Sekite naujienas

Reklama ir marketingas

„Bitė Lietuva“ kalėdinė kampanija sukėlė itin stiprias emocijas

Paskelbta

-

Kalėdinis laikotarpis – vienas gražiausių periodų metuose. Neretai prekės ženklai šiuo metu vykdo jautrias reklamines kampanijas ir stengiasi atliepti žmonių emocinius poreikius. „Bitė Lietuva“ ne išimtis – šiais metais pasirinkta kalbėti apie pamatines žmonių vertybes ir Lietuvos gyventojai tai įvertino labai teigiamai. Reprezentatyvios apklausos duomenimis, 2 iš 5 mačiusiųjų reklamą, jai davė net 9 ar 10 balų.

Reklama

Reikšmingai daugiau žmonių, nei reklamų rinkos vidurkis, nurodė ir tai, kad reklama patinka labiau, nei kitos panašios reklamos.

„Bitės“ kalėdinis klipas – tai lyg nedidelis detektyvas. Istorijoje rodomas berniukas, kuris yra sukūręs išskirtinį ryšį su projektoriumi, visur su savimi jį nešiojasi. Klipo eigoje žiūrovas mato užuominas ir apie senelį. Galiausiai paaiškėja, kad projektorius berniukui toks brangus todėl, nes tai senelio, kurio jau nebėra, dovana. Kalėdų vakarą berniukas visai šeimai parodo atsiminimus, kurtus su seneliu, ir dovana tampa tarsi palikimu, įamžinančiu laiką praleistą kartu.

„Šiais metais per Kalėdas kvietėme atsigręžti į pamatines žmonių vertybes: buvimą kartu, prisiminimų kūrimą. Dovanos – tik dalis šventinės patirties. Nes iš tikrųjų jos brangios ir vertingos tik tada, kai jas dovanoja ypatingas žmogus”, – pasakoja Agnė Gintautaitė, skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo vadovė.

Šią žinutę puikiai suprato ir palaikė Lietuvos gyventojai. „Rinkodaros ir komunikacijų mokslų instituto KOG” duomenimis, 73 % mačiusiųjų reklamą įvardino, kad reklama priminė buvimo kartu su artimaisiais svarbą ir atkreipė dėmesį ne į materialių, o emocinių dovanų vertę. Reklama taip pat sukėlė ypač platų teigiamų emocijų spektrą net 74 % apklaustųjų. Reklamą pažiūrėjusiems asmenims dažniausiai buvo užfiksuotos laimės (31 %) ir pasitenkinimo (42 %) būsenos.

„Sukelti šiltas emocijas žmonėms buvo vienas iš pagrindinių reklamos tikslų. Tai pasiekti žiemos švenčių periodu nėra lengva, nes konkurencija reklamos rinkoje – milžiniška. Tad labai džiugu, kad tą mums padaryti pavyko”, – džiaugiasi A. Gintautaitė.

Be to, vienas didžiausių iššūkių, kuriant kalėdinę kampaniją – suderinti Lietuvos ir Latvijos rinkų auditorijų poreikius. Nors kalėdinis klipas ir buvo kurtas Lietuvoje, jis yra skirtas abiem šalims.

Pasiteisino: muzika, siužetas, nuotaika ir medijos pasirinkimai

Labiausiai patikęs elementas kalėdinėje reklamoje – net 46 % mačiusiųjų reklamą – muzikinis takelis. 200 metų senumo dainą „Auld Lang Syne” specialiai „Bitė Lietuva“ kalėdinei reklamai atkūrė dainininkė Gabrielė Vilkickytė ir kompozitorius Aurimo Vilkišius. Antroje ir trečioje vietoje, atitinkamai po 40 % ir 38 %, rikiuojasi reklamos nuotaika bei siužetas, istorija.

