Sekite naujienas

Kelionės

„Juodojo penktadienio“ akcijų metu žmonės šluoja keliones – kelionių organizatoriai tikisi 20 proc. pardavimų augimo

Paskelbta

-

Kasmet vis plačiau lietuvių pinigines skatinantis atverti „Juodasis penktadienis“ šiais metais vėl neaplenkia ir turizmo sektoriaus. Įvertinę aktyvius pirmosios dienos pardavimus, kelionių organizatoriai šiemet prognozuoja 20 proc. augimą.

„Pasibaigus rekordiškai didelius keliautojų srautus fiksavusiam vasaros sezonui, lietuvių noras keliauti nei kiek nemažėja – jie aktyviai planuoja ne tik žiemos, bet ir kitos vasaros keliones. Šiais metais stebėdami toliau augantį keliautojų aktyvumą, asociacijos nariai prognozuoja sėkmingus ir „Juodojo penktadienio“ išpardavimo rezultatus“, – sako Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė.

Pasak jos, „Juodojo penktadienio“ akcijos yra vienas aktyviausių išpardavimų laikotarpių ne tik pasaulio, bet ir Lietuvos turizmo rinkoje. Jam sektoriaus įmonės aktyviai ruošiasi iš anksto.

„Šią savaitę jau startavo pirmosios nuolaidos kelionių pasiūlymams, o socialiniuose tinkluose ir kituose kanaluose mirgėte mirga kūrybingi kvietimai įsigyti keliones pigiau pasinaudojant siūlomomis akcijomis bei specialiais pasiūlymais. Turizmo atstovai suteikia nuolaidas net iki 30 proc.“ – apie sujudimą turizmo rinkoje kalba M. Plepytė-Rainienė.

Šiandien klientams pristatęs „Juodojo penktadienio“ pasiūlymus, kelionių organizatorius „Tez Tour“ jau stebi klientų aktyvumą – apie atostogas svajojantys žmonės žvalgosi pigesnių kelionių paketų.

„Lietuviai yra patyrę keliautojai, vertinantys gerą paslaugos kainos ir kokybės santykį, tad pasinaudoja galimybe sutaupyti 20-25 proc. kelionių paketo kainos. Šiais metais daugiau rinkos dalyvių siūlo patrauklias nuolaidas, tad pirmos dienos rezultatai viršijo visus lūkesčius – sulaukėme net 25 proc. daugiau klientų nei prieš metus. Stebėdami pirmuosius rezultatus, tikimės apie 20 proc. geresnių pardavimų“, – kalba Inga Aukštuolytė, „Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė.

Kelionių organizatoriaus duomenys rodo, kad 2022 m. „Juodojo penktadienio“ akcijų metu 25 proc. augo kelionių pardavimai. 60 proc. keliautojų domėjosi kelionėmis į Turkiją – šios krypties populiarumas paaugo net 10 proc., lyginant su 2021 m.

Prieš metus septyni iš dešimties klientų išpardavimo metu rinkosi poilsį 5* viešbučiuose. Vidutiniškai kelionei buvo skiriama 1 090 eurų asmeniui, kai 2021-aisiais – 820 eurų.

„Atsižvelgę į dabartinius rezultatus, jau galime daryti prielaidą, kad šiais metais populiariausių krypčių trejetukas išliks toks pats, kaip ir pastaraisiais metais. Keliautojai vėl dažniausiai domisi kelionėmis į Turkiją, Graikiją, Egiptą, jie renkasi poilsį 5* viešbučiuose bei „viskas įskaičiuota“ maitinimo tipą“, – apžvelgia I. Aukštuolytė.

Naujienos

Verslas11 val prieš

Tvarią gamybą skatins naujos finansavimo galimybės atsinaujinantiems energijos ištekliams ir pramonės dekarbonizacijai

Inovacijų agentūros renginyje pristatytos finansavimo priemonės, kurios padės įmonėms pereiti prie tvaresnės gamybos bei taupyti energiją. Ekonomikos ir inovacijų ministerija...

Verslas1 d. prieš

Lietuvos oro uostai 10 metų kartu: įspūdingiausi dešimtmečio plėtros projektai

Prieš dešimtmetį įvykęs Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimas buvo tarsi Lietuvos aviacijos pakilimas naujam skrydžiui. Dešimtmetį skaičiuojanti Lietuvos...

Startuoliai1 d. prieš

TOP 7 didžiausios Lietuvos startuolių pritrauktos investicijos šiemet

Lietuvos startuoliai per pirmąjį šių metų pusmetį jau pritraukė 32 mln. eurų investicijų – vidutinė vienos investicijos suma siekia 1,87...

Verslas1 d. prieš

Inovacijų agentūra prisidės prie personalizuotos medicinos sektoriaus vystymo Europoje

Inovacijų agentūra kartu su 24 partneriais dešimtyje šalių skatins personalizuotos medicinos sektoriaus Europoje vystymąsi. Dalyvaudama PRECISEU (angl. Personalised Medicine Empowerment...

Dirbtinis intelektas2 d. prieš

„Telia“ – tarp pirmųjų išbandžiusiųjų „Microsoft 365 Copilot“: pirminį susižavėjimą DI asistentu keitė praktiškos išvados

Daugeliui organizacijų dar tik domintis „Microsoft“ dirbtinio intelekto (DI) įrankiais, „Telia“ jau spėjo juos pritaikyti savo veikloje ir įvertinti jų...

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |