Paskelbta
3 metai prieš-
By
Raminta V.Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ nuo karo Ukrainoje pradžios teikia įvairią pagalbą ukrainiečiams ir jiems padedančioms organizacijoms. Operatorius dalinasi savo ir parama besirūpinančių organizacijų iki šiol suteiktos paramos statistikos duomenimis.
„Šių didelių išbandymų akivaizdoje padedame ukrainiečiams taip, kaip galime geriausiai. Parama organizacijoms, teikiančioms pagalbą Ukrainos žmonėms, yra mūsų, verslo lyderių, pareiga ir atsakomybė. Šiandieninės situacijos kontekste labai svarbu suvienyti jėgas ir nenustoti teikti reikalingą pagalbą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.
Nemokamos „Pildyk“ SIM kortelės
Karo situacijoje Ukrainos žmonėms padedančioms organizacijoms – „Raudonasis Kryžius“ ir „Stiprūs kartu“ mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ perdavė nemokamų „Pildyk“ SIM kortelių. Organizacijos pasirūpino, kad kortelės operatyviai pasiektų į Lietuvą atvykusius ukrainiečius. SIM korteles gavę žmonės gali tris mėnesius nemokamai ir neribotai skambinti, rašyti SMS žinutes ir naudotis neribotu internetu Lietuvoje.
Organizacijos į Lietuvą atvykusiems ukrainiečiams įvairiuose miestuose jau išdalino daugiau nei 31 tūkst. SIM kortelių. Iš jų aktyvuota jau apie 65 proc. (20 313 kortelių). 29 proc. ukrainiečių nemokamomis paslaugomis naudojasi Vilniuje, 12 proc. Kaune, 9 proc. Klaipėdoje ir 4 proc. Šiauliuose.
„Tele2“ darbuotojai pagalbos linijoje
Siekiant užtikrinti efektyvų ir greitą darbą „Stiprūs kartu“ įkurtoje pagalbos linijoje, operatorius prisidėjo tiek techniniais sprendimais, tiek ir kontaktų centro konsultantų pajėgomis. Kontaktų centro darbuotojai teikė informaciją į Lietuvą atvykusiems ukrainiečiams bei lietuviams, norėjusiems padėti. „Tele2“ buvo atsakingas už 100 proc. „Stiprūs kartu“ skambučių srauto valdymą nuo vasario 28 d. iki balandžio 3 d. imtinai. Per šį laikotarpį pagalbos linijoje savanoriavo 27 „Tele2“ kontaktų centro darbuotojai.
Iš viso atsiliepta į beveik 11 tūkst. skambučių, apie 40 proc. skambučių atsiliepta rusų kalba, o 60 proc. lietuvių kalba. „Tele2“ darbuotojai užfiksavo 575 skubius pagalbos atvejus. Darbuotojų savanorystė pagalbos linijoje padėjo organizacijai „Stiprūs kartu“ apgyvendinti 22 724 ukrainiečius. Iš viso organizacija šiai dienai yra atsakiusi į 11 934 pagalbos prašymus.
Paaukoti įrenginiai
Vasario pabaigoje startavusi „Tele2“ iniciatyva pakvietė gyventojus ukrainiečiams aukoti nebenaudojamus, tačiau veikiančius įrenginius. Salonuose surinktus prietaisus įmonės darbuotojai kruopščiai atrinko, patikrino ir perdavė „Stiprūs kartu“ ir „Raudonojo Kryžiaus“ organizacijoms. Per šį akcijos laiką iš viso surinkta ir organizacijoms perduota apie 1000 telefonų ir planšetinių kompiuterių.
Savanoriai prietaisus išvežiojo po ukrainiečių registracijos centrus visoje Lietuvoje. Savanorių teigimu, įrenginiai pirmiausia dalinami negirdintiems žmonėms, kadangi išmanieji yra vienintelė jų komunikavimo priemonė. Taip pat prietaisai teikiami moksleiviams, kad jie galėtų prisijungti prie nuotolinių pamokų.
Nemokamas internetas
„Tele2“ į Lietuvą atvykusiems ukrainiečiams skyrė 200 „Laisvo interneto“ maršrutizatorių. Nuo karo bėgantys Ukrainos žmonės 3 mėnesius galės naudotis neribotu internetu nemokamai. 200 interneto maršrutizatorių yra išskirstyti į „Raudonojo Kryžiaus“ punktus, teikiančius humanitarinę pagalbą ukrainiečiams. Įrenginiai atiteks į Lietuvą atvykusioms ukrainiečių šeimoms, kurios čia atkeliavo su vaikais ar apsistojo nuošalesnėse vietose, kur nėra interneto.
„Raudonasis Kryžius“ iki šiol padėjo 35 743 ukrainiečiams visoje Lietuvoje, į organizacijos veiklą įsitraukė 10 931 savanoris.
„Tele2“ taip pat skyrė 60 planšetinių kompiuterių „Maisto bankui“. Suteikta įranga savanoriams leido išdalinti apie 31 tūkst. maisto kortelių nuo karo bėgantiems ukrainiečiams.
„Raudonasis Kryžius“, „Stiprūs kartu“, „Blue Yellow“, „Lūkšų vyrai“, „Maisto bankas“ ir kitoms organizacijoms „Tele2“ skyrė paramą bei suteikė reikalingos įrangos už daugiau nei 34 tūkst. Eur.
Bendra statistika
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...