Paskelbta
2 savaitės prieš-
By
LukasLietuvių prekybos technologijų bendrovė „StrongPoint“ stiprina savo buvimą tarptautinėse rinkose ir pradeda bendradarbiauti su vienu iš didžiausių Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklų, kuris kitais metais žada patikėti kelis šimtus savo parduotuvių šiam lietuviškam aptarnavimo centrui. „StrongPoint“ sukurta el. komercijos prekių surinkimo sistema, kurios tikslumas siekia 99,99 proc., suteikia mažmenininkams galimybę optimizuoti prekių surinkimą ir užtikrinti greitesnį klientų aptarnavimą. Pasak R. Mažulio, šie sprendimai gali padėti spręsti globalius iššūkius mažmeninėje prekyboje, susijusius su didėjančia el. komercijos paklausa ir nuolat augančiais klientų lūkesčiais dėl greito pristatymo ir aptarnavimo kokybės.
„Šiandien Lietuva tampa vis svarbesne pasaulinės rinkos technologijų žaidėja, teikiančia modernius ir inovatyvius sprendimus įvairioms mažmeninės prekybos grandims. Bendradarbiavimas su žinomiausiais pasaulyje prekių ženklais įrodo ne tik mūsų įmonės gebėjimą patenkinti globalių klientų poreikius, tačiau demonstruoja ir Lietuvos technologijų ir talentų potencialą globalioje arenoje“, – teigia „StrongPoint“ generalinis direktorius Baltijos šalims ir Suomijai Rimantas Mažulis.
Jo teigimu, Lietuva, kuri iki šiol dažniausiai buvo minima kaip sparčiai auganti IT ir technologijų šalis, tampa vis labiau pripažinta globalių technologijų sprendimų tiekėja. Šiandien „StrongPoint“ aptarnavimo centras aptarnauja klientus nuo Europos iki Azijos, pagrindinės rinkos – Vokietija, Turkija, Estija, Latvija, Austrija, UK, JAV, Australija, Saudo Arabija. 2023 metais šis centras sugeneravo 5,2 mln. eurų pajamų.
Aptarnavimui pradėta ruoštis pavasarį
Vienas iš naujausių „StrongPoint“ klientų – Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos milžinė, kuri šią vasarą pradėjo naudoti lietuvių prižiūrimą el. komercijos prekių surinkimo sistemą. „StrongPoint“ aptarnavimo centras Lietuvoje teikia II lygmens pagalbos paslaugas, t. y. aptarnauja sistemos užklausas, kurias nukreipia kliento skambučių centras.
„Šis sprendimas padeda klientams efektyviau valdyti prekių surinkimą ir logistiką, o mūsų komanda užtikrina techninės pagalbos prieinamumą bei sistemos priežiūrą. Tokiu būdu sudaromos sąlygos mažmenininkams optimizuoti procesus ir mažinti klaidų skaičių“, – sako R. Mažulis.
Šio kliento projekto įgyvendinimui buvo ruoštasi dar 2024 metų pavasarį. Pradėta nuo pirminės informacinės sistemos analizės ir komandos formavimo. Iš viso buvo išanalizuota virš 200 puslapių techninės dokumentacijos, kuri padėjo struktūruoti darbo eigą ir pasiruošti greitam darbuotojų mokymui. Be to, buvo įrengta speciali testavimo aplinka, kuri leidžia simuliuoti kliento prekybos sistemą realiu laiku, nuo prekių skenavimo iki pristatymo.
Pasak R. Mažulio, naujas prekių surinkimo sprendimas startavo rugpjūčio mėnesį – iš pradžių buvo prijungta testinė parduotuvė, vėliau – dar kelios, o šiuo metu – jau keliolika. Planuojama, kad 2025 metais prie „StrongPoint“ sistemos bus prijungta dar keli šimtai parduotuvių Anglijoje, Velse ir Škotijoje. Skaičiuojama, kad viena parduotuvė per dieną aptarnauja apie 2 tūkstančius užsakymų.
Lietuvius vertina už lankstumą
Norėdami užtikrinti operatyvią pagalbą šio Jungtinės Karalystės prekybos centro klientams, lietuviai turėjo garantuoti, kad į prioritetines užklausas bus sureaguota minučių tikslumu, o problema bus išspręsta vos per kelias valandas. Žemesnio prioriteto ir sudėtingesniems sprendimams, kuriuose reikia papildomo programavimo, terminas prailgintas.
„Darbas su dideliais tarptautiniais klientais mums leido įdiegti gerąsias praktikas ir sukurti procesus, kurie užtikrintų paslaugų operatyvumą ir kokybę visose laiko zonose, 24 valandas per parą. Partneriai mus vertina už kokybę ir lankstumą, o mūsų inžinieriai ir techninio aptarnavimo specialistai keliauja po visą pasaulį, diegia technologijas ir moko, kaip naudotis įdiegtomis sistemomis“, – teigia R. Mažulis.
Pasak jo, sukurta mokymų bazė leidžia greitai plėsti komandą, o procesus išgryninti padėjo darbo patirtis su Vokietijos neapmuitinamų prekių (angl. duty free) oro uostų tinklu „Heinemann“, su kuriuo „StrongPoint“ bendradarbiauja jau keletą metų. Lietuviai aptarnauja „Heinemann“ prekybos centrus ir kasos įrangą visame pasaulyje – nuo Europos iki Australijos. Iš viso „Heinemann“ valdo net 550 parduotuvių.
Pasitelkę modernią „StrongPoint“ el. komercijos užsakymų surinkimo technologiją, mažmenininkai gali ženkliai pagerinti surinkimo greitį, kuris siekia net 240–300 prekių per valandą. Be to, sistema veikia su 99,99 proc. tikslumu, užtikrinant minimalų klaidų skaičių ir patikimą klientų aptarnavimą, kas yra ypač svarbu besikeičiančiuose rinkos poreikiuose.
Vilniuje ir vėl bursis mažmeninės prekybos profesionalai: 20-ojo „Baltic Retail Forum“ metu aptars DI potencialą ir kintančius vartotojų lūkesčius
Robotizuotas sandėliavimas jau pritaikytas ir šaldytiems produktams: didins maisto prekių logistikos efektyvumą
Nuo kitų metų nauja tvarka kasose – pirmieji iš prekybos tinklų reikalavimus įgyvendino „Rimi“
Autonominių parduotuvių plėtra Baltijos šalyse: naujo tipo parduotuvės modelį išbando Talino ir Rygos gyventojai
Ekspertas: 5 mažmeninėje prekyboje sparčiausiai įsitvirtinančios inovacijos – kaip jos pakeis parduotuves?
Lietuvoje populiarėja nauja savarankiško apsipirkimo galimybė: leidžia atsiskaityti 4 kartus greičiau
Autonominės parduotuvės užkariauja stadionus, verslo centrus ir oro uostus: greičiau apsipirkti padeda dirbtinis intelektas
Vilniuje vyksianti kasmetinė „Baltic Retail Forum 2023“ konferencija kviečia pažvelgti į prekybos sektoriaus dabartį ir ateitį
Pokyčiai „Maximos“ parduotuvėse: naujos kartos savitarnos kasos – jau sostinės Avižieniuose
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
Geriausio Lietuvoje gyvenamosios paskirties projekto apdovanojimas šiais metais keliauja į Klaipėdą. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos kartu su Darnios plėtros...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...