Paskelbta
2 metai prieš-
Sparčiausiai pasaulyje auganti profesionalių hostingo paslaugų įmonių grupė „Hostinger“ liepą pasiekė dar vieną svarbų laimėjimą – mokamų paslaugų vartotojų skaičius viršijo 2 mln. Kaip teigia „Hostinger“ vadovas Arnas Stuopelis, šis pasiekimas yra atspirties taškas, tikslingai judant link dar ambicingesnių rezultatų ir dar daugiau klientų sėkmės istorijų, kurias internete kurti padeda „Hostinger“ vystomi produktai.
„Savo kasdieniame darbe remiamės 10 pagrindinių principų, kurie lemia kiekvieną įmonėje priimamą sprendimą, svarbiausias iš jų – klientų pasitenkinimas. Todėl mes reguliariai kalbamės su savo klientais, stengiamės susipažinti su jais asmeniškai, įsiklausyti į jų poreikius ir pasiūlymus, tada išpildyti juos dar geriau. Vien pernai kartu su komanda atlikome daugiau nei 600 mūsų pačių inicijuotų interviu. Esame subūrę didelę komandą, klientus konsultuojančią 24/7. Šiemet į pagalbą atėjo ir dirbtinis intelektas, jau spėjęs sulaukti klientų komplimentų už puikiai atliekamą darbą“, – pasakoja A. Stuopelis.
Tarp bendrovės paslaugų vartotojų – daugiau nei 150 šalių gyventojai. 2023-ųjų metų pirmąjį pusmetį didžiausias „Hostinger“ klientų skaičius fiksuojamas Indijoje, kurioje grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei 366 tūkst. aktyvių vartotojų. Tarp kitų dydžiu išsiskiriančių rinkų šiemet yra ir Brazilija, JAV, Indonezija, Prancūzija. Taip pat didžiausių rinkų dešimtuke galima rasti Jungtinę Karalystę, Meksiką, Kolumbiją, Argentiną ir Ispaniją.
„Hostinger“ klientų skaičius tolygiai didėja tiek išsivysčiusiose, tiek ir dar tik besivystančiose rinkose. Sparčiausias klientų skaičiaus augimas 2023-ųjų pirmąjį pusmetį fiksuotas Pakistane, kur lyginant su tokiu pačiu laikotarpiu 2022-aisiais, klientų skaičius padidėjo net 160 proc. Lyginant tą patį laikotarpį, klientų bazė sparčiai augo ir Prancūzijoje bei Egipte, kur šis skaičius atitinkamai padidėjo 82 ir 73 proc.
„Pirmojo milijono klientų pasitikėjimą pelnėme per 17 metų, antrajam prireikė mažiau nei trejų. Šis skaičius rodo, kad klientai vertina mūsų siūlomas paslaugas, padedančias jiems vystyti veiklą internete: kurti e. parduotuves, tinklaraščius, jų talentus ar paslaugas pristatančias svetaines ir kt.“, – teigia A. Stuopelis.
„Hostinger“ klientai dažniausiai renkasi hostingo, domenų registravimo bei valdymo paslaugas. Vis daugiau klientų atranda ir „Hostinger“ vystomus interneto svetainių kūrimo įrankius – šių metų pirmąjį pusmetį sukurta kiek daugiau nei 2,6 mln. interneto svetainių, iš kurių maždaug 105 tūkst. dienos šviesą išvydo pasitelkus „Hostinger Website Builder“ dirbtinio intelekto galimybes.
„Hostinger“ grupė 2022-uosius baigė turėdama daugiau nei 1,53 mln. klientų. 2022 m. konsoliduotos pardavimo pajamos siekė 69,6 mln. Eur.
Internetinių svetainių talpinimo ir susijusių paslaugų įmonių grupė „Hostinger“ įkurta 2004 metais Lietuvoje. 2023 m. UAB „Hostinger“ pertvarkyta į holdingo bendrovę. Vykdomos veiklos perkeltos į naujai įsteigtą dukterinę įmonę UAB „Hostinger operations“. „Hostinger“ ketverius metus iš eilės yra tarp sparčiausiai augančių Europos įmonių „Financial Times“ skelbiamame kasmetiniame FT 1000 reitinge.
3 iš 4 klausimų „Hostinger“ klientams išsprendžia dirbtinis intelektas: įmonė per metus sutaupo 9 mln. eur.
Naujasis karalius? GPT-5 atvyksta įkaitusioje dirbtinio intelekto arenoje
Lietuvos startuoliai sumokėjo 20 proc. daugiau mokesčių, toliau didina atlyginimus – jie jau siekia 4,6 tūkst. Eur/mėn.
Startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“ valdybos pirmininku išrinktas Mantas Katinas
„Hostinger“ žengia į naujienlaiškių rinkodaros sritį: pristatė dar vieną dirbtinio intelekto sprendimą smulkiam verslui
Kas įkvepia stipriausius? TOP 10 marketingo vadovai atskleidė, kokiais principais ir vertybėmis jie vadovaujasi siekdami tikslų
2024 m. „Hostinger“ pajamos augo 65 proc. iki 182 mln. Eur
Internetinių programėlių kūrimas be programavimo įgūdžių: „Hostinger Horizons“ DI įrankis dabar prieinamas visiems
„Hostinger“ ir MO muziejus sujungia jėgas: kartu kurs nepamirštamas patirtis darbuotojams!
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...