Sekite naujienas

Verslas

Kas antras Lietuvos gyventojas mažiausias prekių kainas randa „Lidl“ parduotuvėse, rodo tyrimas

Paskelbta

-

Šių metų liepos 10–19 d. „Lidl“ užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos rezultatai parodė, kad kas antras Lietuvos gyventojas mažiausias prekių kainas randa „Lidl“ parduotuvėse. Tiek pat respondentų pažymi, jog šio prekybos tinklo parduotuvėse lankosi, nes nori išleisti mažiausiai. Pasak „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovės Kristinos Mažeikytės, tokie apklausos rezultatai tikrai įkvepia – nuo šiandien „Lidl“ pradeda kainų mažinimo kampaniją.

Reklama

„Prieš septynerius metus, kai „Lidl“ Lietuvoje atidarė pirmąsias 15 parduotuvių, tuometinė prekių kainų dinamika pastebimai pasikeitė, dėl ko labiausiai laimėjo pirkėjai – jie galėjo apsipirkti pigiau. „Lidl“ ir toliau tęsia savo įpareigojančią misiją – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Akivaizdu, kad mūsų pirkėjai įvertino mūsų siekį užtikrinti žemiausias kainas mažmeninės prekybos rinkoje. Todėl neketiname sustoti – ir toliau mažinsime kainas, jog apsiperkantieji „Lidl“ sutaupytų dar daugiau“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.

Dar šiemet prekybos tinklas „Lidl“ Lietuvoje buvo išrinktas geriausią kainos ir kokybės santykį siūlančiu prekybos tinklu ir įvertintas pagrindiniu „Best Buy Award“ medaliu. Šį apdovanojimą, remiantis visuomenės nuomonės tyrimu, suteikė tarptautinė nepriklausoma Šveicarijos agentūra „Icertias“.

Tarptautinio „Best Buy Award“ tyrimo metu apklausos dalyvių prašyta nurodyti, kuris prekybos tinklas jų ar jų artimųjų nuomone siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį. Lietuvoje dauguma respondentų atsakydami į šį klausimą įvardijo būtent „Lidl“ prekybos tinklą.

Rekomenduoja ir renkasi norintys sutaupyti

Gyventojų buvo paprašyta įvertinti, ar sutinka su apklausoje nurodytais teiginiais, taip pat, kaip vertina klausimų ir teiginių atitikimą „Lidl“ bei kitiems Lietuvoje veikiantiems didiesiems prekybos tinklams.

Paklausti, ar sutinka su teiginiu, kad apsiperkant „Lidl“ sutaupo daugiausiai, palyginti su kitais prekybos tinklais, teigiamai atsakė 44 proc. apklaustųjų. Tiek pat mano, jog „Lidl“ yra pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje.

Sėkminga taupaus apsipirkimo patirtimi dažnas nevengia pasidalinti ir su artimaisiais bei kitais žmonėmis: paprašyti įvardinti, kurį prekybos tinklą rekomenduotų žmogui, norinčiam daugiausiai sutaupyti, 43 proc. apklaustųjų taip pat nurodė „Lidl“.

Komentuodama apklausos rezultatus, „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė teigia, jog yra bent kelios priežastys, kurios išskiria juos iš kitų prekybos tinklų ir dėl ko pirkėjai būtent vertina „Lidl“.

„Mūsų pranašumas – privatūs prekių ženklai. Ne vienerius metus glaudžiai bendradarbiaujame su vaisių ir daržovių augintojais, pieno ir gyvulininkystės ūkiais, kurie mums tiekia sertifikuotą produkciją, pažymėtą tiek jų, tiek mūsų prekių ženklais. Tai leidžia mums greičiau reaguoti į rinkos pokyčius, o pirkėjams – įsigyti aukštos kokybės prekes, nedarant jokių kompromisų dėl kainos“, – tvirtina K. Mažeikytė.

Prekybos tinklo „Lidl“ asortimentą sudaro beveik 90 proc. privačių prekės ženklų produkcijos, tad jie pirkėjams gali pasiūlyti itin gausų įvairių prekių asortimentą: nuo maisto prekių kasdieniam stalui iki produktų namų ruošai, vaikams ar laisvalaikiui. Tarp labiausiai pirkėjų atpažįstamų ir vertinamų „Lidl“ prekės ženklų – „Solevita“, „Argus“, „Alesto“, „Lupilu“, „Pikok Pure“ ir kiti.

Šių metų pradžioje „Lidl“ pirkėjai mylimiausiu prekės ženklu titulavo „Pilos“. Iš apklausoje pateiktų 24 privačių etikečių pasirinkimų net 39 proc. respondentų būtent šį pieno produktų ženklą įvardino kaip mylimiausią.

Norėtų, kad taip pigu būtų ir kitur

„Lidl“ – vienas dažniausiai lankomų prekybos tinklų, kuriame per pastarąjį mėnesį apsilankė 3 iš 4 (74 proc.) apklaustųjų. Čia šiuo metu įprastai apsiperka ir beveik kas antras respondentas. Paklausti, ar šiame prekybos tinkle visada randa mažiausias kainas, teigiamai atsakė 38 proc. apklaustųjų. Beveik tiek pat – 37 proc. – „Lidl“ prekybos tinkle išleidžia mažiausiai, kai apsiperka savaitei ar ilgesniam laikui.

Apskritai, kaip nurodo apklausos rezultatai, „Lidl“ įvardijamas kaip tas, į kurį vykstama pirmiausiai norint apsipirkti pigiausiai. Tuo metu daugiau nei pusė – 54 proc. – apklaustųjų norėtų, kad ir kituose Lietuvos prekybos tinkluose būtų tokios žemos kainos kaip „Lidl“.

„Dar šių metų sausį pradėjome kasdienių maisto produktų kainų mažinimą, atpiginę dalį pieno ir mėsos produktų. Vėliau sumažinome mūsų populiarių kepinių ir konditerijos gaminių, taip pat plaukų kosmetikos ir kitų prekių kainas. Kaip aš mėgstu sakyti, vartyk nevartęs, bet rezultatai kalba patys už save. Žmonės renkasi „Lidl“, nes žino, kad čia visada ras tikrai geros kokybės produktus už gerą kainą. Tai atskleidžia ir ši apklausa, kuri mums yra geriausias įvertinimas“, – teigia K. Mažeikytė.

Pasak „Lidl Lietuva“ atstovės pirkėjams reikia ne vienadienių akcijų, o mažesnių reguliarių maisto ir kitų produktų kainų, kad kokybiškų ir nebrangių prekių rastų bet kada užsukę į parduotuvę.

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |