Sekite naujienas

Verslas

Vilniuje ir vėl bursis mažmeninės prekybos profesionalai: 20-ojo „Baltic Retail Forum“ metu aptars DI potencialą ir kintančius vartotojų lūkesčius

Paskelbta

-

Lapkričio 7 d. Vilniuje mažmeninės prekybos profesionalus iš Lietuvos ir užsienio jau 20 kartą suburs kasmetinė „Baltic Retail Forum“ konferencija. Mažmeninės prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ organizuojamame renginyje, kaip ir kasmet, bus aptariamos aktualiausios sektoriaus tendencijos, technologinės naujovės, o savo įžvalgomis pasidalins būrys savos sričių ekspertų iš Lietuvos ir kitų šalių.

Reklama

Šiemet konferencijos metu bus aptariamos tokios temos kaip dirbtinio intelekto (DI) potencialas mažmeninėje prekyboje, prekybos procesų automatizavimas, vartotojų elgsenos pokyčiai, naujausios pirkėjų lojalumo tendencijos ir daugelis kitų. Konferencijos dalyviai galės pasiklausyti daugiau nei 10 pranešimų, kurie padės geriau užčiuopti mažmeninės prekybos rinkos pulsą, pasisemti naujų idėjų ir sužinoti apie sektoriui aktualias inovatyvias technologijas ir strategijas.

„Pastarieji metai į mažmeninės prekybos pasaulį atnešė nemažai pokyčių, prie kurių, norint veikti sėkmingai, svarbu kuo geriau prisitaikyti. Šiuos pokyčius lėmė ne tik technologinės inovacijos – į prekybos sritį sparčiai besiveržiantis dirbtinis intelektas, vis pažangesni automatizacijos sprendimai, bet ir pasikeitę vartotojų lūkesčiai, apimantys didesnės personalizacijos poreikį, tvarumo siekius ir naujų apsipirkimo kanalų paieškas. Tam, kad išliktų konkurencingi, prekybininkai turi šias tendencijas reflektuoti ir atrasti veiksmingas strategijas bei metodus, kurie leistų jas kuo geriau atliepti ir įveikti šiandien kylančius iššūkius“, – sako bendrovės „StrongPoint“ produktų organizacijos vadovas Julius Stulpinas, kuris moderuos „Baltic Retail Forum“ konferenciją.

Konferencijos metu pranešimus skaitys bendrovės „Zebra Technologies“ mažmeninės prekybos strategijos direktorius Mark Thomson, pasidalinsiantis įžvalgomis apie DI poveikį mažmeninei prekybai, taip pat „Swedbank“ investavimo strategas Vytenis Šimkus, kuris pristatys mažmeninės prekybos sektoriaus prognozes žvelgiant iš finansų rinkų perspektyvos. Verslo vystymo vadovas žiniasklaidos planavimo agentūroje „Media House“ skaitys pranešimą apie duomenų panaudojimo vartotojų dėmesiui pritraukti paradoksą, o ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Vadovų magistrantūros modulio „Strateginė rinkodara“ vadovė doc. dr. Lineta Ramonienė dalinsis patarimais, kaip atsidurti klientų galvose.

Konferencijos metu taip pat bus proga susipažinti su išsamia greito vartojimo prekių rinkos tendencijų, vartotojų mąstymo bei elgsenos pokyčių analize, kurią pristatys bendrovės „NielsenIQ” darbo su mažmenos tinklais projektų vadovė Kristina Maslinskaitė. Bendrovės „Edgify“ operacijų vadovas Mitchell Goldman papasakos, kaip dirbtinis intelektas gali padėti sumažinti prekybininkų nuostolius ir padidinti pelningumą.

Ne ką mažiau aktualų pranešimą skaitys ir komunikacijos sprendimų bendrovės „VoCoVo“ vadovas Jungtinės Karalystės, Šiaurės ir Rytų Europos rinkoms Aaron Copestake. Jis pasidalins įžvalgomis apie tai, kaip tinkami komunikacijos sprendimai prekybos vietose gali užtikrinti didesnį saugumą, efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. Bendrovės „LS Retail“ regioninių pardavimų direktorė Europoje Katja Ocvirk papasakos apie prekybininkų naudojamos programinės įrangos atnaujinimo svarbą.

„Baltic Retail Forum“ vyks lapkričio 7 d. ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto patalpose Vilniuje, adresu Gedimino pr. 7. Daugiau informacijos apie konferenciją ir dalyvių registracijos formą galima rasti renginio interneto svetainėje.

 

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai1 d. prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai1 d. prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai1 d. prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai2 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai3 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |