Sekite naujienas

Technologijos

Trys didžiausi automatizacijos iššūkiai automobilių pramonėje

L

Paskelbta

-

Automobilių sektoriaus skaitmeninimo tikslas nėra vien tik popierizmo mažinimas. Dirbtinis intelektas ir mašininis mokymasis gali padėti efektyviai valdyti duomenis – nenuostabu, kad šios technologijos vis labiau populiarėja. Tačiau jų diegimas kelia tam tikrų iššūkių. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kokie tai iššūkiai ir kaip jų efektyviai išvengti, paliekant juos užnugaryje.

Reklama

Kuo skiriasi skaitmenizacija, skaitmeninimas ir automatizacija automobilių pramonėje?

Skaitmenizacija reiškia platų skaitmeninių technologijų diegimą visoje organizacijoje ar pramonėje. Tai apima skaitmeninių įrankių, platformų ir strategijų integravimą, siekiant patobulinti procesus, sukurti naujus verslo modelius ir skatinti inovacijas.

Skaitmeninimas yra specifiškesnis, orientuotas į analoginių procesų pavertimą skaitmeniniais formatais. Automobilių pramonėje jis naudojamas transporto priemonių projektavimui, gamybai, pardavimams ir klientų aptarnavimui. Pavyzdžiui, skaitmeniniai projektavimo įrankiai leidžia greitai kurti prototipus, simuliacijas ir virtualius bandymus, taip pagreitindami gamybos ciklus ir gerindami transporto priemonių kokybę.

Automatizacija apima technologijų naudojimą užduotims atlikti su minimaliu žmogaus įsikišimu. Automobilių pramonėje tai apima robotizuotą gamybą, autonomines transporto priemones ir vairuotojo pagalbos sistemas. Gerindama efektyvumą, tikslumą ir saugumą, automatizacija keičia gamybos procesus ir iš naujo apibrėžia mobilumo standartus.

Skaitmeninimas automobilių pramonėje: būtinas pokytis

Siekdama padidinti efektyvumą, automobilių pramonė į tradicinius darbo procesus integruoja pažangias automatizacijos ir skaitmeninimo technologijas. Pavyzdžiui, dokumentų valdymas, duomenų panaudojimas ar bendradarbiavimas tiekimo grandinėje – tai, kas anksčiau priklausė nuo popieriaus, dabar dažniausiai yra skaitmenizuota, supaprastindama komunikaciją ir veiklos procesus. Be vidinio efektyvumo, skaitmeninimas taip pat padeda įmonėms atitikti klientų lūkesčius dėl sklandžių ir patogių skaitmeninių sąveikų.

carvertical VIN patikra

Duomenų skaitmeninimo esmė – gerinti operacijas, užtikrinant archyvuotos informacijos saugumą ir skatinant bendradarbiavimą. Naudojant tokius įrankius kaip „Comarch EDI“ sistema, įmonės gali supaprastinti duomenų valdymą, skaitmenizuodamos dokumentų mainus ir įgalindamos tiekimo grandinės automatizaciją. Prioritetizuodamos duomenų rinkimą, analizę ir skaitmeninę transformaciją, automobilių įmonės įgyja lengviau prieinamą ir saugesnį informacijos valdymą.

Pagrindiniai skaitmeninės transformacijos iššūkiai automobilių pramonėje

Iššūkis 1: Išlaidų ir produktų duomenų kokybės valdymas

Išlaidų valdymas išlieka pagrindiniu iššūkiu visoje automobilių tiekimo grandinėje, ribojančiu taupymo galimybes. Efektyvus dokumentų mainai tarp gamintojų ir 1, 2 bei 3 lygio tiekėjų yra labai svarbūs kontroliuojant išlaidas, užtikrinant tikslius produktų duomenis ir sklandų veiklos procesą. Prasta komunikacija ir duomenų neatitikimai gali sukelti gamybos vėlavimus, atitikties problemas ir padidėjusias veiklos išlaidas. Kaip atrodo darbas skaitmeniniame banke ir ko reikia norint jame sėkmingai dirbti?

Norėdamos spręsti šiuos iššūkius, įmonės taiko „just in time“ (JIT) arba „just in sequence“ (JIS) strategijas, kad kontroliuotų išlaidas ir optimizuotų procesus. Tiekimo grandinės funkcijų skaitmeninimas ir automatizacija gali reikšmingai pagerinti verslo operacijas, didindamos skaidrumą ir atsekamumą.

Skaitmeniniai sprendimai, tokie kaip EDI sistema, užtikrina geresnę rankinių klaidų kontrolę, kurios dažiai pasitaiko kokybės kontrolėje, ir gerina duomenų perdavimą tarp skyrių. Šie patobulinimai teigiamai veikia produktų kokybę ir susijusias išlaidas, taip pat mažina gamybos vėlavimus ir didina veiklos efektyvumą.

Iššūkis 2: Aplinkos poveikis ir reguliavimo spaudimas

Tvarumas tampa esminiu dėmesiu visose pramonės šakose, ir automobilių sektorius nėra išimtis. Didėjantis rūpestis dėl aplinkos veikia tiek gamintojus, tiek vartotojus, vis labiau akcentuojant „aplinkos atsakomybę“ priimant pirkimo sprendimus.

Skaitmeninimas ir automatizacija padeda mažinti automobilių gamybos poveikį aplinkai, gerindami duomenų valdymą, tiekimo grandinės operacijas ir transportavimo procesus. Be to, pasauliniai reguliuotojai griežtina reikalavimus, siekdami sumažinti spūstis, sumažinti sektoriaus anglies pėdsaką ir padidinti transporto saugumą bei tvarumą. Norėdami atitikti šiuos reikalavimus, pramonė kuria sujungtas ir išmanias technologijas.

