Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Mylimiausias išankstinio mokėjimo mobiliųjų paslaugų prekės ženklas „Pildyk“ pristatė šių metų kalėdinę reklamą. Ryškaus, blizgučiuose skendinčio 90-ųjų stiliaus vakarėlio ašis – viena geriausių Lietuvos šokių muzikos hitų „Happyendless“ daina „Power Forever“. Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė, sako, kad šis hitas pasirinktas neatsitiktinai.
„Pildyk“ kviečia pasilinksminti ir kokybiškai praleisti laiką kartu. Kaip visada pozityvus, draugiškas ir žaismingas šio prekių ženklo reklaminis klipas šįkart užkūrė siautulingą vakarėlį. Reklamai pasirinkta viena ryškiausių Lietuvos šokių muzikos dainų – „Happyendless“ hitas „Power Forever“, kuri iškart atkuria iš naujo madingą 90-ųjų stilių.
„90-ųjų stilius šiuo metu ne tik trendina jaunimo tarpe, tačiau primena gerus laikus ir vyresniems. Garso takeliui pasirinkome legendinį „Happyendless“ hitą, kuris savo laiku nuolat skambėjo TV ir radijuje, buvo ir tebėra labai mėgstamas įvairaus amžiaus žmonių“, – teigia „Pildyk“ prekės ženklo vadovė.
Be ribų – visus metus
Pagrindinis reklamos tikslas – pakviesti švęsti be jokių ribų. Auditorijos pamėgtas reklamų personažas katinas „Appsas“ bando sustabdyti vakarėlį, mestelėdamas frazę „viskam yra ribos“. Tačiau geros nuotaikos elfas kėde perskrodžia sieną ir vėl sugrąžina gerą nuotaiką.
„Pastebime, kad klientų poreikiai bendrauti tarpusavyje auga, o duomenų naudojimas internete vis didėja. Norime, kad tai nenutrūktų net ir šventėms pasibaigus, todėl kviečiam laimėti neribotą bendravimą Lietuvoje visiems metams. Iki gruodžio 27 d. vyksta žaidimas „Laimėk metams“, kuriame, įsigiję vieną iš šešių planų, konkurso laimėtojai visus metus galės neribotai naršyti, skambinti ir siųsti SMS, žinoma, laikantis sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių“, – sako D. Jonušienė.
Anot D. Jonušienės, nors klipas tiesiog skęsta blizgučiuose ir diskotekos šviesose, įsipina ir tradicinių lietuviškų švenčių motyvų, kurie perteikti „Pildyk“ stiliumi – šmaikščiai ir netikėtai. Pavyzdžiui, blizgučiais nusėta silkės formos pinjata. Kalėdinės reklamos idėjos autoriai – kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“. Vaizdo įrašo gamyba pasirūpino produkcijos namai „Full screen“, režisavo – Simonas Aškelavičius. Naujausią „Pildyk“ reklaminį klipą galima išvysti čia.
Šis „YouTube“ kanalas – tarp žiūrimiausių Lietuvoje: karaliauja jaunimas
„Dovanorama“ šiais metais kviečia tapti paskutinių minučių apsipirkimo čempionais
Kaip formuoti sėkmingą darbdavio įvaizdį ir teigiamą reputaciją šiandien?
Iš proto varanti senutė: kaip DI kovoja su telefoniniais sukčiais?
„Tele2“ blokuoja padirbtų mobiliųjų numerių skambučius iš užsienio
Kasdienybės dilemos: kas lemia vartotojo sprendimą?
Būti rimtu — lengviau nei prajuokinti mases: kaip humorą reklamose naudoti skoningai?
Startuolis „Joiner App“ pritraukė per pusę milijono naujoms rinkoms atverti
„Tele2“ reklama su „Teledueto“ personažais pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...