie įprastų verslo sąlygų šiemet „Akropoliams“ leido sugrįžti lankytojų srautą ribojusio galimybių paso ir kitų ribojimų atšaukimas pavasarį. Džiaugėmės stebėdami, kaip lankytojai su malonumu grįžta prie gyvo apsipirkimo ir laisvalaikio leidimo prekybos centruose. Tai atsispindi ir didėjusioje nuomininkų apyvartoje, kuri buvo rekordinė“, – sako „Akropolis Group“ direktorius ir valdybos pirmininkas Manfredas Dargužis. – „Grupės finansinius rezultatus teigiamai įtakojo į „Akropolių“ šeimą šiemet pilnai integruotas, pernai įsigytas Rygos prekybos centras „Akropole Alfa“.
Konsoliduotais duomenimis, šiemet sausį-birželį „Akropolis Group“ pajamos siekė 54 mln. eurų, o pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) buvo 36,4 mln. eurų – atitinkamai 49 proc. ir 37 proc. daugiau, palyginti su pirmuoju pusmečiu pernai. Lyginant su pirmuoju 2019 m. pusmečiu, tuo metu valdytų prekybos centrų (like-for-like) sugeneruotos pajamos ir EBITDA šių metų pirmą pusmetį buvo atitinkamai 14 proc. ir 9 proc. didesnės.
Pirmąjį šių metų pusmetį „Akropoliuose“ apsilankė 18,5 mln. lankytojų – 68 proc. daugiau negu tuo pačiu laikotarpiu pernai, neįtraukiant „Akropole Alfa“ – 42 proc. daugiau. Tuo tarpu 2019 metų sausį-birželį tuo metu veikusiuose „Akropolis Group“ valdomuose prekybos centruose apsilankė 16,9 mln. klientų.
Prekybos ir pramogų centrų plotų užimtumas šiemet sausį-birželį išliko aukštas, juose buvo vos 2 proc. neišnuomotų erdvių.
Šiais metais „Akropolis Group“ užbaigė pernai rudenį įsigyto antrojo prekybos centro Rygoje integravimą į grupės struktūrą, taip pat pakeitė jo pavadinimą į „Akropole Alfa“. Gegužę grupė pristatė preliminarų planą Klaipėdoje šalia „Akropolio“ statyti naują apie 3,5 tūkst. kvadratinių metrų prekybinio ploto vieno aukšto pastatą. Pastarasis leis išplėsti prekių bei paslaugų pasiūlą „Akropolio“ lankytojams uostamiestyje.
Šiuo metu „Akropolis Group“ daug dėmesio skiria konversijos projektui „Akropolis Vingis“ Vilkpėdės mikrorajone Vilniuje. Vilniaus regioninės architektūros taryba (VRAT) teigiamai įvertino planuojamo daugiafunkcinio kultūros, pramogų, verslo ir prekybos kvartalo architektūrinius sprendinius, projekto projektiniai pasiūlymai liepą buvo pristatyti visuomenei.
Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ skelbia, kaip dirbs per šventes
„Akropoliai“ gruodį skelbia šventinių pramogų mėnesiu: nuo kalėdinių mugių iki vaizdo skambučių Kalėdų Seneliui
Nauja „Akropolis Group“ direktore paskirta G. Sapon, bendrovės valdybai toliau pirmininkaus N. Maknevičius
Stabilizavę veiklą Marijampolės pieno konservai šiemet uždirbo 0,7 milijono eurų
Išduotas statybas leidžiantis dokumentas infrastruktūros projektui Eigulių g., šalia komplekso „Akropolis Vingis“
Savaitgalį „Akropoliuose“ vyks didžiųjų nuolaidų dienos „Jamam“
Prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ – pagalba žmonėms su nematoma negalia
„Akropolis Group“ valdomi prekybos centrai pirmąjį pusmetį sulaukė 21,1 mln. lankytojų, nuomininkų apyvarta sudarė beveik 550 mln. eurų
Daugiau kaip 30 būrelių po vienu stogu: Vilniaus „Akropolyje“ šurmuliuos vaikų būrelių ir užimtumo mugė
Giliųjų žemės ūkio technologijų startuolis „Freya Cultivation Systems“ pritraukė 500 tūkst. eurų investiciją, kurios lėšomis šalia Kauno bus įrengtas demonstracinis...
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ pradeda trečiojo etapo statybas daugiabučių projekte „ReVingis“ – kvartale „City Space“ 2026 m. antroje...
Šeštadienį, gruodžio 14 d, Vilniuje apsilankė legendinis „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas, keliaujantis per Baltijos šalis ir skleidžiantis šventinę nuotaiką visiems. Karavane,...
Plikledis kelyje sukuria pavojingas situacijas, kurios dažnai baigiasi automobilio slydimu. Deja, šių vairavimo aplinkybių pavojus žiemą vis dar nėra tinkamai...
Artėjančios žiemos šventės – darbymetis nusikaltėliams ir kibernetinėje, ir fizinėje erdvėje. Ekspertų teigimu, apimti kalėdinės karštligės, dažnai prarandame kritinį mąstymą,...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....