Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Automobilių švaros ir komercinių patalpų valymo srityje veikianti ir „PRO BRO“ bei „Švaros brolių“ prekės ženklus valdanti UAB „PRO BRO Group“ sėkmingai užbaigė antrą neviešos obligacijų emisijos platinimo etapą, per kurį pritraukė 2 mln. eurų. Per pirmą platinimo etapą pavasarį bendrovė pritraukė 3,5 mln. eurų.
Antroji 2 mln. eurų emisijos dalis investuotojams duos 10,5 proc. metinę grąžą, o emisijos išpirkimas numatytas 2026 m. lapkričio mėn.
„Investuotojai pasinaudojo galimybe ir aktyviai dalyvavo antrame mūsų neviešos obligacijų emisijos platinimo etape, kas rodo investuotojų pasitikėjimą PRO BRO grupe ir jos veiklos perspektyvomis. Pritrauktos lėšos padės mums finansuoti veiklą ir vykdyti ją efektyviau“, – sako Andrius Bendikas, „PRO BRO Group“ finansų vadovas.
Per obligacijas pritrauktos lėšos naudojamos apyvartiniam kapitalui ir esamiems įsipareigojimams refinansuoti. Dalis lėšų buvo panaudotos anksčiau nustatyto termino išpirkti 1 000 000 EUR nominalios vertės obligacijų emisijai iš investicinio fondo „NTER Private Debt Fund“. Kita dalis lėšų bus naudojamos naujų „PRO BRO Express“ tunelinių plovyklų įrengimui strategiškai svarbiose lokacijose, įskaitant naujas rinkas Vakarų bei Šiaurės Europoje.
Emisijos platintoju buvo pasirinktas AB Šiaulių bankas, o teisinis patarėjas – advokatų kontora „TGS Baltic“.
„Visai nestebina, kad PRO BRO obligacijų emisija ir antrą kartą sulaukė didelio investuotojų susidomėjimo – jau pirmojo platinimo metu buvo aišku, kad nors platinimas neviešas, bet paklausa ir pasitikėjimas iš investuotojų didelis. Tokios emisijos yra puikus pavyzdys, kaip ir verslai, ir investuotojai gali sėkmingai įdarbinti lėšas“, – sako Eglė Džiugytė, Šiaulių banko finansų rinkų departamento vadovė.
„Džiaugiuosi, kad skolinantis obligacijų forma galima sėkmingai suderinti investuotojų lūkesčius ir emitentų poreikius bei galimybes“, – pritaria Dalia Augaitė, „TGS Baltic“ partnerė.
Tikiu, kad sėkmingas įmonės žingsnis yra tik kelio pradžia. Svarbu toliau kurti savo istoriją kapitalo rinkoje ir užsitikrinti investuotojų pasitikėjimą.
Šiuo metu PRO BRO augimo ambicijos labiausiai siejamos su „PRO BRO Express“ tunelinių plovyklų plėtra. Lietuvoje veikia 19 tunelinių plovyklų, iš kurių 17 valdomos pagal franšizės verslo modelį. Be Lietuvos, „PRO BRO Group“ vykdo intensyvią plėtrą ir užsienio rinkose – šiemet, be pernai jau atidarytos pirmosios plovyklos, atidarė dar tris naujas tunelines plovyklas Rygoje, ruošiasi plėtrai Suomijos, Švedijos, Lenkijos, Estijos ir kitose rinkose.
Iš viso PRO BRO grupė valdo 4 pagrindinius verslo segmentus, apimančius visus transporto priemonių ir patalpų valymo sprendimus, taip sukuriančius vieną didžiausių valymo paslaugų grupių regione. Pagrindiniai PRO BRO verslo segmentai: „PRO BRO Express“ automobilių plovyklos (viena pažangiausių tunelinių plovyklų technologija, skirta efektyviam bei greitam automobilių plovimui), patalpų valymas (visapusiškos komercinių patalpų valymo paslaugos), „Švaros brolių“ automobilių savitarnos plovyklos ir švaros centrų paslaugos (esminiam automobilio išorės ir vidaus valymui ir atnaujinimui). Šie tarpusavyje besisiejantys verslai papildo vienas kitą, todėl „PRO BRO Group“ gali pasiūlyti visapusišką valymo sprendimų rinkinį ir išlaikyti reikšmingą poziciją sektoriuje.
„TGS Baltic“ tampa TEGOS: pokytis žymi naują augimo etapą
Verslo pilietiškumas: kada visuomenė patiki, jog verslui rūpi daugiau nei pelnas?
Nauja dovanojimo tendencija: buitinę techniką ir „vokelius“ keičia investicinės dovanos
I. Mažeikaitė. Komandos gerovė ar vieno darbuotojo interesai: kur brėžti ribą?
Kas įkvepia stipriausius? TOP 10 marketingo vadovai atskleidė, kokiais principais ir vertybėmis jie vadovaujasi siekdami tikslų
„Storent Holding“ obligacijų platinimo metu pritraukė 23 mln. Eur
Didesnės materialinės gerovės link – kaip planuoti šeimos finansus 2025-aisiais?
„Storent Holding“ pajamos Baltijos šalyse šiemet – 20 proc. didesnės
Finansų ekspertai primena: pasitikrinkite – dalis gyventojų pateikę pajamų deklaracijas gali susigrąžinti iki 300 eurų GPM
Džiaugiamės galėdami pranešti, kad AMLYZE laimėjo Geriausio verslo modelio apdovanojimą Centrinės Europos startuolių pristatymo konkurso finale, vykusiame per „Mastercard Fintech...
Pietų Ispanijos pakrantė, kurioje saulė šviečia daugiau nei 300 dienų per metus – tai ne tik rojaus kampelis atostogoms, bet...
Jensen Huang, „Nvidia“ generalinis direktorius, pardavė 100 000 akcijų už 14,4 mln. USD pagal savo 865 mln. USD vertės akcijų...
Pasaulyje, kuriame skaitmeninis gyvenimas juda braukimų ir paspaudimų greičiu, vienas Bengalūro startuolis orientuojasi į kažką žmogiškesnio: jūsų balsą. Pristatome „Ringg...
„Meta“ investuoja 14,3 mlrd. USD į „Scale AI“, pritraukdama startuolio generalinį direktorių Alexandr Wang, kad šis padėtų bendrovės dirbtinio intelekto...
Vasara – ne tik atostogų metas, bet ir iššūkių sezonas darbdaviams. Vieni darbuotojai ilsisi, kiti – priima sprendimus keisti darbą....
Įspūdingos Gizos piramidės, dirbtinės palmės formos salos Dubajuje, 828 metrų aukščio „Burj Khalifa“ dangoraižis – tūkstančius metų pasaulis žavisi inžinerijos...
Kad ir kur dirbtumėte – biure ar namuose – darbo stalas dažnai tampa tarsi magnetas, traukiantis popierius, puodelius, laidus, užrašus...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...