Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Eksportuoti ir plėstis į užsienio rinkas siekiančios Lietuvos įmonės kviečiamos nepraleisti progos sudalyvauti spalį jau trečią kartą startuosiančioje Inovacijų agentūros programoje „ExportLAB“. Mokymų ir individualių konsultacijų metu 15 inovacijas, aukštąsias technologijas ar daug žinių reikalaujančias paslaugas vystančių įmonių galės įgyti užtikrintam žengimui į užsienio rinkas reikalingų kompetencijų ir praktiškai pasiruošti eksporto pradžiai ar plėtrai.
Padės išnaudoti eksporto potencialą
„ExportLAB“ programos dalyviai dirbdami su ekspertų komanda turės galimybę įsivertinti savo eksporto potencialą, atlikti tikslinių eksporto rinkų analizę, išsigryninti vertės pasiūlymą ir pasirengti ar patobulinti eksporto strategiją, o taip pat paruošti užsienio partneriams bei klientams skirtus pasiūlymus. Ekspertai įmonėms taip pat padės parengti stiprią eksporto strategiją.
„Per pirmąjį šių metų pusmetį lietuviškos kilmės aukštųjų technologijų prekių eksportas augo beveik 12 proc. Tai rodo inovacijas kuriančių mūsų šalies įmonių konkurencingumą tarptautinėse rinkose. Potencialo tolimesniam augimui tikrai yra daug, o norint jį išnaudoti svarbu padėti įmonėms užsienio plėtros ambicijas paversti realybe. Sėkmingam įsitvirtinimui naujose rinkose reikia nemažai pasiruošimo ir įdirbio, į kurį ir yra orientuota „ExportLAB“ programa“, – sako Inovacijų agentūros Rinkų plėtros skyriaus vadovė Simona Buziliauskienė.
S. Buziliauskienė pabrėžia, kad Lietuvos įmonėms galimybių yra ne tik Europoje ar JAV, bet ir kultūriškai tolimesnėse rinkose – pavyzdžiui, Azijoje ar Viduriniuosiuose rytuose, kur galimybių žvalgosi vis daugiau šalies verslų. Šių regionų rinkos turi savitą specifiką, todėl siekiant sėkmės, svarbu jas pažinti ir gerai apgalvoti plėtros žingsnius.
Raktas į sėkmę – gilus rinkų pažinimas
Konkrečios rinkos specifikos pažinimą – nuo ekonominio ir konkurencinio konteksto iki kultūrinių niuansų – kaip pagrindinį iššūkį plečiant eksporto apimtis naujuose regionuose išskiria ir pernai „ExportLAB“ programoje dalyvavusios IT sprendimų verslui bendrovės „Agmis“ prekės ženklo „Bluelark“ verslo plėtros vadovė Eglė Stakaitienė. Jos teigimu, „ExportLAB“ ekspertai padėjo objektyviai įvertinti įmonės eksporto potencialą ir suprasti, kaip efektyviai pasiruošti plėtrai.
„Dalyvavimas „ExportLAB“ buvo labai vertingas tiek dėl profesionalių lektorių, tiek dėl programos turinio. Programa leido įsivertinti esamą eksporto situaciją, atsakyti į esminius klausimus ir sudėlioti aiškų strateginį planą. Gavome galimybę pažvelgti į savo veiklą kitomis akimis, atkreipti dėmesį į aspektus, apie kuriuos anksčiau nebūtume pagalvoję“, – pažymi E. Stakaitienė. Grįžę talentai Lietuvoje kuria globalias bioinformatikos inovacijas
Išsigrynino eksporto kryptis
Programos metu įmonė išsigryno savo pozicionavimą konkurenciniame lauke. Tai padėjo apsispręsti, į kurias užsienio rinkas verta investuoti laiką ir resursus. ILTE įsikurs naujose patalpose
Anot E. Stakaitienės, programa taip pat patvirtino ir per patirtį išmoktas pamokas, kurių viena svarbiausių – norint pasiekti realių rezultatų, būtina įtraukti daugiau kanalų bei investuoti į asmeninį ryšį su klientais ir partneriais. Didžiausią sėkmę bendrovė „Agmis“ pasiekė būtent tose rinkose, kuriose jau turėjo patirties ir kontaktų. „Iki“ sparčiai plečiasi ir kviečia į komandą
„Kalbant apie užsienį, daugiausiai galimybių matome Pietų Afrikoje, kur jau turime klientų bei sukauptos patirties. Žvelgdami į ateitį, aktyviai domimės ir kitomis Europos rinkomis, kuriose skaitmenizacijos tempas spartėja, o įmonės ieško ne tik technologijų tiekėjų, bet ir patikimų partnerių, galinčių lydėti visos transformacijos metu. „ExportLAB“ metu įgytos žinios ir apsibrėžtos strateginės gairės leidžia apie plėtrą užsienyje galvoti drąsiau“, – teigia E. Stakaitienė. Seminaras “Sėkminga plėtra į užsienio rinkas”
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...