Paskelbta
5 d. prieš-
By
LukasJau septynerius metus Kaune veikianti skaitmeninio marketingo agentūra „Sėkmingi“ keičia pavadinimą į „CONVO“ ir pristato naują prekių ženklo identitetą su žinute: „nuo pokalbio iki konversijos“.
„Kiekviena partnerystė prasideda nuo pokalbio, kurio metu išsiaiškinami abiejų šalių poreikiai ir lūkesčiai. Bendravimas tęsiasi visos partnerystės metu: tarp mūsų ir kliento, o su mūsų pagalba – tarp kliento ir jo auditorijos. Pasitelkdami skaitmeninę rinkodarą fokusuojamės į kokybiškų konversijų maksimizavimą ir realią naudą klientų verslui. Taigi, „CONVO“ atspindi dvi reikšmes – pokalbį (ang. conversation) ir konversiją (ang. conversion).“ – teigia Uosis Sturys, „CONVO“ vadovas.
Prekių ženklo pokyčiai – ilgalaikės agentūros strategijos dalis. Juos inicijuoti agentūra nusprendė susiformavus dabartinės komandos branduoliui ir atsiradus poreikiui plėstis ne tik Lietuvoje, bet žengti ir į užsienio rinkas. Siekta, kad naujasis pavadinimas būtų modernus, aiškiai atspindėtų tai, ką agentūra siūlo savo klientams ir būtų lengvai suprantamas Lietuvoje bei kitose šalyse.
„Turime įvairialypę vidinę savo srities specialistų komandą ir ilgalaikio bendradarbiavimo su klientais patirtį. Esame marketingo partneriai, padedantys verslams siekti užsibrėžtų tikslų. Dažniausiai tai e-komercijos pardavimai ir potencialių klientų pritraukimas (ang. lead generation).“ – pasakoja U. Sturys.
„CONVO“ agentūra savo klientams siūlo darbdavio įvaizdžio formavimo, komunikacijos ir reklamos valdymo įvairiose platformose (Google, Meta, Tik Tok), el. pašto rinkodaros, grafikos dizaino, tekstų rašymo, SEO, rinkodaros strategijų ir prekių ženklų identiteto kūrimo paslaugas.
Tarp „CONVO“ klientų – aksesuarų prekių ženklas „BAGS & MORE“, „Lietuvos monetų kalykla“, valymo paslaugų įmonė „Vitaresta“, medienos gaminių gamybos įmonė „Timbela“, dažų ir statybinių medžiagų parduotuvė „Spalvų sala“, cemento, prekinio betono ir inertinių medžiagų gamintojas „Heidelberg Materials Lietuva“, lino gaminių prekių ženklas „LinenMe”, „Akademinė kredito unija“ ir kitos įmonės.
2023-aisiais metais įmonės pajamos siekė 534 736 Eur, pelnas 51 317 Eur. Šiuo metu agentūroje dirba 13 marketingo specialistų.
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
Geriausio Lietuvoje gyvenamosios paskirties projekto apdovanojimas šiais metais keliauja į Klaipėdą. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos kartu su Darnios plėtros...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...