Paskelbta
2 metai prieš-
Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ lojalumo kortelės „Ačiū“ naudotojai raginami suklusti – vasaris paskutinis mėnuo išnaudoti per 2023 metus kortelėje sukauptus vadinamuosius „Maximos“ pinigus. Laiku neišnaudojus sukaupto likučio, jis bus anuliuotas pirmąją pavasario dieną. Kad pirkėjai neprarastų progos sutaupyti, prekybos tinklas skuba priminti – lojalumo kortelėje sukauptus pinigus vertėtų išleisti iki vasario 29 dienos.
Apie 300 tūkst. kartų – štai tokį skaičių „ačiū“ kasdien ištaria „Maxima“ savo lojaliems pirkėjams, mat būtent tiek pirkėjų prekybos tinklo parduotuvėse kiekvieną dieną apsiperka su „Ačiū“ kortele.
„Ačiū“ kortelė, kurią turi daugiau nei 1,9 mln. klientų, yra ne tik padėka, bet ir naudų garantas, o taip pat reali galimybė sutaupyti lojaliems pirkėjams, kurie nuolat ateina apsipirkti į „Maximos“ parduotuves.
Kiekvieno apsipirkimo metu naudojant „Ačiū“ kortelę yra sukaupiamas 1 proc. nuo pirkinių sumos. Dar daugiau – net 5 proc. – kaupiami visą mėnesį nuo įkurtuvių apsiperkant naujai atidarytose prekybos tinklo parduotuvėse.
„Kiekvieną mėnesį „Ačiū“ kortelės turėtojams pervedama 1,8 mln. eurų „Maximos“ pinigų. Pastebime, kad dalis mūsų pirkėjų sukauptus „Maximos“ pinigus išnaudoja dar iki metų galo. Kita dalis klientų taip pat nelaukia paskutinių dienų, kol dar galima jais pasinaudoti. Kad likusieji nepraleistų progos sutaupyti, skubame priminti – sukauptus „Maximos“ pinigus vertėtų išleisti iki vasario 29 dienos, nes kitu atveju, per metus kaupti pinigai anuliuosis ir bus pradėti kaupti iš naujo“, – pabrėžia prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Braukdami „Ačiū“ kortelę lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai vos per vieną mėnesį vidutiniškai sutaupo 21 mln. eurų.
Kokią „Maximos“ pinigų sumą pirkėjai sukaupė einamuoju periodu, galima pasitikrinti asmeninėje „Ačiū“ paskyroje ir mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, kurioje kartu taip pat pateikiamos ir nuolaidos bei įvairūs pasiūlymai.
Kaip ir kasmet, neišnaudojus per metus sukauptų „Maximos“ pinigų, pirmąją pavasario dieną jie bus anuliuoti bei kaupiami iš naujo. Vieno apsipirkimo metu „Maximos“ pinigais galima padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos.
Primena apie kitas lojalumo kortelės „Ačiū“ naudas
Sausio mėnesį į lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuves sugrįžo pirkėjų pamėgta akcija „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“, kurios metu, perkant už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele, galima įsigyti prekę vos už 1 centą. Iki šiol toks akcijos formatas buvo taikomas naujų arba atnaujintų parduotuvių atidarymo proga.
Kiekvieną savaitę lojalumo kortelės turėtojai „beveik už ačiū“ gali įsigyti vis kitą pamėgto prekės ženklo prekę – nuo aliejaus iki šokolado – ir taip sutaupyti. Įvykdžius sąlygas ir nuskenavus akcijos prekę kasoje, jai automatiškai pritaikoma 1 cento kaina.
„Po pertraukos į mūsų parduotuves sugrįžusi akcija, kurios metu pirkėjai gali įsigyti vis kitą žinomo ir pamėgto prekės ženklo prekę „beveik už ačiū“, jau spėjo sulaukti susidomėjimo ir pirkėjų įvertinimo. Prekės, kurias kiekvieną savaitę perkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele galės įsigyti vos už 1 centą, kruopščiai atrenkamos atsižvelgiant į mūsų pirkėjų įpročius bei aktualumą. Džiaugiamės, kad pirkėjai, kurie nuolat sugrįžta apsipirkti į „Maxima“ parduotuves, vis dažniau pasinaudoja šia akcija ir turi realią galimybę sutaupyti“, – kalba I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Be to, lojalumo kortelės „Ačiū“ naudų sistemoje veikia ir 12 metų gyvuojantis „Mažylių“ klubas, kurio daugiau nei 130 tūkst. narių kūdikių sauskelnes, vaikiškus drabužius, kūdikių maistą ir kitas mėgstamas prekes įsigyja mažesnėmis kainomis.
„Tai populiarusis, vaikus auginančių pirkėjų plačiai naudojamas mūsų klubas, kurio nariai gali naudotis tik jiems skirtais pasiūlymais ir ilgalaikėmis nuolaidomis, taip pat gauti aktualios informacijos bei patarimų“, – priduria I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Rudens sezoninė mityba: dietistė patarė, kurias šviežias lietuviškas derliaus gėrybes įtraukti į valgiaraštį
Tvarumo ataskaitų startas: ką atskleidė didžiosios Lietuvos įmonės?
Svarbi žinia „Maximos“ pirkėjams – naujos geltonos kainų etiketės: jos žymės visada geras kavos kainas
30 populiariausių produktų atskleidė lietuvių, latvių ir estų skonių panašumus bei skirtumus
Didysis atnaujintos Kauno „Akropolio“ „Maximos“ atidarymas – jau kitą savaitę: pirkėjų lauks staigmenų kupinas savaitgalis
Graikijos „žaliasis auksas“ – ant lietuvių stalo: kuo ypatingas šioje šalyje gaminamas alyvuogių aliejus?
Po daugiau nei 7 mėnesių atidaryta atnaujinta „Maxima“ Kauno rajone: tapo dviejų X parduotuve
Prekybos tinklas „Maxima“ keičia amžiaus patvirtinimo tvarką: ką svarbu žinoti perkantiems prekes, kurioms taikomi ribojimai
„Maxima“ skelbia: daugiausiai tiekėjų pranešimų sulaukė dėl šokolado ir mėsos gaminių, ryškėja kokosų gaminių brangimo tendencija
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...