Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
LukasLapkričio 7 d. Vilniuje mažmeninės prekybos profesionalus iš Lietuvos ir užsienio jau 20 kartą suburs kasmetinė „Baltic Retail Forum“ konferencija. Mažmeninės prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ organizuojamame renginyje, kaip ir kasmet, bus aptariamos aktualiausios sektoriaus tendencijos, technologinės naujovės, o savo įžvalgomis pasidalins būrys savos sričių ekspertų iš Lietuvos ir kitų šalių.
Šiemet konferencijos metu bus aptariamos tokios temos kaip dirbtinio intelekto (DI) potencialas mažmeninėje prekyboje, prekybos procesų automatizavimas, vartotojų elgsenos pokyčiai, naujausios pirkėjų lojalumo tendencijos ir daugelis kitų. Konferencijos dalyviai galės pasiklausyti daugiau nei 10 pranešimų, kurie padės geriau užčiuopti mažmeninės prekybos rinkos pulsą, pasisemti naujų idėjų ir sužinoti apie sektoriui aktualias inovatyvias technologijas ir strategijas.
„Pastarieji metai į mažmeninės prekybos pasaulį atnešė nemažai pokyčių, prie kurių, norint veikti sėkmingai, svarbu kuo geriau prisitaikyti. Šiuos pokyčius lėmė ne tik technologinės inovacijos – į prekybos sritį sparčiai besiveržiantis dirbtinis intelektas, vis pažangesni automatizacijos sprendimai, bet ir pasikeitę vartotojų lūkesčiai, apimantys didesnės personalizacijos poreikį, tvarumo siekius ir naujų apsipirkimo kanalų paieškas. Tam, kad išliktų konkurencingi, prekybininkai turi šias tendencijas reflektuoti ir atrasti veiksmingas strategijas bei metodus, kurie leistų jas kuo geriau atliepti ir įveikti šiandien kylančius iššūkius“, – sako bendrovės „StrongPoint“ produktų organizacijos vadovas Julius Stulpinas, kuris moderuos „Baltic Retail Forum“ konferenciją.
Konferencijos metu pranešimus skaitys bendrovės „Zebra Technologies“ mažmeninės prekybos strategijos direktorius Mark Thomson, pasidalinsiantis įžvalgomis apie DI poveikį mažmeninei prekybai, taip pat „Swedbank“ investavimo strategas Vytenis Šimkus, kuris pristatys mažmeninės prekybos sektoriaus prognozes žvelgiant iš finansų rinkų perspektyvos. Verslo vystymo vadovas žiniasklaidos planavimo agentūroje „Media House“ skaitys pranešimą apie duomenų panaudojimo vartotojų dėmesiui pritraukti paradoksą, o ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Vadovų magistrantūros modulio „Strateginė rinkodara“ vadovė doc. dr. Lineta Ramonienė dalinsis patarimais, kaip atsidurti klientų galvose.
Konferencijos metu taip pat bus proga susipažinti su išsamia greito vartojimo prekių rinkos tendencijų, vartotojų mąstymo bei elgsenos pokyčių analize, kurią pristatys bendrovės „NielsenIQ” darbo su mažmenos tinklais projektų vadovė Kristina Maslinskaitė. Bendrovės „Edgify“ operacijų vadovas Mitchell Goldman papasakos, kaip dirbtinis intelektas gali padėti sumažinti prekybininkų nuostolius ir padidinti pelningumą.
Ne ką mažiau aktualų pranešimą skaitys ir komunikacijos sprendimų bendrovės „VoCoVo“ vadovas Jungtinės Karalystės, Šiaurės ir Rytų Europos rinkoms Aaron Copestake. Jis pasidalins įžvalgomis apie tai, kaip tinkami komunikacijos sprendimai prekybos vietose gali užtikrinti didesnį saugumą, efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. Bendrovės „LS Retail“ regioninių pardavimų direktorė Europoje Katja Ocvirk papasakos apie prekybininkų naudojamos programinės įrangos atnaujinimo svarbą.
„Baltic Retail Forum“ vyks lapkričio 7 d. ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto patalpose Vilniuje, adresu Gedimino pr. 7. Daugiau informacijos apie konferenciją ir dalyvių registracijos formą galima rasti renginio interneto svetainėje.
Prieššventinis laikotarpis – išbandymas emocinei sveikatai: kaip ja pasirūpinti
„StrongPoint“ plečia tarptautinę veiklą – 2025 metais aptarnaus kelis šimtus Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklo parduotuvių
Verslo centrą „Sąvaržėlė“ plėtojanti „Lords LB Asset Management“ fondo įmonė pradeda platinti 50 mln. Eur obligacijų emisiją
Didiesiems išpardavimams prasidėjus, džiugias emocijas keičia stresas: atskleidė, kaip planuoti pirkinius, kad šventės nebūtų finansiškai skaudžios
Atšvaitai lietuviams – svetimi: nenaudoja patys, nesirūpina ir vaikų saugumu
Robotizuotas sandėliavimas jau pritaikytas ir šaldytiems produktams: didins maisto prekių logistikos efektyvumą
Kaimynų eibės: gyventojai dažniausiai nukenčia nuo triukšmo ir užpylimų
Sąžiningą darbo užmokesčio politiką vykdo ne tik bankai
Nuo kitų metų nauja tvarka kasose – pirmieji iš prekybos tinklų reikalavimus įgyvendino „Rimi“
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...