Paskelbta
1 metai prieš-
By
Lukas„Instagram“ pristatė „Broadcast channels“ – galimybę turinio kūrėjams bendrauti su savo fanais „vienas-daugeliui“ principu (angl. one-to-many). Trečią vietą pagal populiarumą išlaikantis socialinis tinklas „Instagram“ nuolatos pristato naujas funkcijas ir įvairius atnaujinimus, kurie būtų būdingi tik šiai platformai.
„Turinio kūrėjai dabar gali tiesiogiai dalintis savo mintimis ir pasiūlymais su sekėjais. „Broadcast channels“ vizualiai atrodo kaip įprastas susirašinėjimas „Instagram“ platformoje, tačiau turinį skelbti gali tik kanalo kūrėjas. Vartotojai turi galimybę gauti savo sekamų žmonių įprastas ir balso žinutes, į jas reaguoti, dalyvauti sprendžiant ar siūlant, pavyzdžiui, ką nuomonės formuotojas valgys pietums. Norint tapti tokio tiesioginio kanalo dalimi „Instagram“ vartotojams tereikės priimti jų sekamo turinio kūrėjo pakvietimą prisijungti“, – teigia „Tele2“ skaitmeninių kanalų turinio vadovė Justina Antropik.
Bendravimas su savo sukurta bendruomene
Lietuvoje jau veikianti funkcija „Broadcast channels“ siūlo naujas galimybes „Instagram“ nuomonės formuotojams. Nuo šiol jie galės tiesiogiai dalintis mintimis, naujienomis su savo suburtu gerbėjų ratu. Sekėjai, prisijungę prie sekamo žmogaus kanalo, galės pamatyti akimirkas iš užkulisių ir išreikšti savo nuomonę reaguodami į kiekvieną žinutę ar nuotrauką jaustukais.
„Nors turinio kūrėjai Lietuvoje šiuo įrankiu naudotis dar neskuba, jie taip pat jau gali pakviesti norimą pašnekovą prisijungti į „Broadcast channel” viešą pokalbį. Jame jie gali skelbti naujienas apie bendradarbiavimus su prekių ženklais ar kviesti sekėjus stebėti diskusijas“, – teigia J. Antropik.
Toks diskusijų stebėjimas leidžia kanalo žiūrovams lengvai išreikšti palaikymą vienai ar kitai pusei ir parodyti, kuris argumentas yra stipresnis.
„Instagram“ – pirmaujančiųjų trejetuke
„Smart Insights“ 2023 metų duomenimis, „Instagram“ populiariausių socialinių medijų reitinge dalinasi trečią vietą su „WhatsApp“ susirašinėjimo platforma. Abi „Meta“ įmonės platformos yra itin populiarios, tačiau jų paskirtis skiriasi.
Lyginant su praėjusiais metais, „Instagram“ vartotojų skaičius išaugo 6 proc. Ir nors šią platformą lenkia kitos „Meta“ platformos – „Facebook“, „WhatsApp“ ir „Youtube“ – „Instagram“ atsilieka vartotojų pritraukimu nuo kitų augančių platformų. Nors, pavyzdžiui, „TikTok“ yra šeštoje vietoje bendrame reitinge, šios platformos vartotojų skaičius išaugo net 16 proc. Tokia pačia tendencija pasižymi ir „BeReal“, kurios naujų naudotojų skaičius išaugo net 313 proc.
Siekiant išsilaikyti reitingų viršuje, „Instagram“ kūrėjai reguliariai diegia atnaujinimus ir siūlo naujas funkcijas. Pastariesiems atnaujinimams būdingas bendras motyvas – naudotojų artimų draugų ratas (angl. close friends). Šis artimų žmonių ratas yra sudarytas paties vartotojo, tad atrinktiems draugams paskelbtos nuotraukos nebus viešai matomos visiems kitiems vartotojo sekėjams.
Artimų draugų rato pasirinkimas, žymimas žalios spalvos apvadu, yra vis dažniau matomas tarp „Instagram“ naudotojų publikuojamų istorijų. Virš „Instagram“ susirašinėjimų galima matyti tų sekėjų, kuriuos sekate ir patys, mintis. Su pastarosiomis „Instagram“ funkcijomis „Broadcast channels“ sieja ta pati idėja – siekis dalintis labiau asmeniškomis detalėmis jums artimesnių žmonių rate.
Išmanus Kalėdų senelis: 9 iš 10 vertina DI pagalbą renkantis dovanas
Tobulos šventės internete: kaip nepasiduoti spaudimui ir mėgautis savo Kalėdomis?
Iš proto varanti senutė: kaip DI kovoja su telefoniniais sukčiais?
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Ar jūsų CV išlaikys dirbtinio intelekto testą? Atsako, į ką atkreipti dėmesį ieškant darbo
Būkite budrūs: sukčiai bando nukreipti lietuvius į apgaulingas lošimų svetaines
Pasitikrinkite, ar jūsų telefone įjungti saugos pranešimai: vyks patikrinimas
Ar „ChatGPT“ meta iššūkį „Google“? Nauja paieškos funkcija ir kaip ja naudotis
Priklausomybė nuo meilės: kaip pažinčių programėlės „išnaudoja“ vartotojus
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...