Paskelbta
5 metai prieš-
„Bitė Lietuva“ visus savo klientus aptarnaus internete ir telefonu, o nuo šių metų kovo 16 d. bent iki kovo 30 d. bendrovės darbuotojai dirbs iš namų. Uždaromi ir visi bendrovės klientų aptarnavimo salonai. Sprendimą „Bitė“ priėmė šeštadienio naktį, remdamasi Vyriausybės nutarimu visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną.
„Jau kuris laikas ruošėmės ir tokiam galimam scenarijui, peržiūrinėjome procesus bei perskirstėme vidinius darbuotojų resursus tuo atveju, jei vis tik visoje šalyje būtų paskelbta plataus masto saviizoliacija. Mūsų prioritetas – darbuotojai ir jų saugumas, tad dar nuo sausio mėnesio etapais vykdėme infekcijos prevenciją“, – sako „Bitės“ vykdomasis direktorius Pranas Kuisys.
Bendrovės vadovas pabrėžia, kad mobiliojo ryšio operatorių paslaugos šiuo metu žmonėms – ypač reikalingos, tad „Bitė“ deda dideles pastangas, užtikrindama bendrovės veiklos tęstinumą.
„Siekiame, kad paslaugų teikimą nuotoliniu būdu užtikrintume sklandžiai, o visomis „Bitės“ paslaugomis, nuo skambučių, duomenų perdavimo, iki reikalingos įrangos įsigijimo, klientai gautų kaip įprasta“, – priduria P. Kuisys.
Visas „Bitės“ teikiamas paslaugas ir priedus galima įsigyti el. parduotuvėje, o paslaugos, kai reikalinga įranga, pavyzdžiui, mobiliojo namų interneto modemo ar SIM kortelės pristatymas, bus ir teikiamos, naudojantis kurjerių paslaugomis. Klientai paslaugas ir sąskaitas visą parą gali lengvai valdyti internete www.bite.lt, taip pat ManoBITĖ savitarnoje ir mobiliojoje programėlėje, kurią parsisiųskite Google Play arba App Store.
Prireikus pasitarti – klientų skambučiai priimami Klientų aptarnavimo centre, 1501 (Bitės abonentams – nemokamai). Skambinant iš kitų operatorių ar užsienio – +370 699 23 230.
Organizacijai „Gelbėkit vaikus“ – 61 tūkst. Eur iš „Rimi“ pirkėjų
Paskirtas naujas Kėdainių konservų fabriko vadovas – Mindaugas Antanaitis
Lietuvos paštas 2024 m. per paštomatus pristatė penktadaliu daugiau siuntų, įgyvendino sėkmingą plėtrą Baltijos regione
Sportiškumo ir efektyvumo dermė: naujieji „Audi A6“ įkraunami hibridiniai modeliai
Nauja iniciatyva ieškantiems darbo: atrinkti dalyviai išbandys, ar kūrybinis turinys gali tapti darbu
Darbe pasiekėte ribą? Ji gali tapti jūsų tramplinu į sėkmę
Skirtingos tarifams jautrių verslo sektorių nuotaikos Europoje: ekspertai įvardijo optimizmo ir nerimo taškus
Neprognozuojamos liūtys, vėtros ir kruša: klimato kaitos keliamos audros lietuvių turtą naikins tik dažniau
Atsinaujino netrukus 22 veiklos metus minėsianti „Maxima“ Kretingoje
„EIKA Development“ kiek anksčiau nei buvo planuota pradeda savo valdomo projekto „Senamiesčio sodai“ statomo Seinų g. 4, II etapą. I-ajame...
Naršydami „YouTube“, dažniausiai matome tik kruopščiai išpuoselėtus vaizdo įrašus su milijonais peržiūrų. Tačiau tai tik mažytė platformos dalis. JAV mokslininkai...
Krovos ir sandėliavimo technikos bendrovė „Alwark“ praneša apie kitos „Alwark Group“ statybų, uostų krovos ir karjerų technikos bendrovės „Mobile Heavy...
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradėjo intensyvų pasiruošimą vasarai. Didžiausias Lietuvos darbdavys vasaros sezonui papildomai ieško apie 500 kolegų. Įsidarbinusiems –...
Lietuvoje vis dažniau tenka susidurti su ekstremaliais orų reiškiniais – smarkiomis liūtimis, škvalais ar krušomis. Jos ne tik trikdo kasdienį...
Elektromobilių parko augimas Lietuvoje įgauna pagreitį – „Regitros“ duomenimis, pastaruosius kelerius metus šių automobilių skaičius šalies keliuose kasmet paauga vidutiniškai...
Per pastaruosius kelerius metus sparčiai vystantis 5G ir kitiems mobiliojo ryšio tinklams, daugelis vartotojų Lietuvoje vis dar negali išnaudoti viso...
Pavasarį laukiniai gyvūnai tampa aktyvesni – prasidėjus rujos laikotarpiui, jų migracija per kelius gerokai suintensyvėja. Aplinkos apsaugos departamento (AAD) duomenimis,...
Absoliuti dauguma šalies gyventojų teigia kelyje susiduriantys su pavojingu kitų vairuotojų elgesiu. Deja, gatvėje matydami agresyviai, pavojingai manevruojančius ar apsvaigusius...