Paskelbta
2 metai prieš-
Lietuvos vardą pasaulio aviacijos žemėlapyje garsina ne tik užsakomųjų skrydžių, orlaivių remonto ar pilotų mokymų verslai, bet ir žiniasklaidos priemonės. Lietuvių įkurtas aviacijos naujienų portalas „AeroTime“ kas mėnesį pritraukia daugiau nei 2 milijonus skaitytojų iš viso pasaulio, o kas savaitę leidžiamas naujienlaiškis turi daugiau kaip pusę milijono prenumeratorių. Apie aviacijos naujienas bei aktualijas rašantis tinklapis nukonkuravo dešimtmečius veikiančius tradicinius aviacijos žiniasklaidos gigantus ir šiuo metu yra vienas iš 3 didžiausių aviacijos naujienų portalų pasaulyje pagal skaitytojų kiekį per mėnesį. Taigi, kur slypi tokia portalo sėkmė?
„Žiniasklaidoje svarbiausias yra kokybiškas turinys,“ – įsitikinęs „AeroTime“ vadovas Mindaugas Gumauskas. Pasak jo, aviacijos naujienų portalo tikslas yra dalintis vertinga bei naujausia informacija apie aviacijos aktualijas ir būti pirmu pasirinkimu industrijos profesionalams bei entuziastams visame pasaulyje.
„Turime stiprią, ilgametę patirtį aviacijos žiniasklaidoje turinčią tarptautinę žurnalistų komandą, kuri ne tik rašo, bet ir seka rinkos naujienas, lankosi aviacijos renginiuose, yra nuomonės formuotojai, kurie dalinasi savo ekspertine nuomone socialinės medijos kanaluose,“ – dalinasi M. Gumauskas. Naujienų portalo komandoje – net 13 tautybių aviacijos specialistai, dirbantys iš įvairiausių pasaulio kampelių.
Tačiau, anot „AeroTime“ vadovo, vien aukštos kvalifikacijos žurnalistų, gebančių kurti kokybišką, įdomų ir įtraukiantį turinį, neužtenka. „Vienas didžiausių mūsų konkurencinių pranašumų rinkoje yra tai, kad įvairių skaitmeninių įrankių pagalba mes analizuojame mūsų portalo skaitytojų patirtį ir stengiamės pasiūlyti jų poreikius atitinkantį turinį.
M. Gumauskas teigia, jog naujienų portalas yra tobulinamas remiantis vartotojų patirties (UX) bei realaus laiko duomenų pritaikymu priimant verslo, rinkodaros bei redakcinius sprendimus.
Portalo vadovas teigia, jog turinį kurianti komanda nuolat analizuoja portalų vartotojų elgsenos duomenis, kurie leidžia lankytojus segmentuoti ir siūlyti jiems aktualiausią turinį.
Portale taip pat dažnai vykdomos kampanijos, kuriomis siekiama atkreipiant dėmesį į iššūkius ar aktualijas aviacijos industrijoje. Viena daugiausiai dėmesio susilaukusių kampanijų buvo „Moterys aviacijoje“ – antrus metus vykdoma iniciatyva, kuria siekiama atkreipti dėmesį į lyčių lygybę aviacijos industrijoje ir paskatinti daugiau moterų rinktis aviacijos profesijas.
Pasak M. Gumausko, prie portalo sėkmės prisideda ir tai, kad jame publikuojamas ne vien tekstinis turinys. „Nemažai dirbame ir su vaizdiniu bei garsiniu turiniu. Mūsų profesionalioje „AeroTime TV“ studijoje dažnai kalbiname įvairių aviacijos įmonių vadovus, o taip pat esame darę interviu su JAV Federalinės Aviacijos Administracijos ir Jungtinės Karalystės civilinės aviacijos administracijos vadovais bei su buvusiu JAV ambasadoriumi NATO. Be ilgo formato turinio, šiuo metu daug dėmesio skiriame trumpo formato vaizdo klipams, kurie ypač populiarūs įvairiose socialinės medijos platformose.
Nepaisant to, kad „AeroTime“ jau tapo vienu iš aviacijos žiniasklaidos lyderių, planuose – tolimesnė plėtra ir augimas. „Planuojame ir toliau auginti portalo skaitytojų auditoriją ir prisidėti garsinant Lietuvos, kaip aviacijos paslaugų centro, vardą visame pasaulyje,“ – sako M. Gumauskas.
„AeroTime“ priklauso vienai didžiausių pasaulyje aviacinių paslaugų grupei „Avia Solutions Group“.
Pilote tapusi skrydžių palydovė Deimantė: „Karjera aviacijoje reiškia ne tik darbą lėktuvo kabinoje“
„Avia Solutions Group“ išnuomojo orlaivį Ukrainos oro linijoms „Windrose Airlines“
„Avia Solutions Group“ baigia vieną pirmųjų pasaulyje keleivinio Boeing 777-300ER konversiją į krovininį orlaivį
Netoli Vilniaus oro uosto iškilo naujas oro linijų „Avion Express“ biuras
„Avia Solutions Group“ tęsia pasaulinę plėtrą steigia oro linijų bendrovę Meksikoje
Aviacijos karjeros galimybės: profesijos, vedančios ne tik į pilotų kabiną
„FL Technics“ vėl pelnė „TOP Employers“ įvertinimą: kaip nuoseklios investicijos į komandą atnešė sėkmę?
„Avia Solutions Group“ trečiąjį šių m. ketvirtį pajamos augo 25 % Iki 2 mlrd. Eur
Istorinis „ Avia Solutions Group“ sandoris – iš gamintojo užsakė 80 „Boeing“ 737 MAX orlaivių
Viena lyderiaujančių Lietuvos alternatyvaus finansavimo lizingo bendrovių „Orion Leasing“ keičia savo pavadinimą į „Own Leasing“, o įmonės steigėjas Laimonas Belickas investuoja į akcijų dalies bendrovėje...
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Vos po kelių mėnesių laukia ypač svarbus pokytis – galimybė pasitraukti iš antros pensijų pakopos ir atsiimti pensijų fonduose sukauptas...
Šiandien dauguma kasdien naudojasi išmaniaisiais telefonais, socialiniais tinklais ir kitomis skaitmeninėmis paslaugomis, o jaunesnėms kartoms tai įprasta nuo vaikystės. Tačiau...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...