Gamintojai ir jų tiekėjai jau tyrinėja tvarias koncepcijas, tokias kaip:

  • Išmanieji miestai
  • Išmaniosios transporto sprendimai
  • Visiškas transporto infrastruktūros skaitmeninimas (pavyzdžiui, Singapūras, Helsinkis ir Ciurichas pirmauja šioje srityje). Tuo pačiu metu jie siekia atitikti ESG tikslus, mažindami anglies emisijas ir kurdami tvaresnes tiekimo grandines bei procesus. Tai apima logistikos optimizavimą, gamybos energijos efektyvumo gerinimą ir žiedinės ekonomikos principų taikymą, siekiant sumažinti atliekas.

Iššūkis 3: Konkurentų aplenkimas ir rinkos poreikių tenkinimas

Daugelis automobilių įmonių sparčiai įgyvendino skaitmenines transformacijas, reaguodamos į COVID-19 pandemijos keliamus iššūkius. Didesniems gamintojams šie pokyčiai suteikia galimybių didinti investicijas ir augimą. Tačiau, norėdami išlikti konkurencingi, tiekėjai ir partneriai taip pat privalo prisitaikyti prie šios skaitmeninės transformacijos.

Skaitmeninimas automobilių sektoriuje yra esminis, siekiant išlikti konkurencingam ir įgyti rinkos pranašumą. Jis leidžia įmonėms integruoti sistemas ir duomenis, taip didindamas efektyvumą ir stiprindamas pozicijas prieš konkurentus.

Ar automobilių pramonė pasirengusi skaitmeninei komercijai?

Istoriškai sudėtingas automobilių pardavimo procesas ir nusistovėjusi pardavimų tinklo struktūra trukdė sektoriui visiškai priimti skaitmeninę transformaciją. Tačiau dabar pramonė yra pasirengusi iš naujo įvertinti savo platinimo metodus ir integruoti naujus įrankius, skirtus valdyti didėjančiam duomenų kiekiui, galiausiai gerindama klientų patirtį. Naujausia apklausa parodė, kas masina lietuvius į parduotuves

Daugelis automobilių sektoriaus įmonių pradėjo tyrinėti skaitmeninės komercijos potencialą, tačiau susiduria su keliais iššūkiais, ypač techniniais kliūtimis ir galimais reguliavimo konfliktais, kurie gali sulėtinti pažangą.

Įvairių įmonių tyrimai paskatino iš naujo įvertinti pirkimo procesą, daugiausia dėmesio skiriant skaitmeninimui. Nors tai gali būti teisingas kelias, siekiant padidinti automobilių pardavimus, pramonės sėkmė priklausys nuo jos gebėjimo pasinaudoti skaitmeninės komercijos teikiamomis galimybėmis. Verslas įvertino el. prekybos naudą

4 pagrindiniai skaitmeninimo ir automatizacijos privalumai automobilių gamyboje

  1. Optimizuotas tiekimo grandinės valdymas

Skaitmeninimas pašalina barjerus tarp skyrių, sukuriant integruotą ekosistemą.
Realaus laiko stebėjimas visoje tiekimo grandinėje, nuo žaliavų iki klientų, gerina kontrolę ir apsaugo nuo trikdžių.

  1. Plėtra į naujas rinkas

Skaitmeniniai įrankiai pašalina komunikacijos ir organizacinius barjerus, suteikdami prieigą prie naujų geografinių rinkų ir inovatyvių produktų galimybių.

  1. Padidėjęs konkurencingumas

Skaitmeniniai įrankiai leidžia lanksčiai gaminti, suteikdami galimybę kurti pritaikytus modelius.
Lean gamybos procesai ir greitas grįžtamasis ryšys sumažina pateikimo į rinką laiką ir išlaidas, gerindami konkurencingumą.

  1. Geresnė klientų patirtis

Skaitmeniniai procesai gerina klientų pasitenkinimą, suteikdami galimybę gauti realaus laiko grįžtamąjį ryšį ir personalizuotą aptarnavimą.
Automatizacija ir naujos technologijos palengvina klientų aptarnavimą ir sukuria nuoseklią, į klientą orientuotą patirtį visuose sąlyčio taškuose.

Kaip skaitmeninimas ir automatizacija stiprina automobilių pramonę

Skaitmeninimas automobilių pramonėje suteikia reikšmingų privalumų, padarydamas operacijas išmanesnėmis ir labiau duomenimis pagrįstomis visose srityse, įskaitant gamybą, tiekimo grandinę, rinkodarą, pardavimus ir pospardaviminį aptarnavimą. Lietuvos geležinkelių sektoriuje – dideli pokyčiai

Kadangi tiekimo grandinė tampa vis skaitmeniškesnė, tradiciniai barjerai pašalinami, skatinamas bendradarbiavimas ir kuriamas stipresnis, atsparesnis verslas. Pramonė privalo taikyti gilesnes skaitmenines strategijas, sutelkdama dėmesį į duomenų valdymą ir tikslią analizę. Tokie sprendimai kaip „Comarch EDI“ supaprastina dokumentų mainus, didindami tiekimo grandinės matomumą ir užtikrindami sklandų bendravimą tarp partnerių.

Klientų pasitenkinimas ir bendradarbiavimas tarp skyrių yra ne mažiau svarbūs. Norėdamos visiškai pasinaudoti naujomis rinkos galimybėmis, įmonės privalo keisti savo kultūrą ir mąstyseną, priimdamos laipsnišką ir sklandų pokytį.

Sulaukus didelio susidomėjimo padidintas finansavimas verslo skaitmeninimui

Turinys priklauso: asiafinancial.com

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |