Sekite naujienas

Verslas

„Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ pristato vasaros hitą su Monika Liu

Paskelbta

-

Televizijos žiūrovai jau gali išgirsti karščiausią vasaros hitą. Pasirodė naujas mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklaminis klipas, kuriame talentingieji „Teledueto“ nariai kartu su dainininke Monika Liu atlieka švelnia nostalgija dvelkiančią dainą. Bosanovos stiliumi atliekamą vasarišką kūrinį žinoma atlikėja specialiai „Tele2“ reklamai sukūrė pati.

Reklama

Birželio 24 dieną pasirodė naujausias „Teledueto“ kūrinys, kuriame grupė sujungė jėgas su viena ryškiausių Lietuvos muzikos padangės žvaigždžių – dainininke ir dainų autore Monika Liu. Drauge jie pristatė bosanovos muzikos stiliumi atliekamą vasarišką dainą bei ypatingą atostogų ilgesiu dvelkiantį klipą.

„Atostogos, nepamirštami vakarai prie jūros ir laikas su artimais žmonėmis – galvodami apie „Teledueto“ vasaros kūrinį, supratome, kad visą šią nostalgišką bei sentimentalią vasaros nuotaiką išreikšti geriausiai gali bosanovos žanras. Todėl neliko abejonių, kad prie „Teledueto“ turi prisijungti šių melodijų meistrė, svajingoji Monika Liu. Monikai ne tik pavyko sukurti tikrą vasaros hitą, bet ir kartu su „Teleduetu“ perteikti pagrindinę žinutę – greito ir pigaus „Tele2“ 5G namų interneto sočiai pakanka visiems kasdieniams ir atostogų lūkesčiams“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Naujojoje reklamoje pagrindinis veiksmas vyksta pajūrio namuose – čia Monika Liu ir „Teleduetas“ išbando 5G namų interneto galimybes, džiaugiasi vienas kito kompanija. Jausmingu reklamos akcentu tapo prie pagrindinių atlikėjų prisijungiantis choras.

„Visi „Teledueto“ kūriniai labai įsimintini, nuotaikingi ir keliantys šypsenas – tai jau gali paliudyti televizijos žiūrovai. Muziką kuria profesionalai, kurie įsigilina į kiekvieną žanrą. Naujojo hito muziką ir žodžius kūrė pati Monika Liu. Mums svarbu, kad kiekvienas klipas turėtų atskirą istoriją, kurią būtų galima papasakoti žaismingai, įtraukiančiai ir iš tiesų kokybiškai“, – užsimena A. Žilinskaitė.

„Teledueto“ reklaminės kampanijos herojai kaskart vis kitaip apdainuoja 5G namų internetą. Duetui paklūsta įvairūs muzikos žanrai – jau nuskambėjo „disco“, „country“, „trap“, „boyband“, „electro-rock“ ir kitų muzikos stilių kūriniai.

Bendras kūrinys su Monika Liu – ne pirma dueto partnerystė su šalyje žinomais vardais. Pavasarį grupė taip pat pristatė „hyper-pop“ stiliaus dainą su viena populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele. „Teleduetas“ iš televizijos ekranų pasitraukti neketina – nudžiugins naujomis dainomis ir partnerystėmis su žinomais šalies muzikos pasaulio veidais.

Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė įvykusiuose „Password 2024“ konferencijos apdovanojimuose.

„Tele2“ nuolat plečia naujosios kartos 5G ryšio tinklą ir užtikrina, kad klientai galėtų kokybiškas paslaugas įsigyti už sąžiningą kainą.

Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |