Paskelbta
2 metai prieš-
Sparčiausiai pasaulyje auganti profesionalių hostingo paslaugų įmonių grupė „Hostinger“ liepą pasiekė dar vieną svarbų laimėjimą – mokamų paslaugų vartotojų skaičius viršijo 2 mln. Kaip teigia „Hostinger“ vadovas Arnas Stuopelis, šis pasiekimas yra atspirties taškas, tikslingai judant link dar ambicingesnių rezultatų ir dar daugiau klientų sėkmės istorijų, kurias internete kurti padeda „Hostinger“ vystomi produktai.
„Savo kasdieniame darbe remiamės 10 pagrindinių principų, kurie lemia kiekvieną įmonėje priimamą sprendimą, svarbiausias iš jų – klientų pasitenkinimas. Todėl mes reguliariai kalbamės su savo klientais, stengiamės susipažinti su jais asmeniškai, įsiklausyti į jų poreikius ir pasiūlymus, tada išpildyti juos dar geriau. Vien pernai kartu su komanda atlikome daugiau nei 600 mūsų pačių inicijuotų interviu. Esame subūrę didelę komandą, klientus konsultuojančią 24/7. Šiemet į pagalbą atėjo ir dirbtinis intelektas, jau spėjęs sulaukti klientų komplimentų už puikiai atliekamą darbą“, – pasakoja A. Stuopelis.
Tarp bendrovės paslaugų vartotojų – daugiau nei 150 šalių gyventojai. 2023-ųjų metų pirmąjį pusmetį didžiausias „Hostinger“ klientų skaičius fiksuojamas Indijoje, kurioje grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei 366 tūkst. aktyvių vartotojų. Tarp kitų dydžiu išsiskiriančių rinkų šiemet yra ir Brazilija, JAV, Indonezija, Prancūzija. Taip pat didžiausių rinkų dešimtuke galima rasti Jungtinę Karalystę, Meksiką, Kolumbiją, Argentiną ir Ispaniją.
„Hostinger“ klientų skaičius tolygiai didėja tiek išsivysčiusiose, tiek ir dar tik besivystančiose rinkose. Sparčiausias klientų skaičiaus augimas 2023-ųjų pirmąjį pusmetį fiksuotas Pakistane, kur lyginant su tokiu pačiu laikotarpiu 2022-aisiais, klientų skaičius padidėjo net 160 proc. Lyginant tą patį laikotarpį, klientų bazė sparčiai augo ir Prancūzijoje bei Egipte, kur šis skaičius atitinkamai padidėjo 82 ir 73 proc.
„Pirmojo milijono klientų pasitikėjimą pelnėme per 17 metų, antrajam prireikė mažiau nei trejų. Šis skaičius rodo, kad klientai vertina mūsų siūlomas paslaugas, padedančias jiems vystyti veiklą internete: kurti e. parduotuves, tinklaraščius, jų talentus ar paslaugas pristatančias svetaines ir kt.“, – teigia A. Stuopelis.
„Hostinger“ klientai dažniausiai renkasi hostingo, domenų registravimo bei valdymo paslaugas. Vis daugiau klientų atranda ir „Hostinger“ vystomus interneto svetainių kūrimo įrankius – šių metų pirmąjį pusmetį sukurta kiek daugiau nei 2,6 mln. interneto svetainių, iš kurių maždaug 105 tūkst. dienos šviesą išvydo pasitelkus „Hostinger Website Builder“ dirbtinio intelekto galimybes.
„Hostinger“ grupė 2022-uosius baigė turėdama daugiau nei 1,53 mln. klientų. 2022 m. konsoliduotos pardavimo pajamos siekė 69,6 mln. Eur.
Internetinių svetainių talpinimo ir susijusių paslaugų įmonių grupė „Hostinger“ įkurta 2004 metais Lietuvoje. 2023 m. UAB „Hostinger“ pertvarkyta į holdingo bendrovę. Vykdomos veiklos perkeltos į naujai įsteigtą dukterinę įmonę UAB „Hostinger operations“. „Hostinger“ ketverius metus iš eilės yra tarp sparčiausiai augančių Europos įmonių „Financial Times“ skelbiamame kasmetiniame FT 1000 reitinge.
2024 m. „Hostinger“ pajamos augo 65 proc. iki 182 mln. Eur
Internetinių programėlių kūrimas be programavimo įgūdžių: „Hostinger Horizons“ DI įrankis dabar prieinamas visiems
„Hostinger“ ir MO muziejus sujungia jėgas: kartu kurs nepamirštamas patirtis darbuotojams!
IT darbo rinka Lietuvoje: kokių talentų trūksta labiausiai ir kokias sąlygas jie gauna?
DI perima rutinas: „Hostinger“ ieško 200 patyrusių specialistų inovacijoms kurti
Į biudžetą – 100 mln. eurų mokesčių: daugiausiai mokesčių sumokėję technologijų sektoriaus lyderiai – „Vinted“, „Wargaming“ ir „Nord Security“
„Unicorns Lithuania“: IRT sektorius 2030 m. gali sudaryti 20 proc. Lietuvos BVP
„Hostinger“ nuosekliai auga: klientų skaičius perkopė 3 mln.
Lietuvos startuolių sektorius augo 10 proc., atlyginimai siekia 4,4 tūkst. eurų
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...