Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Sparčiausiai pasaulyje auganti hostingo paslaugų įmonė „Hostinger“ šiemet planuoja ir toliau išlaikyti augimo tempą, investuoti į dirbtinio intelekto (DI) plėtrą – tai leidžia atverti per 200 naujų darbo pozicijų. Pernai „Hostinger“ pristatė DI pokalbių asistentą „Kodee“, kuris šiandien atsako į visas klientų užklausas ir sėkmingai išsprendžia pusę jų, tai darbuotojams leidžia susitelkti į naujų produktų kūrimą. Didžioji dalis naujų darbo vietų kuriama produkto vystymo ir rinkodaros komandose.
„DI mūsų organizacijoje jau dabar geba atlikti daugelį techninių užduočių, konsultuoti mūsų klientus dėl produkto įsigijimo ir išspręsti jiems kylančius klausimus. Tačiau DI era atneša dar daugiau galimybių, leidžia keltis vis ambicingesnius tikslus, o tam reikalingi patyrę ir sumanūs žmonės“, – teigia „Hostinger“ vadovas, Daugirdas Jankus.
Pasak jo, įmonės taikomais DI sprendimais pirmiausia siekiama pagerinti klientų patirtį ir užtikrinti dar paprastesnį naudojimąsi įvairiais įrankiais. D. Jankus tikina, kad šie sprendimai nėra skirti pakeisti esamų darbuotojų, o atvirkščiai, kuria jiems naujas profesinio augimo galimybes. Pokalbių asistentas „Kodee“ sėkmingai atsako į paprastas klientų užduotis, tad klientų aptarnavimo specialistai gali fokusuotis į kompleksiškus klausimus bei inovatyvių sprendimų kūrimą. Anot D. Jankaus, dalis darbuotojų, pradėjusių savo karjerą klientų aptarnavimo komandoje, šiandien užima programuotojų ar kibernetinio saugumo produktų kūrėjų pozicijas.
DI atveria naujas karjeros galimybes
Šių metų įmonės planuose – naujų DI sprendimų kūrimas. Tikimasi, kad jie klientams sėkmės internete padės siekti dar greičiau ir lengviau. Siekiant pažaboti DI bangą ir užtikrinti geriausią jo galimybių panaudojimą, įmonė siūlo platų spektrą atvirų pozicijų: ieškoma patyrusių front-end, back-end ir PHP programuotojų, produkto dizainerių ir sistemų inžinierių.
Rinkodaros komanda ieško kolegų, kurie padėtų dar labiau įsitvirtinti jau esamose ir atrakintų naujas rinkas bei globaliu mastu dirbtų su TV, radijo reklama ar skaitmenine rinkodara. Atvirų pozicijų yra ir partnerysčių, turinio kūrimo bei dizaino komandose.
Pasak D. Jankaus, vienas esminių įmonės uždavinių – užtikrinti sąlygas, kad kiekvienas darbuotojas augtų kaip profesionalas, ir kaip asmenybė. Analizuojant darbuotojų apklausų duomenis, pastebima, kad didelė dalis karjerą „Hostinger“ renkasi būtent dėl stiprios mokymosi kultūros ir įmonės suteikiamų mokymosi galimybių – nuo dalyvavimo pasaulinėse konferencijose, vidinių akademijų iki stiprios vadovų paramos ir mentorystės, siekiant tobulinti profesines žinias. Tarp esminių įmonės privalumų darbuotojai įvardija ir laisvę bei atsakomybę kurtis sau tinkamas darbo sąlygas, bei galimybę įgyvendinti norimus projektus.
„Hostinger“ įkurta Lietuvoje 2004-aisiais. Tarptautinę komandą šiuo metu sudaro apie 900 specialistų, iš kurių 400 dirba Lietuvoje. „Hostinger“ penkerius metus iš eilės pateko į sparčiausiai augančių Europos įmonių „Financial Times“ skelbiamą kasmetinį FT 1000 reitingą. Nuosekliai auga ne tik bendrovės verslo rodikliai, bet ir prekės ženklo „Hostinger“ žinomumas – „Google Trends“ duomenimis, šiuo metu tai antras ieškomiausias hostingo paslaugų teikėjas pasaulyje.
2024 m. „Hostinger“ pajamos augo 65 proc. iki 182 mln. Eur
Vokietijoje pristatyta dirbtinio intelekto ateitis: kaip technologijos keičia mūsų kasdienybę?
Dirbtinis intelektas, elektrifikavimas ir tvarumas buitinėje elektronikoje
Štai kaip „Wi-Fi“ evoliucija per 5 metus radikaliai pakeis jūsų namus
Internetinių programėlių kūrimas be programavimo įgūdžių: „Hostinger Horizons“ DI įrankis dabar prieinamas visiems
„Telia“: DI su klientais jau dirba kaip specialistas, tačiau „nemiegantis kolega“ kainuoja nepigiai
Dirbtinis intelektas ir akcijų rinka: į kokias įmones investuoti dabar, kol nevėlu?
Dirbtinio intelekto specialistų trūkumas: kodėl Lietuvoje ir Europoje sunku rasti DI programuotojų?
Pramonę keičiantys skaitmeniniai dvyniai – nauja galimybė taupyti išteklius
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...