Paskelbta
2 metai prieš-
Antra pagal dydį šalyje elektros tiekėja bendrovė „Elektrum Lietuva“ toliau stiprina klientų aptarnavimą nuotoliu ir nuo 2024 metų atsisako Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Akropoliuose“ esančių klientų aptarnavimo salonų, kuriuose lankytojų srautai pastaruoju metu sumažėjo dvigubai. Bendrovė skaičiuoja, kad nuotoliniais kanalais naudojasi beveik 70 proc. jos klientų.
Pasak bendrovės komercijos direktorės Neringos Petrauskienės, dauguma klientų mokėjimams, sutarčių pasirašymams ar pratęsimams bei kitiems iškylantiems klausimams spręsti renkasi savitarną, skambučius į bendrąją liniją arba elektroninius laiškus.
„Mes kaip verslas turime lanksčiai atliepti rinkos poreikius ir pasiūlyti geriausius sprendimus savo klientams. Tuo metu, kai elektros tiekimo rinka atsivėrė, mes dar buvome naujas, neretai – nepažįstamas veidas, todėl jautėme poreikį prisistatyti gyvai, be to neturėjome taip išvystyto savitarnos kanalo, kur gyventojai būtų galėję paprastai pasirašyti sutartis, todėl labiau koncentravomės į gyvą aptarnavimą. Dabar, praėjus beveik trims metams, matome, kad klientų elgsena yra iš esmės pasikeitusi ir vis daugiau jų renkasi nuotolinius kanalus, ypač po pandemijos, tad natūraliai pribrendome tokiam žingsniui“, – sako „Elektrum Lietuva“ komercijos direktorė.
Bendrovės duomenimis, šiemet, palyginti su 2022 metais, aptarnavimo salonuose sudarytų sutarčių su „Elektrum Lietuva“ dalis sumažėjo 40 proc. ir nuo bendro visų sudaromų sutarčių skaičiaus tesiekia 5 proc. Tuo metu savitarnoje pasirašomų sutarčių kiekis augo daugiau nei 30 proc., o šiuo aptarnavimo kanalu dabar naudojasi per 50 proc. visų bendrovės klientų. Dar 22 proc. naudojasi mobiliąja programėle, kurią bendrovė savo klientams pristatė tik pernai gruodį ir toliau nuosekliai vysto.
„Sparčiai augant išmaniųjų skaitiklių skaičiui tiek mūsų klientų krepšelyje, tiek visoje rinkoje, natūraliai kyla poreikis detaliai elektros suvartojimo analitikai. Kaip tik šią savaitę savitarnoje ir mobiliojoje programėlėje pristatėme dar vieną naują funkciją, kuri leidžia tiek privatiems, tiek verslo klientams, turintiems išmaniuosius skaitiklius, matyti ir sekti savo objektų valandinius bei dieninius elektros energijos suvartojimus grafike, lyginti skirtingus laikotarpius, matyti vartojimo vidurkį“, – pasakoja N. Petrauskienė.
Per pastaruosius 3 metus „Elektrum Lietuva“ į nuotolinių aptarnavimo kanalų vystymą investavo per 1 mln. eurų.
„Mums svarbu, kad klientai gautų kokybiškas aptarnavimo paslaugas nuotoliu, todėl dėmesį koncentruojame dviem kryptimis. Pirmoji, skirta kasdienėms operacijoms atlikti ir asmeninių duomenų stebėjimui, yra savitarnos svetainė ar mobilioji programėlė. Antroji, kuomet gyventojams reikia išsamesnės informacijos ar individualaus patarimo, yra profesionalios konsultacijos telefonu arba elektroniniu paštu. Būtent šiam tikslui pernai subūrėme nuosavą 35 darbuotojų klientų aptarnavimo komandą ir atidarėme kontaktų centrą Panevėžyje“, – sako N. Petrauskienė.
Pasak jos, bendrovė siekia išlaikyti aukštą klientų aptarnavimo lygį, todėl tam nesamdo išorės partnerių, nors tai būtų finansiškai naudingiau ir rinkoje tokia praktika dažnesnė. Šiam darbui įmonė apmoko savo darbuotojus, taip pat turi atskirą mokymų ir kokybės komandą, kuri padeda palaikyti aukštas klientus aptarnaujančių darbuotojų kompetencijas.
Pašnekovė atkreipia dėmesį, kad gyventojai, kurie įpratę kasdienes paslaugas susitvarkyti fiziškai atvykdami į vietą, ir toliau turės galimybę pasirašyti sutartis su bendrove visuose „Perlo“ terminaluose, o atsiskaityti už paslaugas – ir parduotuvių „Maxima“ kasose.
Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) duomenimis, lapkričio pabaigoje „Elektrum Lietuva“ aptarnavo beveik 188,7 tūkst. elektros vartotojų ir buvo antra pagal dydį elektros tiekėja, užimanti 15,25 proc. rinkos.
Kodėl organizacijoms svarbu užtikrinti vidinės karjeros galimybes darbuotojams?
„Elektrum Lietuva“ Vilniuje toliau plečia elektromobilių įkrovimo tinklą
Elektros biržoje – kainų kilimas: kaip sumažinti elektros sąskaitas?
Ekspertai įspėja: net ir smulkus gedimas namuose gali tapti rimta problema – kaip tam pasiruošti?
Akmenės rajone pradėjo veikti pirmasis „Elektrum Lietuva“ vėjo parkas
Elektromobilumo rinka – kryžkelėje: kaip užtikrinti tolesnę jos plėtrą?
M. Kietis. Kokius iššūkius verslams atneš permainingi orai, nepastovios kainos ir naujas reguliavimas?
„Elektrum Lietuva“ plečia elektromobilių įkrovimo tinklą, tęsia darbą su didžiausiais degalinių tinklais
Neprognozuojamos liūtys, audros ir kruša: stichijų nuostoliai siekia dešimtis tūkstančių, kaip apsisaugoti
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...