Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
Per pastaruosius trejus metus bendrovė „Coca-Cola HBC“ Lenkijoje ir Baltijos šalyse skyrė daugiau kaip 1,5 mln. eurų veiklai, remiančiai efektyvų vandens išteklių naudojimą, kuris yra vienas iš svarbiausių įmonės vykdomos tvarumo misijos ramsčių. Pasak Ksenijos Todič, „Coca-Cola HBC“ tiekimo grandinės direktorės Lenkijoje ir Baltijos šalyse, atsakingas požiūris į vandenį svarbus ne tik verslui, bet ir visai visuomenei.
Kovo 22 d. paminėta Pasaulinė vandens diena, o rūpinimasis šiuo vertingu ištekliumi yra „Coca-Cola HBC“ verslo Lenkijoje ir Baltijos šalyse strategijos dalis, kuri nuosekliai įgyvendinama kiekvieną dieną. Vilniuje apsilankiusiame „Coca-Cola“ Kalėdų karavane – daugiau nei dešimt tūkstančių lankytojų
„Tvarumas yra pagrindinis ilgalaikės sėkmės ramstis, todėl poveikio aplinkai mažinimas yra mūsų strategijos dalis. Vanduo mums – ypač svarbus išteklius, o atsakingas jo vartojimo valdymas yra būtinas mūsų tiekimo grandinės tęstinumui ir efektyvumui užtikrinti“, – sako K. Todič.
Nuoseklus tikslų siekimas
Tvaraus vystymosi srityje „Coca-Cola HBC“ Lenkijoje ir Baltijos šalyse sau kelia ambicingus tikslus ir nuosekliai juos įgyvendina. Vien per pastaruosius trejus metus įmonė investavo daugiau kaip 1,5 mln. eurų į vandens projektus savo gamyklose, įskaitant nuolatinę vandens suvartojimo stebėseną ir inovatyvių technologinių sprendimų jo suvartojimui mažinti diegimą. Nuo 2015 m. nuosekliai vykdomi veiksmai leido vandens suvartojimą vienam litrui pagaminto gėrimo sumažinti 10 procentų.
„Per pastaruosius metus, nepaisant mūsų produktų portfelio ir gamybos infrastruktūros plėtros, gerokai sumažinome vandens suvartojimą. Mūsų tikslas – siekti tolesnės pažangos ir šiemet bei 2026 m. metinį vandens suvartojimą sumažinti beveik 100 mln. litrų“, – pažymi „Coca-Cola HBC“ tiekimo grandinės direktorė Lenkijoje ir Baltijos šalyse. Gyventojai vasarį triauškė aštrius traškučius ir išgėrė daugiau nei 4 tūkst. litrų vyšnių skonio kolos
Žiedinės ekonomikos ir vandens tausojimo priemonės
Bendrovė „Coca-Cola HBC“ Lenkijoje ir Baltijos šalyse investuoja į iniciatyvas, kuriomis siekiama mažinti vandens suvartojimą. Pavyzdžiui, Radzymino gamykloje įgyvendintas novatoriškas projektas, kuriuo siekiama uždaryti vandens ciklą. Aušinimo bokštams naudojamas ne vandentiekio vanduo, o išvalytos nuotekos iš įmonės valymo įrenginių. Tai leidžia vandentiekio vandens suvartojimą sumažinti 54 proc. ir per metus sutaupyti 30 mln. litrų vandens. Dėl šioje gamykloje įrengtos uždaros grandinės vien tik iš vandens valymo proceso bendrovė per metus atgauna ir dar kartą panaudoja 150 mln. litrų vandens. Visų laikų paveikiausios kalėdinės reklamos
Lenkijos Staniątki mieste buvo atlikti skardinių skalavimo proceso pakeitimai – dabar ši procedūra atliekama naudojant jonizuotą orą. O stiklinių butelių skalavimui reikalingas vanduo surenkamas ir pakartotinai naudojamas kituose technologiniuose procesuose.
Įvykdžius daugybę veiksmų, 100 proc. bendrovės gamybos įrenginių nuotekų yra išvalomos ir saugiai grąžinamos į gamtą, laikantis aukščiausių standartų. Kiekvienoje Lenkijos ir Baltijos šalių gamykloje įdiegta sertifikuota ISO 46001 vandens naudojimo efektyvumo vadybos sistema, patvirtinanti atsakingą vandens išteklių valdymą.
Dėmesys Varėnos bendruomenei
Darbuotojai taip pat gali dalyvauti programoje „Near Loss – Every Drop Matters“ ir teikti savo pasiūlymus, kaip patobulinti ir optimizuoti procesus, kad vandens suvartojimas būtų dar labiau sumažintas. Guerilla marketingas
Be to, gamyklos taip pat vykdo socialinės atsakomybės veiklas savo bendruomenėse – „Neptūno“ gamyklos Varėnoje darbuotojai dalijasi žiniomis apie vandenį su vietos gyventojais. Kasmet jie kviečiami į edukacinius užsiėmimus, kurių metu pateikiama informacija apie vandens ciklą gamtoje, organizuojamos įvairios su vandeniu susijusios veiklos.
Šiemet kovo 22 d., minint Pasaulinę vandens dieną, „Neptūno“ vandenį gaminanti gamykla prisidėjo prie Varėnos sporto centro baseine vykdytų renginių, kurių metu vyko vandens sporto varžybos, piešimo ant vandens užsiėmimai ir kitos veiklos. Vakare Varėnos gyventojai ir svečiai buvo vaišinami „Neptūno“ mineraliniu vandeniu ir pakviesti į nemokamą Paulinos Paukštaitytės koncertą.
Partizaninis marketingas: kaip pasiekti didelį poveikį su mažu biudžetu

„Breaking Bad“ – serialas apie mokytoją Walterį White’ą, kuris tapo narkotikų magnatu. Iš pradžių tai atrodo kaip istorija apie nusikaltimus,...
Vienai didžiausių žemės ūkio ir maisto gamybos įmonių grupei AB Akola group priklausančios agroverslo „Linas Agro“ subgrupės įmonės Baltijos šalyse...
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Dirbtinis intelektas (DI) šiandien keičia mūsų kasdienybę ir darbo aplinką. Jis analizuoja duomenis, taupo laiką ir padeda spręsti užduotis. Tačiau...
Vilniaus kriminalistai išardė didelės apimties SIM „spiečių”, naudotą automatizuotai apgaulingai veiklai internete. Policijos duomenimis, operacijos metu sulaikyti du asmenys, rasta...
Europos kelių transporto sektorius susiduria su struktūrine krize – šiandien Europoje trūksta daugiau nei 426 tūkst. vilkikų vairuotojų. Iki 2028...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...