Paskelbta
1 metai prieš-
Pasirodė nauja išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ kalėdinė reklaminė kampanija, kurioje galima išvysti daugybę puikiai pažįstamų miško gyvūnų. Tiesa, reklamoje gyvūnai netikėtai prabyla žmonių balsais, o jų dėmesį patraukia išmanieji įrenginiai. Anot Dominykos Jonušienės, „Pildyk“ prekių ženklo vadovės, nuotaikingoje kampanijoje taip pat pirmą kartą pasitelktas ir dirbtinis intelektas (DI).
Šeškai, pelėda, zuikis, ežiukas, lapė, vilkas – visus šiuos retai drauge sutinkamus gyvūnus pavyko „suvienyti“ ką tik pasirodžiusios „Pildyk“ reklamos kūrėjams. Reklaminėje kampanijoje pirmą kartą pasitelkti ir dirbtinio intelekto įrankiai. Dalis gyvūnų, matomų vaizduose, skirtuose interneto reklamai – DI kūriniai.
„Kokybiškas ir nebrangus, linksmas „Pildyk“ prekės ženklas visuomet pasižymi naujovėmis ir pirmieji rinkoje išbando neįprastus dalykus. Pavyzdžiui, per karantiną filmavome klipą darbo iš namų sąlygomis, o šių metų vasarą pristatėme ir pirmąją reklamą be scenarijaus, filmuotą telefonu. Šįkart dirbtiniam intelektui davėme užduotį atkartoti reklaminio klipo personažus ir vaizduose, skirtuose interneto reklamai. Matome, kad technologijai puikiai pavyko susidoroti su šia užduotimi ir perteikti klipo nuotaiką pačiu inovatyviausiu būdu“, – teigia D. Jonušienė.
Anot jos, reklaminiame klipe galima išvysti ir tikrus naminius gyvūnus. Filmavime dalyvavo net 7 itin aktyvūs ir visą komandą ant kojų pakėlę naminiai šeškai, taip pat jau ne kartą filmavimo aikštelę išbandęs šuo Saulė, savo išvaizda primenanti vilką, ir ežiukas. Kūrybinės komandos teigimu, nors ir prireikė daugiau laiko filmavimui, gyvūnams vaidinti ir leisti laiką aktorių draugijoje sekėsi puikiai.
„Klipe norėjome suderinti technologijas su lietuvių tautosaka. Nors šiuo laikotarpiu išsiskirti iš bendro komunikacinio triukšmo tikrai nelengva, tačiau tikime, kad daugelis žiūrovų prisimins vaikystę, kai įtempę ausis klausydavosi, ar pavyks išgirsti naminių gyvūnėlių pašnekesių. Šventinėje „Pildyk“ reklamoje neįprastą technologijų vakarėlį užkūrė miško gyvūnėliai, kuriuos, kaip ir daugelį žmonių, sudomina išmanieji įrenginiai“, – sako D. Jonušienė.
Kalėdinės reklamos idėjos autoriai – kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“, gamybą atliko produkcijos namai „Idée Fixe“, režisavo – Jonas Trukanas. Naujausią „Pildyk“ reklaminį klipą galima išvysti čia.
Asmeninis DI gydytojas, psichologas ir treneris – utopija ar ateitis?
Vokietijoje pristatyta dirbtinio intelekto ateitis: kaip technologijos keičia mūsų kasdienybę?
Dirbtinis intelektas, elektrifikavimas ir tvarumas buitinėje elektronikoje
Štai kaip „Wi-Fi“ evoliucija per 5 metus radikaliai pakeis jūsų namus
Internetinių programėlių kūrimas be programavimo įgūdžių: „Hostinger Horizons“ DI įrankis dabar prieinamas visiems
„Telia“: DI su klientais jau dirba kaip specialistas, tačiau „nemiegantis kolega“ kainuoja nepigiai
Dirbtinis intelektas ir akcijų rinka: į kokias įmones investuoti dabar, kol nevėlu?
Dirbtinio intelekto specialistų trūkumas: kodėl Lietuvoje ir Europoje sunku rasti DI programuotojų?
Pramonę keičiantys skaitmeniniai dvyniai – nauja galimybė taupyti išteklius
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...