Sekite naujienas

Verslas

Skaitmeninio marketingo agentūra „Sėkmingi“ keičia pavadinimą į „CONVO“

Paskelbta

-

Jau septynerius metus Kaune veikianti skaitmeninio marketingo agentūra „Sėkmingi“ keičia pavadinimą į „CONVO“ ir pristato naują prekių ženklo identitetą su žinute: „nuo pokalbio iki konversijos“.

Reklama

„Kiekviena partnerystė prasideda nuo pokalbio, kurio metu išsiaiškinami abiejų šalių poreikiai ir lūkesčiai. Bendravimas tęsiasi visos partnerystės metu: tarp mūsų ir kliento, o su mūsų pagalba – tarp kliento ir jo auditorijos. Pasitelkdami skaitmeninę rinkodarą fokusuojamės į kokybiškų konversijų maksimizavimą ir realią naudą klientų verslui. Taigi, „CONVO“ atspindi dvi reikšmes – pokalbį (ang. conversation) ir konversiją (ang. conversion).“ – teigia Uosis Sturys, „CONVO“ vadovas.

Prekių ženklo pokyčiai – ilgalaikės agentūros strategijos dalis. Juos inicijuoti agentūra nusprendė susiformavus dabartinės komandos branduoliui ir atsiradus poreikiui plėstis ne tik Lietuvoje, bet žengti ir į užsienio rinkas. Siekta, kad naujasis pavadinimas būtų modernus, aiškiai atspindėtų tai, ką agentūra siūlo savo klientams ir būtų lengvai suprantamas Lietuvoje bei kitose šalyse.

„Turime įvairialypę vidinę savo srities specialistų komandą ir ilgalaikio bendradarbiavimo su klientais patirtį. Esame marketingo partneriai, padedantys verslams siekti užsibrėžtų tikslų. Dažniausiai tai e-komercijos pardavimai ir potencialių klientų pritraukimas (ang. lead generation).“ – pasakoja U. Sturys.

„CONVO“ agentūra savo klientams siūlo darbdavio įvaizdžio formavimo, komunikacijos ir reklamos valdymo įvairiose platformose (Google, Meta, Tik Tok), el. pašto rinkodaros, grafikos dizaino, tekstų rašymo, SEO, rinkodaros strategijų ir prekių ženklų identiteto kūrimo paslaugas.

Tarp „CONVO“ klientų – aksesuarų prekių ženklas „BAGS & MORE“, „Lietuvos monetų kalykla“, valymo paslaugų įmonė „Vitaresta“, medienos gaminių gamybos įmonė „Timbela“, dažų ir statybinių medžiagų parduotuvė „Spalvų sala“, cemento, prekinio betono ir inertinių medžiagų gamintojas „Heidelberg Materials Lietuva“, lino gaminių prekių ženklas „LinenMe”, „Akademinė kredito unija“ ir kitos įmonės.

2023-aisiais metais įmonės pajamos siekė 534 736 Eur, pelnas 51 317 Eur. Šiuo metu agentūroje dirba 13 marketingo specialistų.

 

Skaitykite

Naujienos

Verslas13 val prieš

„Contribee“ turi naujus savininkus – bendrovę įsigijo „Masiva group“

Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....

Verslas16 val prieš

„PayPal“ valdyboje – „Tesonet“ atstovė Eglė Eidimtaitė

„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...

Dirbtinis intelektas22 val prieš

CVbankas.lt pristato dirbtinio intelekto įrankį, padedantį sparčiau ir tiksliau atrinkti tinkamiausius kandidatus

Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...

Verslas1 d. prieš

„Rimi“ plečia parduotuvių tinklą: modernus prekybos centras atvėrė duris Šiauliuose

Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...

Nekilnojamasis turtas2 d. prieš

Geriausias Lietuvoje 2024 metų gyvenamosios paskirties projektas – „Parko pakrantė“ Klaipėdoje

Geriausio Lietuvoje gyvenamosios paskirties projekto apdovanojimas šiais metais keliauja į Klaipėdą. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos kartu su Darnios plėtros...

Ekspertai

Ekspertai13 val prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai16 val prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai17 val prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai2 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai3 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |