Sekite naujienas

Verslas

Pirmąjį pusmetį „Akropolis Group“ nuomininkų apyvarta viršijo ikipandeminį lygį

Paskelbta

-

Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų plėtros ir valdymo lyderės „Akropolis Group“ Lietuvoje ir Latvijoje valdomuose penkiuose prekybos centruose nuomininkų apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį augo nuo 224,9 iki 487,2 mln. eurų, t. y. buvo daugiau nei du kartus didesnė nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Palyginti su ikipandeminiais 2019 metais, tuo metu valdytų prekybos centrų (like-for-like) nuomininkų apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį buvo 27 proc. didesnė. Šių metų pradžioje švelnėjant pandemijos ribojimams, grupės valdomuose centruose per pirmąjį šių metų pusmetį sulaukta 18,5 mln. lankytojų. „Akropolis Group“ svarbiausiais finansiniais rodikliais aplenkė ikipandeminį laikotarpį.

Reklama

„Prie įprastų verslo sąlygų šiemet „Akropoliams“ leido sugrįžti lankytojų srautą ribojusio galimybių paso ir kitų ribojimų atšaukimas pavasarį. Džiaugėmės stebėdami, kaip lankytojai su malonumu grįžta prie gyvo apsipirkimo ir laisvalaikio leidimo prekybos centruose. Tai atsispindi ir didėjusioje nuomininkų apyvartoje, kuri buvo rekordinė“, – sako „Akropolis Group“ direktorius ir valdybos pirmininkas Manfredas Dargužis. – „Grupės finansinius rezultatus teigiamai įtakojo į „Akropolių“ šeimą šiemet pilnai integruotas, pernai įsigytas Rygos prekybos centras „Akropole Alfa“.

Konsoliduotais duomenimis, šiemet sausį-birželį „Akropolis Group“ pajamos siekė 54 mln. eurų, o pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) buvo 36,4 mln. eurų – atitinkamai 49 proc. ir 37 proc. daugiau, palyginti su pirmuoju pusmečiu pernai. Lyginant su pirmuoju 2019 m. pusmečiu, tuo metu valdytų prekybos centrų (like-for-like) sugeneruotos pajamos ir EBITDA šių metų pirmą pusmetį buvo atitinkamai 14 proc. ir 9 proc. didesnės.

Pirmąjį šių metų pusmetį „Akropoliuose“ apsilankė 18,5 mln. lankytojų – 68 proc. daugiau negu tuo pačiu laikotarpiu pernai, neįtraukiant „Akropole Alfa“ – 42 proc. daugiau. Tuo tarpu 2019 metų sausį-birželį tuo metu veikusiuose „Akropolis Group“ valdomuose prekybos centruose apsilankė 16,9 mln. klientų.

Prekybos ir pramogų centrų plotų užimtumas šiemet sausį-birželį išliko aukštas, juose buvo vos 2 proc. neišnuomotų erdvių.

Šiais metais „Akropolis Group“ užbaigė pernai rudenį įsigyto antrojo prekybos centro Rygoje integravimą į grupės struktūrą, taip pat pakeitė jo pavadinimą į „Akropole Alfa“. Gegužę grupė pristatė preliminarų planą Klaipėdoje šalia „Akropolio“ statyti naują apie 3,5 tūkst. kvadratinių metrų prekybinio ploto vieno aukšto pastatą. Pastarasis leis išplėsti prekių bei paslaugų pasiūlą „Akropolio“ lankytojams uostamiestyje.

Šiuo metu „Akropolis Group“ daug dėmesio skiria konversijos projektui „Akropolis Vingis“ Vilkpėdės mikrorajone Vilniuje. Vilniaus regioninės architektūros taryba (VRAT) teigiamai įvertino planuojamo daugiafunkcinio kultūros, pramogų, verslo ir prekybos kvartalo architektūrinius sprendinius, projekto projektiniai pasiūlymai liepą buvo pristatyti visuomenei.

carvertical VIN patikra

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Dirbtinis intelektas15 minučių prieš

„Hostinger“ žengia į naujienlaiškių rinkodaros sritį: pristatė dar vieną dirbtinio intelekto sprendimą smulkiam verslui

Lietuvių startuolis „Hostinger“ pristato dirbtiniu intelektu (DI) grįstą naujienlaiškių kūrimo ir siuntimo įrankį „Hostinger Reach“. Jis padeda savarankiškai dirbantiems kūrėjams...

Verslas4 val prieš

„Inbalance Grid“ stotelės pradėjo veikti Kryžkalnio „Orlen“ degalinėse: jau įrengta 10 greito įkrovimo vietų

Elektromobilių įkrovimo tinklo operatorė „Inbalance grid“ pradėjo vasaros plėtros sezoną – startavo nuo Kryžkalnio „Orlen“ degalinių, kur įjungti 8 nauji...

Auto9 val prieš

Pasakė, kokios naudotų automobilių markės populiariausios Lietuvoje – trejetukas nesikeičia

Lietuvoje vairuotojai ištikimi savo pasirinkimams – naujausia analizė rodo, kad ir šiemet naudotų automobilių populiarumo viršūnėje karaliauja tie patys trys...

Verslas23 val prieš

„Rimi Lietuva“ pristatė naują, pirkėjų įžvalgomis pagrįstą verslo strategiją

Prisitaikydama prie besikeičiančių apsipirkimo įpročių, „Rimi Baltic“ pradeda strateginės transformacijos procesą, kurio metu bus įgyvendinta nauja ilgalaikė verslo strategija #FOCUS...

Verslas1 d. prieš

Pramonė imasi iniciatyvos: šie sprendimai įmonėms jau dabar sutaupo šimtus tūkstančių

Lietuvos pramonės įmonės vis aktyviau investuoja į atsinaujinančią energetiką, siekdamos ne tik mažinti priklausomybę nuo importuojamų išteklių, bet ir taupyti...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |