Paskelbta
2 metai prieš-
„Instagram“ pristatė „Broadcast channels“ – galimybę turinio kūrėjams bendrauti su savo fanais „vienas-daugeliui“ principu (angl. one-to-many). Trečią vietą pagal populiarumą išlaikantis socialinis tinklas „Instagram“ nuolatos pristato naujas funkcijas ir įvairius atnaujinimus, kurie būtų būdingi tik šiai platformai.
„Turinio kūrėjai dabar gali tiesiogiai dalintis savo mintimis ir pasiūlymais su sekėjais. „Broadcast channels“ vizualiai atrodo kaip įprastas susirašinėjimas „Instagram“ platformoje, tačiau turinį skelbti gali tik kanalo kūrėjas. Vartotojai turi galimybę gauti savo sekamų žmonių įprastas ir balso žinutes, į jas reaguoti, dalyvauti sprendžiant ar siūlant, pavyzdžiui, ką nuomonės formuotojas valgys pietums. Norint tapti tokio tiesioginio kanalo dalimi „Instagram“ vartotojams tereikės priimti jų sekamo turinio kūrėjo pakvietimą prisijungti“, – teigia „Tele2“ skaitmeninių kanalų turinio vadovė Justina Antropik. Socialinis marketingas
Bendravimas su savo sukurta bendruomene
Lietuvoje jau veikianti funkcija „Broadcast channels“ siūlo naujas galimybes „Instagram“ nuomonės formuotojams. Nuo šiol jie galės tiesiogiai dalintis mintimis, naujienomis su savo suburtu gerbėjų ratu. Sekėjai, prisijungę prie sekamo žmogaus kanalo, galės pamatyti akimirkas iš užkulisių ir išreikšti savo nuomonę reaguodami į kiekvieną žinutę ar nuotrauką jaustukais.
„Nors turinio kūrėjai Lietuvoje šiuo įrankiu naudotis dar neskuba, jie taip pat jau gali pakviesti norimą pašnekovą prisijungti į „Broadcast channel” viešą pokalbį. Jame jie gali skelbti naujienas apie bendradarbiavimus su prekių ženklais ar kviesti sekėjus stebėti diskusijas“, – teigia J. Antropik.
Toks diskusijų stebėjimas leidžia kanalo žiūrovams lengvai išreikšti palaikymą vienai ar kitai pusei ir parodyti, kuris argumentas yra stipresnis. Socialinių tinklų marketingas
„Instagram“ – pirmaujančiųjų trejetuke
„Smart Insights“ 2023 metų duomenimis, „Instagram“ populiariausių socialinių medijų reitinge dalinasi trečią vietą su „WhatsApp“ susirašinėjimo platforma. Abi „Meta“ įmonės platformos yra itin populiarios, tačiau jų paskirtis skiriasi.
Lyginant su praėjusiais metais, „Instagram“ vartotojų skaičius išaugo 6 proc. Ir nors šią platformą lenkia kitos „Meta“ platformos – „Facebook“, „WhatsApp“ ir „Youtube“ – „Instagram“ atsilieka vartotojų pritraukimu nuo kitų augančių platformų. Nors, pavyzdžiui, „TikTok“ yra šeštoje vietoje bendrame reitinge, šios platformos vartotojų skaičius išaugo net 16 proc. Tokia pačia tendencija pasižymi ir „BeReal“, kurios naujų naudotojų skaičius išaugo net 313 proc. „Philip Morris Lietuva“ fabrikas Klaipėdoje gavo išskirtinį Baltijos šalyse įvertinimą už rūpestį vandeniu
Siekiant išsilaikyti reitingų viršuje, „Instagram“ kūrėjai reguliariai diegia atnaujinimus ir siūlo naujas funkcijas. Pastariesiems atnaujinimams būdingas bendras motyvas – naudotojų artimų draugų ratas (angl. close friends). Šis artimų žmonių ratas yra sudarytas paties vartotojo, tad atrinktiems draugams paskelbtos nuotraukos nebus viešai matomos visiems kitiems vartotojo sekėjams.
Artimų draugų rato pasirinkimas, žymimas žalios spalvos apvadu, yra vis dažniau matomas tarp „Instagram“ naudotojų publikuojamų istorijų. Virš „Instagram“ susirašinėjimų galima matyti tų sekėjų, kuriuos sekate ir patys, mintis. Su pastarosiomis „Instagram“ funkcijomis „Broadcast channels“ sieja ta pati idėja – siekis dalintis labiau asmeniškomis detalėmis jums artimesnių žmonių rate. Socialinių medijų marketingas
Dėl šios klaidos besikuriantys verslai praranda šimtus eurų: patarė, kaip to išvengti
Greitas gali tapti dar greitesnis? Patarė, kaip „paturbinti“ savo „Wi-Fi“ prasidėjus darbų ir mokslų sezonui
„Tele2“ pristato naują produktą: aktualu keliaujantiems
„Tele2“ pradeda išankstinę prekybą „iPhone 17“
Spalio 10-ąją – penktoji nacionalinė akcija „Žalia šviesa gyvenimui“ Lietuvoje: ką verta žinoti?
„Tele2“ planuoja įsigyti „Iterato“ verslo dalį
Arnoldas Lukošius: „Sukčiai pelnosi iš jūsų nelaimės – ko nedaryti, jei praradote telefoną“
Šis „YouTube“ kanalas – tarp žiūrimiausių Lietuvoje: karaliauja jaunimas
Vaiko rankose – telefonas: patarė, kaip saugiai įvesti atžalą į skaitmeninį pasaulį
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...