Paskelbta
1 metai prieš-
Laukia meilės savo šaliai ir brangiausiems žmonėms kupina savaitė. Ant nosies jau ir Valentino diena, per kurią mylimuosius lepinsime saldžiomis smulkmenomis, o savaitę palydėsime švęsdami Lietuvos valstybės atkūrimo dieną. Prekybos tinklo „Maxima“ duomenys rodo, kad populiariausiu pasimeilinimu keletą metų iš eilės lieka saldainiai „Raffaello“, o štai Vasario 16-ąją tautiečiai mini keldami vėliavas, mūvėdami tautines kojines ir lauždami šakočius. Pastarojo gardėsio Lietuvos valstybės atkūrimo dieną pirkėjai „Maximoje“ įsigyja net apie keturis kartus daugiau.
„Šią savaitę susipina tradicijos, pramogos ir patriotiškumas – vejame žiemą iš kiemo, švenčiame meilės ir Lietuvos valstybės atkūrimo dienas. Nors progos labai skirtingos, tačiau matome, kad pirkėjams jos visos svarbios ir bent simboliškai paminimos“, – teigia Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė.
Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, vasario 14-ąją, Valentino dieną, daugiau nei triskart šokteli saldumynų pardavimai – ypač šokoladų bei saldumynų, iš kurių jau ne vienerius metus daugiausiai nuperkama „Raffaello“ saldainių. Gyventojai kasmet savo meilę saldina ir tortais, pyragais, plokštainiais – jų šiemet pagaminta net 19 tonų, tiek pat, kiek ir per Kalėdas. Valentino dieną taip pat išauga ir prezervatyvų bei lubrikantų pardavimai.
„Įdomu, kad pastarųjų prekių – kontraceptinių apsaugos priemonių ir lubrikantų – paklausa 2021 m. bei užpernai per Valentino dieną didėjo apie 2-2,5 karto, o praėjusiais metais – maždaug 20 proc. Beje, pasisaldinti gyvenimą saldainiais 2021 m., karantino laikotarpiu, polėkis irgi buvo didesnis nei, pavyzdžiui, pernai“, – pirkėjų elgseną komentuoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Pastebima, kad minėdami įsimylėjėlių dieną, pirkėjai smulkiai šios šventės atributikai kasmet išleidžia apie kelis eurus. Tuo tarpu Valstybės atkūrimo dienos proga perkama daugiau maisto: mėsos, žuvies, alkoholio, riešutų, didelio populiarumo sulaukia šakočiai.
„Savaitę iki Vasario 16-osios šakočių paklausa auga apie 40 proc., o per Lietuvos valstybės atkūrimo dieną, pavyzdžiui, pernai, jų buvo nupirkta beveik 3,5 karto daugiau nei įprastai. Taip pat dukart didėjo „Maximos“ meistrų gaminamų tortų, plokštainių pardavimai. Stebėdami pirkėjų įpročius darome išvadą, kad valstybinę šventę žmonės linkę minėti socialiai: susitinka su draugais, kartu rengia vaišes. Be to, šią dieną neapsieinama ir be smulkios tautinės atributikos, tokios kaip vėliavos, vėliavėlės, drabužiai, ženkliukai“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Štai praėjusių metų „Maximos“ duomenys rodo, kad populiariausios tautinės atributikos trejetuką sudarė vyriškos kojinės, automobilinė Lietuvos vėliava ir ženkliukas. Ankstesniais metais aktyviau buvo perkamos Lietuvos vėliavos.
„Tautinę atributiką šių metų Vasario 16-osios minėjimui žmonės pradėjo pirkti dar praėjusią savaitę. Beje, šiemet pirkėjams siūlome naujovę – raudoną Vyčio vimpelą. Tai prailginto trikampio formos vėliava – tokios ypač populiarios Skandinavijos šalyse, tad tikimės, kad tokio stiliaus tautinis atributas patiks ir mūsų tautiečiams“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Skubanti karta vis dažniau perka valgyti paruoštą maistą ir ieško Azijos virtuvių skonių
Atsinaujino vienintelė tokia „Maxima“ Kaune
„Maxima“ skelbia: daugiausiai tiekėjų pranešimų sulaukė dėl branginamos mėsos
Alytaus „Maxima“ atsinaujino: patogesnis išplanavimas bei gausesnis prekių pasirinkimas
Nebrangu, skanu ir itin naudinga: kaip lašiša gali padėti užkirsti kelią uždegiminiams procesams organizme?
Netrukus ilgės dalies „Maximos“ parduotuvių darbo laikas
Atsinaujino netrukus 22 veiklos metus minėsianti „Maxima“ Kretingoje
„Maximoje“ daugėja ankstyvų lietuviško derliaus gėrybių: pirmuosius šviežius vietinius smidrus ir braškes pirkėjai pasitiko su entuziazmu
„Maxima“ informuoja – apvalinant pirkinių krepšelio sumą, priims 1 ir 2 centų monetas, o atskirų prekių kainos liks tokios, kaip parašyta etiketėse
Lietuvos startuoliai per pirmąjį šių metų pusmetį pritraukė net 167,7 mln. eurų investicijų – tai yra 5 kartus daugiau nei...
Džiaugiamės galėdami pranešti, kad AMLYZE laimėjo Geriausio verslo modelio apdovanojimą Centrinės Europos startuolių pristatymo konkurso finale, vykusiame per „Mastercard Fintech...
Pietų Ispanijos pakrantė, kurioje saulė šviečia daugiau nei 300 dienų per metus – tai ne tik rojaus kampelis atostogoms, bet...
Jensen Huang, „Nvidia“ generalinis direktorius, pardavė 100 000 akcijų už 14,4 mln. USD pagal savo 865 mln. USD vertės akcijų...
Pasaulyje, kuriame skaitmeninis gyvenimas juda braukimų ir paspaudimų greičiu, vienas Bengalūro startuolis orientuojasi į kažką žmogiškesnio: jūsų balsą. Pristatome „Ringg...
Kai saulė ir geras oras vilioja į lauką, verta nepamiršti pasirūpinti išmaniųjų įrenginių apsauga. Aktyvesnis gyvenimo būdas neišvengiamai paveikia mūsų...
Rita Šimkutė, „Lietuvos draudimo“ personalo departamento direktorė Šiandien retas darbdavys nesutiktų su požiūriu, kad atostogos – ne privilegija, o būtina...
Vasara – ne tik atostogų metas, bet ir iššūkių sezonas darbdaviams. Vieni darbuotojai ilsisi, kiti – priima sprendimus keisti darbą....
Įspūdingos Gizos piramidės, dirbtinės palmės formos salos Dubajuje, 828 metrų aukščio „Burj Khalifa“ dangoraižis – tūkstančius metų pasaulis žavisi inžinerijos...
Kad ir kur dirbtumėte – biure ar namuose – darbo stalas dažnai tampa tarsi magnetas, traukiantis popierius, puodelius, laidus, užrašus...