Paskelbta
1 metai prieš-
Skaitmeninių paslaugų bendrovė „Bitė Lietuva“ pradeda naują integruotos komunikacijos kampaniją, skirtą atkreipti dėmesį į kokybišką klientų aptarnavimą. Pagrindiniais kampanijos reklamų herojais tapo ne profesionalūs aktoriai ar nuomonės formuotojai, o realūs bendrovės klientai, sutikę viešai pasidalinti savo patirtimi.
„Kiekvienas klientas mums yra svarbus, tad norime ne tik padėkoti jiems už pasitikėjimą, bet ir atkreipti visuomenės dėmesį į tai, kad kiekvieną dieną kažkam esame klientai, o daliai mūsų patiems tenka spręsti savų klientų klausimus. Mūsų kampanijos herojais tapo ne sukurti personažai, o tikri „Bitės“ klientai, kurie patys kasdien suteikia įvairias paslaugas kitiems žmonėms. Tad jie puikiai supranta, koks svarbus yra malonus ir šiltas bendravimas, įsiklausymas į poreikius bei lūkesčius, operatyvūs sprendimai, nes tik taip kuriami ilgalaikiai santykiai“, – pranešime žiniasklaidai teigia Vaidas Butrimas, „Bitė Lietuva“ klientų komunikacijos centro vadovas.
Reklaminiuose vaizdo klipuose bei reklamose įsiamžino gydytoja ir vaikų chirurgė Rūta, paramedikas Tomas, plaukimo trenerė Rita, elektrikas Raimondas, mokytojos padėjėja Jolita ir tarptautinio verslo vystytojas logistikos verslo srityje, baikeris Donatas. Šie „Bitės“ klientai dalinasi ne tik savo darbo ypatumais, įsimintinais atvejais, bet ir savo patirtimi būnant šios bendrovės klientais.
„Draugystę su „Bite“ vertinu puikiai. Labiausiai man patinka kokybės ir kainos santykis, aukštas aptarnavimo lygis ir nuolat besišypsantys darbuotojai. Išties žavi greitas problemų sprendimas, nuoširdus bendravimas. Ne veltui „Bitė“ asocijuojasi su lietuvių taip mėgstamu vabzdžiu, kuris yra be galo darbštus“, – savo įspūdžiais vaizdo klipe dalinasi vilnietis elektrikas Raimondas, „Bitės“ paslaugomis besinaudojantis nuo 2014 m.
Pasak V. Butrimo, ši reklaminė kampanija buvo maloni staigmena klientams, nes herojų ieškota visoje Lietuvoje – ne tik sostinėje, bet ir Klaipėdoje, Panevėžyje, Prienuose.
„Džiaugiamės, kad į kvietimą įsiamžinti reklamoje atsiliepė kur kas daugiau žmonių, nei planavome, teko daryti savotišką kastingą. Visiems jiems tai buvo gana nauja patirtis – dalyvauti fotosesijoje, filmuotis reklamoje. Tikrai ne vienas dalinosi džiugiu jauduliu, kad tiek jiems, tiek jų artimiesiems bus įdomu pamatyti galutinį rezultatą“, – sako V. Butrimas.
Jo teigimu, ši reklaminė kampanija yra šiemet „Bitė Lietuva“ pradėtos kliento programos „Geriausi klientai“ dalis. Programos tikslas – investuojant į darbuotojų mokymus palaikyti aukščiausius standartus atitinkančius klientų aptarnavimo rodiklius.
„Aptarnaudami klientus įsiklausome į kiekvieno poreikius ir lūkesčius, ieškome geriausiai jam tinkančių sprendimų. Didžiuojamės, jog suteikdami laisvę savo darbuotojams priimti sprendimus, galime pirmo kontakto metu atsakyti į beveik 100 proc. klientų klausimų. Tai klientai itin teigiamai vertina, o mes, savo ruožtu, didžiuojamės ir džiaugiamės kiekvienu klientu“, – tvirtina V. Butrimas.
Kampanijos reklamos su šūkiu „BITĖS klientai – geriausi“ bus rodomos socialiniuose tinkluose bei didžiųjų šalies miesto lauko reklamos stenduose iki birželio 10 d. Tai pirmoji tokio tipo „Bitės“ kampanija.
Pirmadienio naktį „Bitė“ vykdys mobiliųjų paslaugų valdymo sistemos atnaujinimo darbus: ryšys veiks įprastai
Jau šį rudenį „Tiktok“ JAV perims „Oracle“?
„Bitė“ perka naujausius „Nvidia“ grafikos procesorius dirbtiniam intelektui vystyti
„Bitė“ pristatė naudų darbuotojams, turintiems augintinių
Pernai 334 mln. eurų pajamas pasiekusi „Bitė Lietuva“ į šalies biudžetą sumokėjo beveik 43 mln. mokesčių
Dirbote viršvalandžius savo noru? Įspėjo, kada galite nesulaukti apmokėjimo
Naujas „Bitė Lietuva“ vadovas Arūnas Mickevičius pradeda eiti pareigas
Nedarbą Lietuvoje gali sumažinti žmonių su negalia įdarbinimas
Lietuvos gyventojai „į rankas“ uždirba kone mažiausiai ES
Viena lyderiaujančių Lietuvos alternatyvaus finansavimo lizingo bendrovių „Orion Leasing“ keičia savo pavadinimą į „Own Leasing“, o įmonės steigėjas Laimonas Belickas investuoja į akcijų dalies bendrovėje...
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Vos po kelių mėnesių laukia ypač svarbus pokytis – galimybė pasitraukti iš antros pensijų pakopos ir atsiimti pensijų fonduose sukauptas...
Šiandien dauguma kasdien naudojasi išmaniaisiais telefonais, socialiniais tinklais ir kitomis skaitmeninėmis paslaugomis, o jaunesnėms kartoms tai įprasta nuo vaikystės. Tačiau...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...