Sekite naujienas

Verslas

Aviacijos žiemos sezonas Lietuvos oro uostuose: svarbiausios naujienos apie reguliarias kryptis ir pozicijas stiprinančios tradicinės oro bendrovės

Paskelbta

-

Spalio mėnesio pabaigoje prasidėsiantis žiemos skrydžių sezonas atneš pokyčių ir į Lietuvos oro uostus: į tvarkaraščius sugrįš keleivių pamėgtos šaltojo sezono kryptys ir atsiras visiškai naujų, o kai kurie skrydžiai laikinai pasitrauks iki pavasario-vasaros. Lietuvos oro uostų duomenimis, šią žiemą iš Vilniaus oro uosto reguliariais skrydžiais bus galima pasiekti 36, iš Kauno – 16, o Palangos – 4 Europos miestus.

Reklama

Svarbiausios naujienos ir tęsiami maršrutai

Didžiausia naujiena, keliaujantiems iš Vilniaus, be abejonės, bus trys saulėtos kryptys – tiesioginiai reguliarūs bendrovės „airBaltic“ skrydžiai į Dubajų, Tenerifę ar Gran Kanariją.

Šį rudenį ir žiemą daugiausia maršrutų – net 5 – iš Vilniaus Lietuvą jungs su didžiausia Europos ekonomika Vokietija. Lėktuvai iš Vilniaus taip pat skris į Jungtinės Karalystės sostinę Londoną ir Prancūzijos sostinę Paryžių. Kitų metų sausį planuojama atnaujinti maršrutą į Grenoblį (Prancūzija). Žiemos sezonu iš Vilniaus taip pat bus tęsiami tiesioginiai skrydžiai į Austrijos sostinę Vieną ir Belgijos sostinę Briuselį.

Svarbią šalies jungtį su Jungtine Karalyste, Airija, Norvegija, Ispanija toliau užtikrins Kauno oro uostas. Jau aišku, kad žiemą iš Kauno keleiviai galės pasiekti net keturis Jungtinės Karalystės miestus: Londoną, Liverpulį, Edinburgą ir Bristolį. Oru bus pasiekiami Bergenas, Olesiundas ir Stavangeris Norvegijoje, Airijoje – Dublinas ir Šanonas. Tarp Kauno oro uosto naujienų – nuo spalio pabaigos startuosiantis maršrutas į Milaną Italijoje.

Iš Palangos oro uosto žiemos aviacijos sezonu keleiviai reguliariai galės nuskristi į Rygą, Londoną, Kopenhagą ir Oslą.

Sezoniškumo įtaka aviacijoje


Pasak Tomo Zitikio, Lietuvos oro uostų maršrutų plėtros vadovo, šaltuoju metu žmonių poreikiai ir Lietuvos keliautojų įpročiai pakinta dėl pačių įvairiausių priežasčių – prasideda mokslo metai, pamėgtuose kurortuose atvėsta orai, todėl pakinta ir skrydžių paklausa, ypač tam tikromis kryptimis. Ekspertas teigia, kad mūsų regiono rinkos paklausa skrydžiams žiemos sezono metu, lyginant su vasaros laikotarpiu, gali mažėti net apie 40–50 proc.

„Kasmet pokyčius lemiantis sezoniškumas yra įprasta Europos aviacijos rutinos dalis, lemianti tai, kad oro bendrovės peržiūri savo krypčių žemėlapius. Dėl savo verslo modelio daugiau pokyčių vykdo žemų kainų oro linijų bendrovės – laikinai stabdo skrydžius tam tikromis kryptimis, pavyzdžiui, populiariomis vasarą. Tai yra natūralu, nes pietų Europoje ir kitur žiemos metu dalis viešbučių kompleksų apskritai užsidaro, nes turizmas atslūgsta. Bet pavasarį daugelis populiarių maršrutų vėl sugrįžta ir poilsinis turizmas įsibėgėja iš naujo“, – pastebi Lietuvos oro uostų maršrutų plėtros vadovas.

Dėl šio dėsningumo, anot T. Zitikio, Lietuvos oro uostai ypač didelį dėmesį skiria susisiekimui su svarbiausiomis Europos sostinėmis, kurios dažnai tampa vartais į tolesnius kraštus, o atsivėrusias galimybes šiemet aktyviai siekia išnaudoti tradicinės oro bendrovės.

„Tradicinės oro bendrovės šiemet dažnina skrydžius daugeliu svarbiausių maršrutų, pastebimai gerina Lietuvos susisiekimą ir jo kokybę“, – sako Lietuvos oro uostų maršrutų plėtros vadovas.

Pavyzdžiui, Suomijos oro linijų bendrovė „Finnair“ iš Vilniaus į Helsinkį šių metų žiemos aviacijos sezonu vykdys po keturis skrydžius per dieną. Vokietijos bendrovės „Lufthansa“ skrydžiai iš Vilniaus į Frankfurtą vyks dukart per dieną. Skandinavijos oro linijų SAS skrydžių skaičius į Kopenhagą nuo spalio pabaigos išaugs iki 19 per savaitę, o į Stokholmą iš Lietuvos oro uostų kiekvieną savaitę bus rengiama 12 skrydžių.

Svarbu paminėti, kad kitaip negu praėjusį žiemos sezoną, šią žiemą vyks tiesioginiai skrydžiai į Vieną ir Briuselį. Vasaros sezoną pradėjusi skraidinti keleivius į Austrijos sostinę, oro bendrovė „Austrian Airlines“ skrydžius rengs ir toliau net tris kartus per savaitę. Belgijos bendrovė „Brussels Airlines“ skrydžius į Briuselį vykdys keturis kartus per savaitę.

Oro linijų bendrovė „airBaltic“ Lietuvos sostinę sujungs su Estijos sostine skrydžiu, kuris per savaitę vyks net 7 kartus – kai kuriomis dienomis bus vykdoma net po du skrydžius.

Reguliarius skrydžius Lietuvoje žiemos sezonu numato vykdyti 12 oro bendrovių, iš kurių 9 yra tradicinės ir dar trys – žemų kaštų oro bendrovės.

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai3 d. prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai3 d. prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai3 d. prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai4 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai5 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |