Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Sparčiausiai pasaulyje auganti hostingo paslaugų įmonė „Hostinger“ šiemet planuoja ir toliau išlaikyti augimo tempą, investuoti į dirbtinio intelekto (DI) plėtrą – tai leidžia atverti per 200 naujų darbo pozicijų. Pernai „Hostinger“ pristatė DI pokalbių asistentą „Kodee“, kuris šiandien atsako į visas klientų užklausas ir sėkmingai išsprendžia pusę jų, tai darbuotojams leidžia susitelkti į naujų produktų kūrimą. Didžioji dalis naujų darbo vietų kuriama produkto vystymo ir rinkodaros komandose.
„DI mūsų organizacijoje jau dabar geba atlikti daugelį techninių užduočių, konsultuoti mūsų klientus dėl produkto įsigijimo ir išspręsti jiems kylančius klausimus. Tačiau DI era atneša dar daugiau galimybių, leidžia keltis vis ambicingesnius tikslus, o tam reikalingi patyrę ir sumanūs žmonės“, – teigia „Hostinger“ vadovas, Daugirdas Jankus.
Pasak jo, įmonės taikomais DI sprendimais pirmiausia siekiama pagerinti klientų patirtį ir užtikrinti dar paprastesnį naudojimąsi įvairiais įrankiais. D. Jankus tikina, kad šie sprendimai nėra skirti pakeisti esamų darbuotojų, o atvirkščiai, kuria jiems naujas profesinio augimo galimybes. Pokalbių asistentas „Kodee“ sėkmingai atsako į paprastas klientų užduotis, tad klientų aptarnavimo specialistai gali fokusuotis į kompleksiškus klausimus bei inovatyvių sprendimų kūrimą. Anot D. Jankaus, dalis darbuotojų, pradėjusių savo karjerą klientų aptarnavimo komandoje, šiandien užima programuotojų ar kibernetinio saugumo produktų kūrėjų pozicijas.
DI atveria naujas karjeros galimybes
Šių metų įmonės planuose – naujų DI sprendimų kūrimas. Tikimasi, kad jie klientams sėkmės internete padės siekti dar greičiau ir lengviau. Siekiant pažaboti DI bangą ir užtikrinti geriausią jo galimybių panaudojimą, įmonė siūlo platų spektrą atvirų pozicijų: ieškoma patyrusių front-end, back-end ir PHP programuotojų, produkto dizainerių ir sistemų inžinierių.
Rinkodaros komanda ieško kolegų, kurie padėtų dar labiau įsitvirtinti jau esamose ir atrakintų naujas rinkas bei globaliu mastu dirbtų su TV, radijo reklama ar skaitmenine rinkodara. Atvirų pozicijų yra ir partnerysčių, turinio kūrimo bei dizaino komandose.
Pasak D. Jankaus, vienas esminių įmonės uždavinių – užtikrinti sąlygas, kad kiekvienas darbuotojas augtų kaip profesionalas, ir kaip asmenybė. Analizuojant darbuotojų apklausų duomenis, pastebima, kad didelė dalis karjerą „Hostinger“ renkasi būtent dėl stiprios mokymosi kultūros ir įmonės suteikiamų mokymosi galimybių – nuo dalyvavimo pasaulinėse konferencijose, vidinių akademijų iki stiprios vadovų paramos ir mentorystės, siekiant tobulinti profesines žinias. Tarp esminių įmonės privalumų darbuotojai įvardija ir laisvę bei atsakomybę kurtis sau tinkamas darbo sąlygas, bei galimybę įgyvendinti norimus projektus.
„Hostinger“ įkurta Lietuvoje 2004-aisiais. Tarptautinę komandą šiuo metu sudaro apie 900 specialistų, iš kurių 400 dirba Lietuvoje. „Hostinger“ penkerius metus iš eilės pateko į sparčiausiai augančių Europos įmonių „Financial Times“ skelbiamą kasmetinį FT 1000 reitingą. Nuosekliai auga ne tik bendrovės verslo rodikliai, bet ir prekės ženklo „Hostinger“ žinomumas – „Google Trends“ duomenimis, šiuo metu tai antras ieškomiausias hostingo paslaugų teikėjas pasaulyje.
3 iš 4 klausimų „Hostinger“ klientams išsprendžia dirbtinis intelektas: įmonė per metus sutaupo 9 mln. eur.
„Wix“ pristato dirbtinio intelekto asistentą el. pašto kampanijų kūrimui
Naujasis karalius? GPT-5 atvyksta įkaitusioje dirbtinio intelekto arenoje
Lietuvos startuoliai sumokėjo 20 proc. daugiau mokesčių, toliau didina atlyginimus – jie jau siekia 4,6 tūkst. Eur/mėn.
Nekontroliuojamas dirbtinio intelekto naudojimas – tiksinti bomba įmonių duomenims
AI dirbtinis intelektas: apibrėžimas, panaudojimas ir tipai
Geriausia praktika mažoms įmonėms naudojant dirbtinį intelektą (DI)
Kaip pradėti naudotis „Underlord“: DI vaizdo įrašų redaktorius pradžiamokslis
Įmonių DI spartinimas: Tabnine integruoja NVIDIA Universal LLM NIM mikropaslaugas saugioms, mastelio keičiamoms diegimo sistemoms
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...