Paskelbta
1 metai prieš-
Televizijos žiūrovai jau gali išgirsti karščiausią vasaros hitą. Pasirodė naujas mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklaminis klipas, kuriame talentingieji „Teledueto“ nariai kartu su dainininke Monika Liu atlieka švelnia nostalgija dvelkiančią dainą. Bosanovos stiliumi atliekamą vasarišką kūrinį žinoma atlikėja specialiai „Tele2“ reklamai sukūrė pati.
Birželio 24 dieną pasirodė naujausias „Teledueto“ kūrinys, kuriame grupė sujungė jėgas su viena ryškiausių Lietuvos muzikos padangės žvaigždžių – dainininke ir dainų autore Monika Liu. Drauge jie pristatė bosanovos muzikos stiliumi atliekamą vasarišką dainą bei ypatingą atostogų ilgesiu dvelkiantį klipą.
„Atostogos, nepamirštami vakarai prie jūros ir laikas su artimais žmonėmis – galvodami apie „Teledueto“ vasaros kūrinį, supratome, kad visą šią nostalgišką bei sentimentalią vasaros nuotaiką išreikšti geriausiai gali bosanovos žanras. Todėl neliko abejonių, kad prie „Teledueto“ turi prisijungti šių melodijų meistrė, svajingoji Monika Liu. Monikai ne tik pavyko sukurti tikrą vasaros hitą, bet ir kartu su „Teleduetu“ perteikti pagrindinę žinutę – greito ir pigaus „Tele2“ 5G namų interneto sočiai pakanka visiems kasdieniams ir atostogų lūkesčiams“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Naujojoje reklamoje pagrindinis veiksmas vyksta pajūrio namuose – čia Monika Liu ir „Teleduetas“ išbando 5G namų interneto galimybes, džiaugiasi vienas kito kompanija. Jausmingu reklamos akcentu tapo prie pagrindinių atlikėjų prisijungiantis choras.
„Visi „Teledueto“ kūriniai labai įsimintini, nuotaikingi ir keliantys šypsenas – tai jau gali paliudyti televizijos žiūrovai. Muziką kuria profesionalai, kurie įsigilina į kiekvieną žanrą. Naujojo hito muziką ir žodžius kūrė pati Monika Liu. Mums svarbu, kad kiekvienas klipas turėtų atskirą istoriją, kurią būtų galima papasakoti žaismingai, įtraukiančiai ir iš tiesų kokybiškai“, – užsimena A. Žilinskaitė.
„Teledueto“ reklaminės kampanijos herojai kaskart vis kitaip apdainuoja 5G namų internetą. Duetui paklūsta įvairūs muzikos žanrai – jau nuskambėjo „disco“, „country“, „trap“, „boyband“, „electro-rock“ ir kitų muzikos stilių kūriniai.
Bendras kūrinys su Monika Liu – ne pirma dueto partnerystė su šalyje žinomais vardais. Pavasarį grupė taip pat pristatė „hyper-pop“ stiliaus dainą su viena populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele. „Teleduetas“ iš televizijos ekranų pasitraukti neketina – nudžiugins naujomis dainomis ir partnerystėmis su žinomais šalies muzikos pasaulio veidais.
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė įvykusiuose „Password 2024“ konferencijos apdovanojimuose.
„Tele2“ nuolat plečia naujosios kartos 5G ryšio tinklą ir užtikrina, kad klientai galėtų kokybiškas paslaugas įsigyti už sąžiningą kainą.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
Dėl šios klaidos besikuriantys verslai praranda šimtus eurų: patarė, kaip to išvengti
Greitas gali tapti dar greitesnis? Patarė, kaip „paturbinti“ savo „Wi-Fi“ prasidėjus darbų ir mokslų sezonui
„Tele2“ pristato naują produktą: aktualu keliaujantiems
„Tele2“ pradeda išankstinę prekybą „iPhone 17“
Spalio 10-ąją – penktoji nacionalinė akcija „Žalia šviesa gyvenimui“ Lietuvoje: ką verta žinoti?
„Tele2“ planuoja įsigyti „Iterato“ verslo dalį
Arnoldas Lukošius: „Sukčiai pelnosi iš jūsų nelaimės – ko nedaryti, jei praradote telefoną“
Šis „YouTube“ kanalas – tarp žiūrimiausių Lietuvoje: karaliauja jaunimas
Vaiko rankose – telefonas: patarė, kaip saugiai įvesti atžalą į skaitmeninį pasaulį
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...