Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
„Tele2“ kūrybinė platforma „Teleduetas“ – efektyviausia metų kampanija. „Password 2025“ apdovanojimuose „Teleduetui“ įteikti net du prizai: pagrindinis efektyviausios kampanijos titulas ir laimėjimas efektyviausios didelio biudžeto įvaizdinės rinkodaros kampanijos kategorijoje. „Password“ konferencijoje „Teleduetas“ įvertintas jau antrus metus iš eilės.
„“Tele2” sparčiai vysto greitojo 5G ryšio tinklą. Naujos kartos interneto puikiausiai pakanka visiems namų poreikiams, be to, mūsų produktas daug nekainuoja. Pasirinkimas apie tai su auditorija kalbėtis per skirtingo stiliaus muziką pasiteisino – reklamos personažai ne tik greitai pelnė žiūrovų simpatijas, bet ir tapo reiškiniu – dainos renka milijonines peržiūras „Youtube“ platformoje, turime savo kanalą „Spotify“, dueto atlikėjai dainavo per didžiausius Lietuvos muzikinius apdovanojimus“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Anot jos, ši kūrybinė platforma yra ne tik patraukli auditorijai, bet ir itin efektyviai padeda perduoti norimą žinutę – per metus 8 proc. išaugo „Tele2” asocijavimas su namų internetu, prekės ženklas absoliučiai dominuoja pagal mažos kainos suvokimą tarp vartotojų, lyginant su kitais didžiaisiais rinkos žaidėjais.
2023 metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ apie internetą prabilo skirtingo stiliaus dainų žodžiais. „Tele2“ reklamos herojų „Teledueto“ dainos – jau ir „Spotify“ platformoje
Iš viso tęstinės kampanijos kolekcijoje jau 8 hitai. Populiarumu dainos varžosi su muzikos pasauliu – „Spotify“ platformoje skaičiuoja dešimtimis tūkstančių perklausų, o „Youtube“ platformoje klipai skaičiuoja jau daugiau kaip 11 mln. peržiūrų.
Pernai išleistas „Teledueto“ vasaros hitas su Monika Liu iki šiol yra daugiausia perklausų ir peržiūrų sulaukusi reklamos herojų daina.
„Teledueto“ dainų sąraše „electro rock“, „modern country“, „boyband“ ir daug kitų muzikinių žanrų. Vieną jų duetas taip pat atliko su populiaria jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele. „Tele2“ reklamoje „Teleduetas“
Kampaniją lydėjo ir kiti veiksmai – sukurta ilgalaikė komunikacijos platforma. Rinkodaros veiksmai apėmė įvairias formas – nuo reklamos internete, iki TV, radijo klipų ir lauko reklamos.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“. Prie kampanijos išpildymo taip pat prisidėjo medijų agentūros „CARAT“, „iProspect“, skaitmeninės reklamos agentūra „SuperYou“, dizaino agentūra „Critical“ ir komunikacijos agentūra „Publicum“. „Password 2025” apdovanojimą pelniusius „Teledueto“ reklaminius klipus galite pamatyti čia.
„Tele2“ rinkodaros kampanijos pripažinimo jau buvo sulaukusios ir anksčiau. Pernai „Teledueto“ reklama buvo įvertinta už efektyviausią prekės ženklo atnaujinimą. Užpernai „Password 2023” konferencijos apdovanojimuose prekių ženklo „PILDYK“ kampanija tapo efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija.
Efektyviausia didelio biudžeto įvaizdinė rinkodaros kampanija – „Tele2 Vienas namuose“
„Tele2“ rezultatai: daugiau pajamų ir sumokėtų mokesčių
Iglė Bernotaitytė – apie savo jautrumą: „Ilgą laiką galvojau, kad su manimi kažkas negerai”
Jaučiatės blogai ir kalbatės su dirbtiniu intelektu? Štai kodėl tai gali būti pavojinga
Lietuvoje kauks sirenos: padarykite tai savo telefone, kad gautumėte perspėjimo pranešimus
Grėsmė ar galimybė? Patarė, kaip neperlenkti lazdos su technologijomis
Senjorai – lengvas grobis internete? Ekspertas patarė, kaip apsaugoti artimuosius
Dėl šios klaidos besikuriantys verslai praranda šimtus eurų: patarė, kaip to išvengti
Greitas gali tapti dar greitesnis? Patarė, kaip „paturbinti“ savo „Wi-Fi“ prasidėjus darbų ir mokslų sezonui
„Tele2“ pristato naują produktą: aktualu keliaujantiems
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Į Lietuvos gamyklas kelią jau skinasi skaitmeniniai kolegos, kuriuos išbandė ir įvertino pasaulio gamybos gigantai. Įvairiose pramonės šakose taikomi skaitmeniniai...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...