Sekite naujienas

Reklama ir marketingas

Naujoje „Pildyk“ kalėdinėje reklamoje užkūrė beprotišką vakarėlį 90-ųjų stiliumi: skamba legendinis „Happyendless“ hitas

L

Paskelbta

-

Mylimiausias išankstinio mokėjimo mobiliųjų paslaugų prekės ženklas „Pildyk“ pristatė šių metų kalėdinę reklamą. Ryškaus, blizgučiuose skendinčio 90-ųjų stiliaus vakarėlio ašis – viena geriausių Lietuvos šokių muzikos hitų „Happyendless“ daina „Power Forever“. Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė, sako, kad šis hitas pasirinktas neatsitiktinai.

Reklama

„Pildyk“ kviečia pasilinksminti ir kokybiškai praleisti laiką kartu. Kaip visada pozityvus, draugiškas ir žaismingas šio prekių ženklo reklaminis klipas šįkart užkūrė siautulingą vakarėlį. Reklamai pasirinkta viena ryškiausių Lietuvos šokių muzikos dainų – „Happyendless“ hitas „Power Forever“, kuri iškart atkuria iš naujo madingą 90-ųjų stilių.

„90-ųjų stilius šiuo metu ne tik trendina jaunimo tarpe, tačiau primena gerus laikus ir vyresniems. Garso takeliui pasirinkome legendinį „Happyendless“ hitą, kuris savo laiku nuolat skambėjo TV ir radijuje, buvo ir tebėra labai mėgstamas įvairaus amžiaus žmonių“, – teigia „Pildyk“ prekės ženklo vadovė.

Be ribų – visus metus

Pagrindinis reklamos tikslas – pakviesti švęsti be jokių ribų. Auditorijos pamėgtas reklamų personažas katinas „Appsas“ bando sustabdyti vakarėlį, mestelėdamas frazę „viskam yra ribos“. Tačiau geros nuotaikos elfas kėde perskrodžia sieną ir vėl sugrąžina gerą nuotaiką.

„Pastebime, kad klientų poreikiai bendrauti tarpusavyje auga, o duomenų naudojimas internete vis didėja. Norime, kad tai nenutrūktų net ir šventėms pasibaigus, todėl kviečiam laimėti neribotą bendravimą Lietuvoje visiems metams. Iki gruodžio 27 d. vyksta žaidimas „Laimėk metams“, kuriame, įsigiję vieną iš šešių planų, konkurso laimėtojai visus metus galės neribotai naršyti, skambinti ir siųsti SMS, žinoma, laikantis sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių“, – sako D. Jonušienė.

Anot D. Jonušienės, nors klipas tiesiog skęsta blizgučiuose ir diskotekos šviesose, įsipina ir tradicinių lietuviškų švenčių motyvų, kurie perteikti „Pildyk“ stiliumi – šmaikščiai ir netikėtai. Pavyzdžiui, blizgučiais nusėta silkės formos pinjata. Kalėdinės reklamos idėjos autoriai – kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“. Vaizdo įrašo gamyba pasirūpino produkcijos namai „Full screen“, režisavo – Simonas Aškelavičius. Naujausią „Pildyk“ reklaminį klipą galima išvysti čia.

carvertical VIN patikra

 

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai2 d. prieš

Ekspertai pataria: renkantis būstą įvertinkite ir miesto plėtros planus

Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...

Ekspertai4 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai5 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai6 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai1 savaitė prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |