Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Lietuvos marketingo asociacija, bendradarbiaudama su Tarptautinės koučingo federacijos Lietuvos skyriumi (ICF Lithuania), laimėjo galimybę Lietuvoje įgyvendinti ICF FOUNDATION IGNITE koučingo programą. Ji truks 6 mėnesius, per kuriuos dalyviai gaus 6 individualias koučingo sesijas. Programa bus skirta sertifikuotiems marketingo profesionalams (SMP), o koučingo sesijas ves ICF sertifikuoti (ACC, PCC, MCC) Lietuvos skyriaus nariai.
„Marketingo vadovams, siekiantiems stiprinti savo lyderystę ir didinti veiklos efektyvumą, ypač svarbu įvaldyti tvaraus vadovavimo principus, kurie leidžia kurti tvarią organizacijos kultūrą, priimti socialiai atsakingus sprendimus ir skatinti ilgalaikį augimą. Džiaugiamės, kad ši programa suteiks galimybę SMP ne tik tobulinti įgūdžius ir ieškoti tvarių lyderystės sprendimų, bet ir užmegzti vertingus kontaktus su kitais profesionalais ”, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
ICF FOUNDATION IGNITE yra globali iniciatyva, skirta tvarumo skatinimui per koučingo metodikas. Šio projekto vertybės – tvarumas, socialinė atsakomybė ir bendruomenės stiprinimas, kurios skatina bendradarbiavimą, inovacijas bei atsakingą lyderystę.
„Laimėtas IGNITE projektas turi didelę reikšmę ICF Lithuania asociacijai, nes tai suteikia mums galimybę veikti tvarumo srityje. Tai ne tik padidina mūsų matomumą tarptautinėje arenoje, bet ir stiprina mūsų narių kompetencijas. Mūsų partneriams, t.y. LiMA nariams – sertifikuotiems marketingo profesionalams (SMP) – šis projektas suteiks galimybę gauti aukščiausios kokybės koučingo patirtį, kuri padės jiems prisitaikyti prie šiuolaikinių verslo iššūkių”, – sako ICF Lithuania prezidentė bei valdybos narė Dr. Rasa Katilienė.
Įtaka Lietuvos verslo kultūrai
IGNITE koučingo programa turės įtaką ir nacionaliniu mastu – ji skatins socialinę atsakomybę, tvarų verslą ir inovacijas Lietuvoje, prisidedančias prie darnios šalies ir pasaulio ateities.
„Šis programa yra galimybė Lietuvai žengti į priekį, stiprinant tvarumo principus ir skatinant atsakingą lyderystę. Ji prisidės prie profesionalų ugdymo ir emocinės savijautos gerinimo, būtinos sėkmingam vadovavimui šiandienos dinamiškoje verslo aplinkoje. Tikime, kad mūsų bendradarbiavimas su LiMA taps teigiamų pokyčių Lietuvoje dalimi ir padės sukurti tvaresnę ateitį visiems”, – sako Dr. Rasa Katilienė.
IGNITE koučingo programos tarptautinis mastas leidžia dalintis geriausiomis praktikomis, įkvėpti vieniems kitus ir kurti globaliai reikšmingus pokyčius. Dėl to mūsų dalyviai gali gauti įžvalgų iš įvairių šalių, kas yra ypač svarbu, nes šiuolaikinis verslas reikalauja nuolatinio prisitaikymo ir naujų idėjų.
Bendrai Lietuvai šis projektas yra svarbus, nes jis skatins socialinę atsakomybę, tvarų verslą ir inovacijas, prisidedančias prie šalies ir pasaulio darnios ateities.
Organizuoja pristatymo renginį vadovams
Lietuvos marketingo asociacija spalio 28 d. nuo 16:00 Vilniuje organizuoja pristatymo renginį vadovams apie tvaraus vadovavimo ir koučingo svarbą bei išskirtinę IGNITE koučingo programą. Renginyje trys koučingo ekspertės pasidalins savo įžvalgomis ir patirtimis.
Kaip koučingas padeda vadovams priimti geresnius sprendimus, ugdyti komandą, skatinti kūrybiškumą ir prisitaikyti prie pokyčių, atskleis transformacinio koučingo specialistė, koučingo specialistų mentorė, mokymų trenerė, Geštalto psichoterapijos praktikė Sonata Aaltonen. Apie tai, kaip tvarus vadovavimas prisideda prie organizacijos sėkmės, įžvalgomis dalinsis ICF Lithuania prezidentė bei valdybos narė Dr. Rasa Katilienė, o ICF FOUNDATION IGNITE koučingo programą SMP nariams pristatys pozityvaus mąstymo trenerė ir sertifikuota transformacinio (Breakthrough) koučingo specialistė Dr. Gintė Martinkėnė.
Daugiau apie renginį ir registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view2011
Ar kada nors bus gera reklama Lietuvai?
DI išmano, bet žmogus sprendžia – ko iš tiesų reikia šiuolaikiniam marketingo specialistui?
Lietuvos marketingo asociacijos vadove tampa Jurga Varanavičė
Kas įkvepia stipriausius? TOP 10 marketingo vadovai atskleidė, kokiais principais ir vertybėmis jie vadovaujasi siekdami tikslų
B2B marketingo ateitis 2025 m.: kokie pokyčiai laukia ir kaip jiems pasiruošti?
Kokios skaitmeninio marketingo tendencijos dominuos 2025 metais?
Toma Sabaliauskienė įsteigė dvi stipendijas LiMA kursams – galimybė, kurios negalite praleisti
Kaip formuoti sėkmingą darbdavio įvaizdį ir teigiamą reputaciją šiandien?
Kasdienybės dilemos: kas lemia vartotojo sprendimą?
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...