Paskelbta
7 val prieš-
By
LukasĮžengus į 2025-uosius metus, ne vienam B2B verslo sektoriaus atstovui kilo klausimas: kokios skaitmeninės reklamos strategijos šiemet veiks geriausiai? Praėjus keletui pirmųjų metų mėnesių jau matyti tam tikros tendencijos į kurias, siekiant stabilios verslo plėtros, dėmesį turėtų atkreipti kiekviena B2B sektorių atstovaujanti įmonė.
Teisingas skaitmeninės reklamos kanalas – tiesus kelias pas klientą
Anot skaitmeninės rinkodaros agentūros „Raibec“ vadovo Remigijaus Kuliešiaus, 2025-aisiais itin svarbu testuoti skirtingus reklamos kanalus ir identifikuoti efektyviausią jų derinį. Eksperto teigimu, nėra vienos tinkamiausios B2B reklamos platformos – sėkmę lemia strateginis požiūris, tikslinės auditorijos segmentavimas ir gebėjimas lanksčiai prisitaikyti prie rinkos pokyčių.
„B2B reklamai vis svarbesnės tampa platformos, kurios tiesiogiai pasiekia pačius sprendimų priėmėjus. Kalbant pavyzdžiais, „LinkedIn“ išlieka pagrindine reklamos platforma, leidžiančia segmentuoti auditorijas pagal industriją, pareigas ir įmonės dydį. „Google Ads“ paieškos reklamos ir „YouTube“ vaizdo turinys užtikrina tikslinį pasiekiamumą, na, o „Meta“ platformos („Facebook“, „Instagram“) gali veikti kaip papildomas užklausų generavimo įrankis. Svarbiausia atrasti tinkamiausią derinį unikaliam jūsų verslo modeliui ir jį gerai ištestuoti“, – teigia R. Kuliešius.
Prekės ženklo žinomumo didinimas tampa būtinybe
Verslai, kurie iki šiol orientavosi tik į tiesioginį užklausų rinkimą, turėtų daugiau dėmesio skirti prekės ženklo žinomumo kampanijoms. Tvirto įvaizdžio kūrimas padeda ne tik generuoti daugiau potencialių klientų, bet ir užtikrinti didesnį pasitikėjimą verslu ilguoju laikotarpiu. Jei produktas ar paslauga dar neturi pakankamos paklausos, pirmiausia rekomenduojama investuoti būtent į prekės ženklo žinomumą – taip formuojama būsima auditorija ir ilgainiui auginamas organiškas susidomėjimas produktu ar servisu.
Ekspertas prideda, jog, ypatingai svarbu noriai įsileisti skaitmeninės reklamos naujoves ir nepabijoti inovatyvių sprendimų. B2C sektoriaus atstovai linkę labiau eksperimentuoti su savo skaitmeninės reklamos strategijomis, o štai B2B sektorius naujoves įsileidžia kiek vangiau ir dažnu atveju nuo jų susilaiko. Būtent jos gali ypatingai pasiteisinti verslams, kurie prekiauja nišiniais sprendimais.
Sėkmės rodikliai: svarbus ne tik užklausų kiekis, bet ir jų kokybė
„Raibec“ vadovas pastebi, jog daugelis B2B atstovų pradėję intensyviau dirbti su skaitmeninės reklamos kampanijomis tikisi, jog bene iš karto sugeneruos didelį užklausų skaičių. Tačiau čia reikėtų nepamiršti, jog B2B pardavimo ciklai yra ilgesni, o nišinių sprendimų auditorijos – ribotos. Ypatingai svarbu nesikoncentruoti tik į užklausų kiekį, nes net ir gaunant didelį skaičių pastarųjų, dalis gali būti labai nekokybiškos. Tad reikėtų įvertinti ar verslas naudoja skaitmeninius sprendimus, kurie galėtų atsakingiems asmenims pagelbėti su kokybiškų užklausų atrinkimu. Būtent jie optimizuoja šį procesą ir padaro jį gerokai paprastesniu.
„CRM integracija su reklamos kanalais B2B sektoriui tampa būtina sąlyga, siekiant objektyviai įvertinti rinkodaros veiksmų poveikį pardavimams. Reikia suvokti, jog ne visos užklausos yra lygiavertės – būtina sekti, kiek jų virsta realiais klientais. Ir čia susiduriama su problemomis. Jei įmonė neturi CRM sistemos ar nėra iki galo susitvarkiusi analitinių procesų, to padaryti bene neįmanoma.“, – teigia Kuliešius.
Kokybiški duomenys – būtina sąlyga sėkmingoms B2B DI reklamos kampanijoms
Nūdienoje, dirbtinio intelekto sprendimai leidžia tiksliau segmentuoti auditorijas, prognozuoti pirkimo elgseną ir automatizuoti reklamos rodymą geriausiu laiku. Tačiau tam, kad verslas galėtų naudotis DI privalumais, jis turi užtikrinti kokybiškų duomenų rinkimą. Būtent jie „maitina“ šiuos algoritmus ir leidžia pasiekti geriausių rezultatų. Be kokybiškų duomenų dirbtinis intelektas paprasčiausiai negali efektyviai veikti.
Pasak Remigijaus Kuliešiaus, 2025-aisiais skaitmeninės reklamos sėkmę lemia ne tik technologiniai sprendimai, bet ir strateginis požiūris bei gebėjimas prisitaikyti prie nuolat besikeičiančios aplinkos. Įmonės, kurios skaitmeninę rinkodarą suvokia kaip ilgalaikę investiciją, o ne trumpalaikį eksperimentą, pasieks geriausių rezultatų ir galės džiaugtis stabiliu augimu.
Įžengus į 2025-uosius metus, ne vienam B2B verslo sektoriaus atstovui kilo klausimas: kokios skaitmeninės reklamos strategijos šiemet veiks geriausiai? Praėjus...
Gyvenamosios ir komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą Gandijos mieste, Valensijos regione, Ispanijoje vystanti „Metanira“ UAB pradeda viešą turtu užtikrintų 3,745 mln....
Advokatų kontora „Glimstedt“ tęsia paramos ir mecenatystės tradicijas ir džiaugiasi nauja partneryste su Lietuvos nacionaliniu operos ir baleto teatru (LNOBT)....
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT), siekdama įvertinti elektroninių ryšių paslaugų kokybę, 2024 m. atliko 218 tūkst. mobiliosios interneto prieigos...
Tarptautinė telematikos sprendimų lyderė „Gurtam“, su pagrindine būstine Vilniuje, rinkoje yra daugiau nei 20 metų ir visą šį laiką žmonės,...
Visuomenės nuomonės apklausa atskleidė, jog vienas iš dešimties vairuotojų už metinį civilinės atsakomybės draudimo liudijimą sumoka daugiau nei 150 eurų....
Renkantis nepriklausomą elektros tiekėją, vartotojai vis dažniau vertina ne tik kainą, bet ir papildomas paslaugas. Klientų aptarnavimo kokybė, paslaugų lankstumas...
Vis dar besitęsiantis darganotas ir permainingas periodas lėmė didelį sergamumą, o praėję metai taip pat išsiskyrė itin gausiu sergančiųjų skaičiumi....
Gyvenant iššūkių ir pokyčių pilname pasaulyje ypač svarbu stiprinti psichologinį vaikų atsparumą, kad jie galėtų atlaikyti užklupusius sunkumus. Psichologai atkreipia...
Apgaulės schemoms tobulėjant ir daug Lietuvos žmonių tampant nuotolinių sukčių aukomis, būtina didinti budrumą apsiperkant internetu. Viena tokių el. parduotuvių...