„Kiekvienai kampanijai, taip pat ir kalėdinei, yra keliami trys svarbiausi kriterijai – matomumas, prekės ženklo identifikavimas ir reklamos, žinutės patrauklumas. Visuose šiuose kriterijuose ne tik reikšmingai viršijome pernai metų rezultatą, bet ir visų Lietuvos reklamų vidurkį”, – sako „Bitė Lietuva“ prekės ženklo vadovė.

A. Gintautaitė pasakoja, kad siekiant pasiekti kuo didesnę auditoriją, kampanijos komunikacijai buvo pasirinkti penki skirtingi kanalai: televizija, salonai, internetas, kino reklama, radijas. O G. Vilkickytė dainą „Auld Lang Syne” atliko ir kaip sveikinimą „Bitė Lietuva“ klientams.

„Apie šią dainą ir bendrai kalėdinio klipo paveikumą – gavome daug atsiliepimų iš partnerių, visuomenės. Žmonės su mumis dalinosi, kad pažiūrėję klipą, išgirdę dainą, liko labai sujaudinti. Dainą klausė ne kartą ir ne du”, – sako „Bitė Lietuva“ prekės ženklo vadovė.

Visi medija kanalai, tyrimų bendrovės vertinimu, buvo puikiai panaudoti. Geriausiai reklama pastebėta televizijoje.

„Tokiais intensyviais laikotarpiais, kaip Kalėdos, televizijos eteris yra perpildytas ir gauti tiek laiko, dėmesio reklamai, kiek norėtųsi ar net planuoji – labai sudėtinga. Džiugina tai, kad pavyko televizijos mediją išnaudoti sėkmingai”, – dalinasi A. Gintautaitė.

Po to rikiuojasi internetas, radijas, kino teatras ir prekybos vietos. Vien „YouTube“ platformoje kalėdinė reklama peržiūrėta 1,5 mln. kartų. O, pavyzdžiui, kine, kaip teigiama tyrimų bendrovės ataskaitoje, išvis vienas geriausių reklamos pastebėjimo rezultatų Lietuvos reklamos rinkoje – net 3,5 karto didesnis nei vidurkis.

Įdomu ir tai, kad reklamą reikšmingai daugiau pastebėjo moterys (73%) bei 18-34 m. asmenys (4 iš 5 šios amžiaus grupės asmenų matė reklamą bent viename iš kanalų).

Reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą sausio pradžioje atliko „Rinkodaros ir komunikacijų mokslų institutas KOG“. Tyrime dalyvavo 401 Lietuvos gyventojas, 18-64 m. amžiaus.

Su „Bitė Lietuva“ kalėdine reklama galite susipažinti čia: https://www.youtube.com/watch?v=m7FSyYSJrTU

Su „Bitė Lietuva“ kalėdiniu sveikinimu klientams – čia: https://www.youtube.com/watch?v=nWEE_llBLlA

Naujienos

Verslas15 val prieš

„Contribee“ turi naujus savininkus – bendrovę įsigijo „Masiva group“

Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....

Verslas17 val prieš

„PayPal“ valdyboje – „Tesonet“ atstovė Eglė Eidimtaitė

„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...

Dirbtinis intelektas23 val prieš

CVbankas.lt pristato dirbtinio intelekto įrankį, padedantį sparčiau ir tiksliau atrinkti tinkamiausius kandidatus

Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...

Verslas2 d. prieš

„Rimi“ plečia parduotuvių tinklą: modernus prekybos centras atvėrė duris Šiauliuose

Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...

Nekilnojamasis turtas2 d. prieš

Geriausias Lietuvoje 2024 metų gyvenamosios paskirties projektas – „Parko pakrantė“ Klaipėdoje

Geriausio Lietuvoje gyvenamosios paskirties projekto apdovanojimas šiais metais keliauja į Klaipėdą. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos kartu su Darnios plėtros...

Ekspertai

Ekspertai14 val prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai18 val prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai19 val prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai2 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai3 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |