Paskelbta
1 metai prieš-
E. prekybos banga veržiasi į pačias netikėčiausias sritis – reklamos verslą. Lietuvoje startuoja unikali el. platforma ForAds.lt, kurioje galima „nusipirkti“ arba „parduoti“ reklamą.
Tai kaip prekybos centras internete (reklamos marketplace), kur vienoje vietoje galima įsigyti pačią įvairiausią reklamą iš skirtingų tiekėjų arba išnuomoti savo turimą reklamos plotą.
Reklamos plotų nuoma – iš vienų rankų
„Esame kaip tiltas, jungiantis reklamos galimybių ieškančius verslus su reklamos plotų savininkais. Ši platforma suteikia verslams galimybę visus reklamos kanalus patogiai rasti vienoje vietoje ir matyti lokacijas viename reklamos žemėlapyje.
Pastebime, kad klientams patogiau reklamos paslaugas užsakyti per centralizuotą platformą nei kreiptis į keliolika skirtingų paslaugų tiekėjų“, – teigia bendrovės „Connective media“, valdančios skaitmeninių ekranų tinklą B2Screen, vadovas Laurynas Baublys.
Būtent B2Screen komanda ir sukūrė šį inovatyvų įrankį ForAds.lt, kuris padeda taupyti laiką planuojant ir užsakant reklamines kampanijas. Idėjai įgyvendinti prireikė daugiau nei metų.
„Dažnai verslai susiduria su iššūkiais, kaip būti labiau matomiems ir pastebėtiems, kaip susiplanuoti efektyvias reklamines kampanijas ir nustebinti savo potencialius klientus netradicine reklama. Todėl ieško naujų reklamos vietų, originalių kanalų ar netikėtų sprendimų, kaip, pavyzdžiui, reklama taksi automobilyje ar automobilių stovėjimo aikštelėje, verslo centro lifte ar prekybos centro tualete.
Kartais verslo savininkas pamato greitkelyje reklaminį skydą, bet nežino, kur kreiptis, kad galėtų užsisakyti reklamą. Mūsų platformos tikslas – surinkti visus reklamos kanalus į vieną vietą. Kuriame partnerystes net su konkurentais, kad klientams nereikėtų klaidžioti ieškant skirtingų reklamos pardavėjų, bet būtų patogiau viską gauti iš vienų rankų“, – teigia B2Screen Plėtros ir pardavimų vadovė Aušra Jarutytė, kurios misija ir yra rasti visas netikėčiausias reklamai vietas, generuoti naujas idėjas.
Virš 800 skirtingų reklaminių pozicijų
Inovatyvi reklamos platforma ForAds startuoja su plačiu reklamos plotų nuomos pasirinkimu.
Šiandien naujoje el. platformoje galima rasti virš 800 skirtingų reklaminių pozicijų: nuo skaitmeninių ekranų verslo centruose iki ekranų gydymo įstaigose, nuo lauko reklamos stendų iki nestandartinių reklamos galimybių oro uostuose, prekybos centruose, viešajame transporte ar parodų centre „Litexpo“ bei daugelis kitų reklamos galimybių.
Šia reklamos plotų nuomos el. platforma ir reklamos žemėlapiu kiekvienas verslas ar media, reklamos agentūra gali naudotis nemokamai.
„Paieška patogi, greita ir paprasta. Galima tikslingai išfiltruoti reklamos plotų paiešką pagal reikalingą miestą, reklamos tipą ar srautą. Jei kažkam aktualus tik tam tikras miestas, pavyzdžiui, Šiauliai, rasite reklamos galimybes būtent toje vietoje.
Tai puikus įrankis tiek smulkiam, tiek vidutiniam bei dideliam verslui matyti vienoje vietoje visas reklamos galimybes, rasti tinkamiausią reklamos plotą ir tokiu būdu pasiekti savo auditoriją“, – privalumus vardina A. Jarutytė.
Tikisi, kad platforma taps neatsiejama reklamos valdymo dalimi
Ateityje planuojama platformą dar tobulinti, įdiegti daugiau funkcijų ir galimybių, kad reklamines kampanijas būtų galima dar tikslingiau suplanuoti.
„Tikimės, kad jau artimiausiu metu ši platforma taps neatsiejama verslo reklamos planavimo ir valdymo dalimi, kuria naudosis tiek klientai, rinkodaros specialistai, tiek konkurentai. Šiuo projektu siekiame suteikti didžiausią vertę klientams, kad jie gautų informaciją apie visus esamus ir naujus reklamos kanalus bei netradicinius sprendimus“, – teigia L. Baublys.
El. reklamos plotų nuomos platforma ForAds veikia panašiai kaip booking.com ar kiti marketplace, kur vienoje vietoje galima rasti tiek viešbučius, tiek apartamentus ir pasirinkti pagal kainą ar kitus prioritetus.
Partneriais gali tapti net konkurentai
„Kviečiame į partnerystę jungtis visus – tiek didelius, tiek mažesnius verslus, turinčius vos vieną ar dvi reklamos plokštumas ar ekranus Lietuvoje. Vienoje platformoje klientams bus lengviau rasti visas reklamines pozicijas. Tad apie jūsų laisvą reklamos plotą, eterį ar akcijas potencialūs klientai greičiau sužinos. Padėsime generuoti daugiau klientų ir daugiau pardavimų“, – privalumus vardina B2Screen Plėtros ir pardavimų vadovė A. Jarutytė.
ForAds.lt projekto partneriais jau tapo Vilniaus viešasis transportas, didžiausias Lietuvoje parodų ir kongresų centras „Litexpo“, Lietuvos oro uostai, prekybos ir verslo centrai, valstybinės ir privačios gydymo įstaigos ir kiti.
„Tikiu, kad ši partnerystė ir platformos funkcionalumai rinkos dalyviams leis operatyviau planuotis reklamos kampanijas ir pasiekti tikslinę auditoriją. Per metus „Litexpo” sulaukia apie 500 tūkstančių lankytojų, todėl dabar įvairūs prekės ženklai bus dar labiau pastebimi,” – sako „Litexpo” pardavimų vadovas Mantas Kazlauskas.
Reklamos užsakymo platformoje ForAds jau galima rasti beveik 100 įvairių „Litexpo“ reklaminių pozicijų.
„Prisijungimas prie Forads.lt mums atveria daugiau galimybių pasiekti klientus, kuriems yra aktualios reklamos paslaugos viešajame transporte. Rinkoje iki šiol nebuvo tokio įrankio, kuris verslams taip patogiai ir aiškiai pateiktų informaciją apie reklamos galimybes skirtinguose reklamos plotuose visoje Lietuvoje. Manau, kad greitu metu šią platformą pamėgs tiek reklamos plotų savininkai, tiek jų klientai“, – teigia Vilniaus viešojo transporto rinkodaros vadybininkė Gintautė Kvilonskė.
Galima užsisakyti reklamą visoje Lietuvoje
„Lauksime grįžtamojo ryšio iš partnerių ir klientų, ar judame teisinga linkme. Dar daug ką reikia įdiegti ir automatizuoti, tačiau norime pasitikrinti rinką, kokią vertę kuria įrankis ir kaip galime jį dar labiau patobulinti, kad taptų neatsiejama dalimi planuojant ir užsakant reklamines kampanijas“, – viliasi „Connective media“ vadovas L. Baublys.
Jis kviečia visus, turinčius reklamos plotų ir norinčius pritraukti papildomų klientų, susisiekti ir jungtis prie Forads.lt partnerių rato.
El. platformoje Forads.lt užsisakyti reklamą jau galima ne vien didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, bet ir Druskininkuose, Elektrėnuose, Kaišiadoryse, Kėdainiuose, Marijampolėje ir daugelyje kitų miestelių. Visų siūlomų reklamos vietų sąrašą galima rasti internetinėje svetainėje www.forads.lt .
Paskelbta „Telematics & Connected Mobility“ konferencijos programa: tarptautinė patirtis atvyksta į Vilnių
Ko gero, pasiektas rekordas: tapytoja Eglė Kurlianskaitė kartu su 56 bendraautoriais nutapė „Ateities miestą“
„Gurtam“ pradeda išankstinę registraciją į „Telematics & Connected Mobility“ konferenciją
Laurynas Suodaitis atskleidžia, ką iš tiesų patyrė per savo gyvenimo kelionę
Inga Vilimė atskleidžia: kaip Vilniaus knygų mugė ir audioknygos keičia mūsų gyvenimus
LITEXPO pasirinko naują maitinimo partnerį – „Taurakalnis“ pradeda bendradarbiavimą
Paliko Šrilanką ir atvykęs į Lietuvą įgyvendino savo svajones: šefas Dilan atskleidžia, kaip tai įvyko
Vilniaus knygų mugės savanoriai ir ilgamečiai lankytojai: „Mugė tapo neatsiejama gyvenimo dalimi“
Marius Lucka atskleidė, ko išmoko kelionėse: visas pasaulis vienoje vietoje
„Telia Lietuva“ – pirmasis telekomunikacijų operatorius šalyje, išdrįsęs išeiti į viešąją akcijų biržą prieš 25 metus, kai šiuolaikiškas ir skaidrus...
Didžiausia Baltijos šalyse duonos, užkandžių ir šaldytos produkcijos gamintoja „Mantinga Group“, konsoliduotais audituotais duomenimis, pernai gavo 187,3 mln. eurų pajamų...
Geriausios dirbtinio intelekto priemonės pagal kategorijas: DI asistentai (pokalbių robotai): ChatGPT, Claude, Gemini, DeepSeek, Grok Vaizdo įrašų kūrimas ir redagavimas:...
„Estoty Vilnius“ vykdomasis direktorius Arnoldas Žvinys Kas lemia įmonės sėkmę ilguoju laikotarpiu? Bene visi mini strategiją, inovacijas ar investicijas, tačiau...
Moksleivių atostogų metu daugelis dirbančių tėvų susiduria su iššūkiu, kaip mokykloje besimokantiems savo vaikams užtikrinti prasmingą laisvalaikį. Kol sprendimai viešojo...
Palyginti su kitais produktais, vynas ir spiritiniai gėrimai yra vieni iš labiausiai klastojamų produktų – dėl to ES kasmet prarandama...
Atšilus orams, Lietuvos upes kasmet užplūsta aktyvaus laisvalaikio mėgėjai – kiekvieną sezoną tūkstančiai žmonių griebia irklus ir leidžiasi į nuotykius...
Lietuva iki 2050 metų siekia tapti klimatui neutralia valstybe ir naujos kartos pramonės centru. Tai reikalauja reikšmingos transformacijos tiek energetikos,...
„Caption“ antrus metus iš eilės organizuoja iniciatyvą, skatinančią vienai dienai visiškai atsitraukti nuo socialinių tinklų. Dalyvauti kviečiami visi Lietuvos gyventojai,...
Meteorologai prognozuoja, kad šiemet birželis ir vėl bus šiltesnis už vidurkį. Nors saulės spindulių išsiilgę gyventojai galės džiaugtis vasariškomis dienomis,...